Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pluto neliö aurinko - lyhyt kuvaus?  (Luettu 9101 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #15 : 09.06.2011 10:36:23 »

Itsensä vähättely onkin varmaan Kaurismaista.  No, jos on  askendentti kauris ja  pluto aspect_squ aurinko, niin voi mua maan matosta!  Grin  Kyllä siinä on opettelemista, mutta olen yrittänyt ja vähän menestynytkin siinä.

Mä olen miettinyt tätä Pluton vaikutusta omaan elämääni myös, niinku sandeekin tuossa edellä kirjoitteli.  Mullahan Pluto keikkuu tällä hetkellä nousuakselilla tarkastikin.  Mitään kovin ihmeellistä en ole huomannut, mutta nyt kun lueskelin noita Lillin listaamia ominaisuuksia, niin alkaahan niitä löytyä.  Varsinkin noita hyvänpuoleisia kokemuksia.  Mutta silloin, kun Pluto on ollut yhtymässä Aurinkoon, on elämä ollut aika helvetillistä.  Pluto opettaa, karsii turhaa.  Näin on käynyt.  Silloin en tiennyt astrologiasta vielä yhtään mitään, mutta ehkä Pluto on tuonut senkin mulle.  Noista Lillin laatimista hyvistä Plutovaikutuksista odottelen kokemuksia jälleensyntymämuistin aktivoitumista ja tantraseksistä!  Wink

Kyllä on ihanaa, kun näitä asioita käsitellään nyt täällä oikein perusmutia myöten, varsin plutonisesti!  Jospa minäkin saan tästä taas uuden kipinän alkaa tutkimaan näitä juttuja.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: