Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sininen planetaarinen apina, Aurinko-kauris, Kuu-leijona..  (Luettu 5063 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 20.10.2005 14:14:36 »

Hei taas!
En millään osaa pitää näppejäni erillään näiltä uusilta sivuilta ! Smiley
Ruudun tällä puolen on siis apina  Wink Sininen planetaarinen apina. Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan... Aurinkomeriltäni olen Kauris, Kuu on Leijonassa ja nousumerkki Neitsyt.  Sepon laatiman lyhyen analyysin olen itsestäni lukenut, mutta aikalailla huuli pyöreenä olen edelleen  Shocked Mitä, mitä, mitä ?? Mutta ehkäpä tässä pikkuhiljaa alkaa homma kirkastua. Kauriin sanotaan olevan vakavamielinen (no, niin voisi joku päältäpäin luulla - kauriin huumorintaju on vaan niin outo, siis minun ainakin). Ikävuodet 25 ja 35 välillä olivat melkoista hapuilua ja ahdistusta, mutta nyt tässä 40-rajapyykin lähestyessä elämä maistuu jo paremmalta. Ainakin sen siis allekirjoitan, että kauris nuortuu vanhetessaan.  Smiley
Tällaista lyhyttä sepustusta tällä kertaa. Mutta eiköhän tässä taas foorumille palata!
t. Tiinamaria
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
SaNj80
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 10.11.2010 15:05:12 »

Hei, täällä olisi toinen sininen planetaarinen apina, aurinko kauris, kuu-leijona, nousu rapu =)
Mehän ollaan melkeen samiksia  Wink, tuo on kyllä aivan totta että en minäkään koe olevani mitenkään vakava vaikka horoskoopit niin väittääkin.. Olipas kiva löytää kohtalontoveri  2funny
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: