Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mystiset Lenormandin kortit, apuja kokeneemmilta?  (Luettu 14415 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
onyx
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 15.10.2010 13:54:05 »

olen alkanut harjoitella Lenormandin kortteja nostamalla itselleni aamuisin kolme korttia. En ole vielä saanut opaskirjaa vaan tulkitsen noita mukana tulleen pikku vihkosen avulla, nyt mietityttää kun lähes joka päivä sieltä nousee se karman kortti, olikohan numeroltaan 35, siis risti.

Miten te kokeneemmat tuota tulkitsisitte? Seuranaan sillä yleensä on karhua tai apiloita tai muita onnen kortteja.
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 15.10.2010 21:14:46 »

En ole mitenkään kokenut, mutta omistan kirjan. Risti viittaa loppuihin ja uusiin alkuihin, velvollisuuksiin ja lohtuun. Risri edustaa myös raskasta taakkaa, alitajuinen murehtiminen ja pelot kuuluvat ristin merkityksiin. Karman lain toteutuminen ja oman kohtalon hyväksyminen.
Ominaisuudet: selittämätön, alitajuinen, pelokas, surullinen
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 15.10.2010 21:21:43 »

Vielä lisään.
Tapahtumat: kohtalo, alku ja loppu, karman toteutuminen.
Risti ja karhu voi tarkoittaa esim. peloton suhtautuminen asiohin, sisäisten voimavarojen hyödyntäminen, uudistuvat voimat.
Karhu ja apila voi tarkoittaa esim. levon merkitys fyysiselle ja henkiselle hyvinvoinnille, paras ikä.
Voisivatko kortit kehottaa sinua lepäämään ja uusiutumaan, koska olet uusien asioiden edessä?  Smiley

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 16.10.2010 11:40:16 »

Jos katsot korttien oikeata yläkulmaa, huomaat näitten korttien olevan myös astrologiset kortit.
Karhukortin roomalaisen ykkösen olen tulkinnut ykköshuoneen oinasmaiseksi oman voiman  mars nousemiseksi.
Karhu nousee kahelle jalalle ja on pikkasen agressiivinenkin. Vähän sen näkönen ettei mun varpaille enää astuta vaan teen niinku ite lystään.
Ristikortissahan on maaristi, ikivanha symboli eli tulkintakin jotakin ikiaikaista,
aika ennen syntymää ja aika kuoleman jälkeen,
jotakin, jota ihmismieli ei välttämättä ymmärrä, mutta joka meidän alitajunnassamme vaikuttaa silti.
12 huone astrologisesti.
Lintuja on pidetty sielunlähettiläinä, viestintuojina.
Mitä ne korpit sitten tuoneekaan ristin juurella?

Ootko sä  askendentti skorpioni?
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 16.10.2010 12:59:18 »

Korpit tuovat lakia ja lain täyttämisen tärkeyden kaikessa valinnoissaan...

Wink  Mateve
tallennettu

mateve
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 17.10.2010 13:25:57 »

.. ja minähän en koskaan ole pitänyt sanasta pitäisi.. angel
Minusta ne toimivat erinomaisesti myös astrologisesti tulkattuna, varsinkin kun ymmärtää myös astrologiaa. Ei kait niissä huvikseen jamuuten vaan olisi myös noita astrologisia merkkejä Huh
Korttien sanoma näkyy transiiteissa,
ihan samoin kuin unienkin sanomat näkyvät myös astrologisesti.

Miten tulkitset vaikka  kortin numero 35,
jossa on ankkuri ja joka viittaa roomalaisella numeroinnillaan astrologiseen 6 (työn) huoneeseen?
Onko se 3  jupiter ja 5  merkurius,
eli vaikka työpaikkahaastettelu?
Vai onko se 8 ja  saturnus, saat mitä ansaitset, sadonkorjuuta,
vaiko 8 liitettävää bisnestä?
Miks ankkuri on rannalla irti laivasta, kiveä vasten?
Miks pelikaani?
Miks taivaalla on vähenevä kuunsirppi?
Onko majakalla niemennokassa merkitystä?
Entä meritähdellä rannalla?
Kertooko numero 35 kaikista näistä?
Kerro mullekin, en tiedä.
tallennettu
onyx
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 18.10.2010 14:01:33 »

Kiitos kaikille vastauksista!  Smiley
tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 21.10.2010 01:20:53 »

Miten nuo Leonormadit eroavat perinteisistä Tarot-korteista?
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #8 : 09.11.2010 09:50:28 »

Innostuin minäkin hankkimaan Mystiset Lenormandin kortit.  Kyllä ovat kauniit ja mielenkiintoiset.  Tuntuu, että sieltä tulee jopa minulle vastauksiakin.

Eilen tein sitten ekan kerran koko pakan pöydän, kun oli kerrankin aikaa keskittyä.  Kyllähän sieltä nousi ihan tosiasioita esiin.  Mua kumminkin jäi vaivaamaan se, että oma henkilökohtainen korttini oli pöydän vasemmassa alalaidassa.  Eli eikö mulla ole mitään tukahdutettuja asioita, kun alapuolella ei ole kortteja?  Ja mikä harmillisinta, tulevaisuudessa ei yhtäkään korttia! Tarkoittaako se, että mulla ei ole tulevaisuutta?   Wink  Tai paremminkin, eikö niitä haluta mulle näyttää?  Vai minä itsekö en haluakaan tietää, vaikka haluankin? 

Tällaiselle tilanteelle ei löytynyt selitystä kirjasta.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 12.11.2010 16:20:08 »

no mulla tulee aina koko pöytää tehdessä oma kortti oikeaan alareunaan jonnekin..
ihmettelen kovasti mistä johtuu. olen näitä kortteja vasta vähän aikaa katsellut, enemmän kokemusta crowleyn taroteista.
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: