Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ilmasta vedeksi.  (Luettu 2485 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hepsutiittus
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 22.11.2010 17:37:35 »

Heimoi.
Keltanokka kaipaisi tulkintoja. Lähinnä ammattimahdollisuudet ja kehittyminen pärjätäkseen paremmin sekä itsensä, että muiden kanssa. Diagnoosia on tullut psykiatrian puolelta kymmenen vuoden ajan yhtä ja toista ja vihdoin olen oppinut kyseenalaistamaan asioita. Voisiko kyse olla kuitenkin tähtien liikkumisesta? Täytin juuri kriittiset 30 vuotta.
En tiedä mihin suuntaan kääntyisin tämän asian kanssa.  Undecided
Jos on joitain hyviä auttajia, niin kertokaahan heistäkin. Iso kiitos.

tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 23.11.2010 14:48:58 »

Nopsasti vilkaisin sun karttaasi, ensivaikutelmia:

Ytyä susta ei ainakaan pitäisi puuttua Mars jousimies 1.huoneessa, Skorppari nousussa, Aurinko yhtymässä Plutoon ja vaikka mitä!

Uranus, hektinen muutoksen planeetta näkyy olevan aika vahvassa osassa kartallasi. 1.huoneessa, yhtymässä  :askendentti:iin, paljon aspekteja. Se on myös oppositiossa Chironiin, taivaankappaleeseen joka kertoo sielumme haavoista ja niiden parantamisesta. onko sulla mahdollisesti taipumusta addiktoitua asioihin? Tuo aspekti saattaa johtaa siihen, että pakenet Chironiasi (eli haavojasi ja ongelmiasi) Uranukseen, joka on aika äkkipikainen planeetta. Chironin sijainti yhtymässä DC:hen viittaisi siihen, että opit paljon omista kivuistasi muiden kautta. Uranuksen ja Marsin löyhä yhtymä lisännee levottomuutta entisestään.

Aurinkosi on yhtymässä Plutoon, mikä tekee susta intensiivisen totuudenetsijän, mutta samalla helposti keskityt liikaa negatiivisuuteen ja se saattaa olla tuhoisaa.

En äkkiseltään osaa ehdottaa mitään tiettyä ammattia, mutta Jupiter, onnen ja menestyksen planeetta majailee kartallasi kympissä, eli uraa hallinnoivassa huoneessa. Hyvältä siis näyttää!  Smiley
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Hepsutiittus
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 26.11.2010 15:54:35 »

Kiitos apache.

On tosiaan ollu jos jonkinlaista menoa ja meininkiä. Riippuvuudet osiltaan pelottaa mua, joten tarkkailen itseäni aika paljon näissä asioissa. Tiedän, että olen otollista maaperää riippuvuksille ja olenkin ollut kiinnostunut aiheesta. Luin reilu vuosi sitten Antti Heikkilän kirjan "Riippuvuus, valheiden verkko"  Smiley Tasapainoilua. Onneksi olen aika päättäväinen.

Levottomuus asuu mussa, mutta koska olen opiskellut itseäni paljon, tiedän että saan sen hallintaan tarvittaessa. Parisuhde-asiat askarruttaa eniten. Millainen kumppani tällaiselle..

Totuutta etsiskellyt jo vuosia, se muotoutuu jatkuvasti. Olen oppinut, että totuutta ei ole, paitsi meidän jokaisen henkilökohtainen oma totuus. Muut pysyköön omassaan ja antakoot mun pysyä myös omassani. Negatiivinen olen ollut kauan, kunnes jollain tapaa synnyin uudelleen ja aloin vaihtamaan ajatuksiani treenamalla tosissani. Näen yleensä asioiden hyvät puolet, mutta se vaatii kovaa itsehallintaa.

No, elämä on koulua ja jatkuvaa opiskelua  laugh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: