Näinhän se on. Se joka kiiruhtaa mielenkiinnon tms. avun saamisen takia liian nopeasti juttuihin mistä ei tiedä, niin voi mennä sormi suuhun. Niin kuin mulla meni. Kokemus opetti, että kaikki tulee ajallaan, mikä on tarkoitus tulla. Ja että tärkeintä on kuunnella joka päivä sisintään.
Kokemusten hapuilu kokemuksen vuoksi ei välttämättä ole hyvä idea.. mutta jokaisella oma tapansa oppia, mulle kaikki on ollut merkityksellistä ja opettavaa..
Eihän kiiruhdeta minnekään, kykyjä tulee jos on tullakseen, ajallaan, ja mielestäni paras keino sen avittamiseksi on Todella kuunnella intuitiotaan, ja toimia sen mukaan. Pyytää tarvittaessa apua, ja ennen kaikkea luottaa Itseensä ja epäillä ennemmin kuin liian helposti mitään uskoo (siis luettua asiaa, muiden juttuja, omaa tunteeseen kannattaa yleensä luottaa, mutta jos se aiheuttaa "pahaa" sekin kannattaa kyseenalaistaa
). Sisin ja enkelit (ja opas) on mulle tie.. Noi enkulit ja opas vain apuna, Omassa tiessäni.. Luottamus itseen, kasvattakaa sitä!! Tutkikaa itseänne, jokaista persoonan puoltanne ja kasvakaamme henkisesti kohti Onnea.. ja asiat tulee itsestään..
Siis itsetutkiskelemaan.
Ja todellakin, kaikki ajallaan..
Janna mullakin tuli tuollainen tunne, kun olin liikaa"yläilmoissa/henkimaailmoissa". Tasapaino on tärkeää, tänne on kuitenkin tätä elämää tultu elämään, tätä fyysisyyttä ja kokemuksia kokemaan..