Mun tuntemat kaksosnaiset on sympaattisia ja muistavat kannustuksilla ja osoittavat kiintymyksensä suhteessa kuin suhteessa, jos se on päässy syntymään. Ne unohtaa kertoa sen, myös soittaa ja pitää yhteyttä välillä, kun kavereita on paljo. Niitä pitää muistuttaa aina, että mäkin olen olemassa. kaksosnaisilla on kipee huumori ja niitten kanssa ei tuu aika pitkäksi. Ne ei sorru kaatamaan ongelmiaan miehen ratkaistavaksi, niikuin aika monet naiset tekee, vaan hoitaa itse oman elämänsä. Saman syyn takia niille on vaikeaa sopeutua parisuhteeseen, kun ne tekee ominpäin kaikki.
Tämä pätee myös vesimiesnaisiin. Mutta voisin sanoa, että tunnistin tästä kuvauksesta myös itseni, vaikken mikään kaksonen olekaan, eikä minulla ole kuin joitain asteroideja kaksosissa ja 11. huone kaksosissa.
Olen myös huomannut, että muutamat kaksosnaiset ovat jopa konservatiivisempia kuin minä. Ja se on ihme. Myös alistuvia kaksosnaisia olen elämässäni nähnyt. Olen kovasti ihmetellyt, kun heistä uupuu terve kapinahenki tai omien rajojen asettaminen.
Mutta joo, kaikki vaikuttaa kaikkeen, eikä aurinkomerkki todellakaan kerro koko totuutta.