Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunsolmut  (Luettu 15095 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 17.10.2010 12:49:56 »

Ratkaisu,
teillähän on sitten Alasolmut  aspect_con askendentti eli "vanhastaan tutun oloinen"?
 jousimieskaksoset voisi painottaa kommunikoinnin tärkeyttä,
yhteistä kiinnostusta liikuntaan, samanlainen aatemaailma ja "uskontunnustus".
Ehkä liiasta tosikkomaisuudesta  pitäisi päästä leikkimielisempään suuntaan?
Hankkikaa Alias -peli hyllyyn ja naurakaa enämpi?

Sinänsä ite en solmujen aspekteista tulkitsisi kuin yhtymiä,
koska   kuunsolmu:n yksi tulkinta on kohtaaminen.
Olen huomioinut, että luonnossa tr  kuu kierrollaan  aspect_con kuunsolmu muuttaa usein säätä.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 17.10.2010 13:29:01 »

Kiitos nikki!

Joo tosiaan liikunnan parissa olemme aikoinaan tavanneet, joten aika hyvin sopii tuohon. Oikeastaan juurikin kirjoitin yhteen toiseen keskusteluun, että mieheni on oikeastaan ainut henkilö jonka kanssa koen samankaltaisuutta näissä henkisissä asioissa eli siinä mielessä sama uskontunnustus ja aatteet myöskin.

Naurua kyllä riittää, kun katsellaan yhdessä paljon stand up:ia ja komediaa. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #17 : 20.10.2010 16:27:38 »

Minullakin kuun laskusolmu (  kuunsolmu 20 astetta  neitsyt 11 astetta Px) 2. huoneessa, jossa siis majailee  neitsyt , mutta myös  saturnus . Jos tätä tarkastelee karmallisesti, niin mitähän se mahtaa kertoa?  Shocked
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #18 : 24.10.2010 19:26:30 »

Mulla  kuunsolmu rapu ja 6. huoneessa. Eli elämänoppina on opetella järjestelmällisyyttä sekä oppia rakastamaan, luottamaan toisten tukeen ja rakkauteen?

Mulla on taipumusta hankalissa paikoissa murehtia asioita yksinäni ja työntää muut pois läheltäni, siihen malliin, että "kyllä mä pärjään, en tarvitse muita!" tai "en jaksa vaivata muita turhilla ongelmillani" Sad  Ja mulla järjestelmällisyys tuppaa olemaan aika hakusessa ajoittain.. :Smiley

Kuunsolmuja verratessa en löytänyt synastriasta mitään whoah!-aspekteja, pisti silmään vaan mun  kuunsolmu aspect_squ miehen  venus . Ja mun  kuunsolmu aspect_opp miehen  neptunus ja asteentarkka  kuunsolmu aspect_tri pluto . Miehen  kuunsolmu en tehnyt mun planeetoille/asteroideille mitään muuta aspektia kuin  aspect_squ mun  kuu .
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 25.10.2010 14:49:32 »

Mitäpä mahtaa tarkoittaa perääntyvä kuunsolmu natalilla? Ei taida olla kovin yleinen ?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 09.01.2011 18:46:07 »

Minulla on kuunsolmu jousimiehessä ja 2. huoneessa.  Huh
Jotenkin vaikutti mielenkiintoiselta, ja toivoisin että joku enemmän osaava ihminen, osaisi minulle tulkita tuota.
Olen itse myöskin jousimies. Herätti myöskin se mielenkiinnon että jousimiehethän ovat tunnetusti totuuden etsijöitä, ja se että 2. huone on voimavarojen huone.  Huh
Cheesy
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: