Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihana Olli Herman  (Luettu 5005 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 05.12.2010 20:55:17 »

Oletteko katsoneet Kuorosotaa?

Siellä Kuopion kuoroa johtaa (tai siis johti tähä päivään asti)  mielestäni siis-niin-ihana glam-rokkari Olli Herman.

Onkohan kellään tiedossa miehen tarkkaa syntymäaikaa? Netistä selviää, että rokkikukko on syntynyt 19.5.1983 mutta kellonaika olisi siis kiva tietää. Ollin iloista poukkoilua lavalla seuratessa ainakin minulle tulee mieleen Leijona, mutta  kuu näyttäisi sijoittuvan Leijonan loppuun joka tapauksessa.  Syntymäajan sijoittuessa n. klo 11 aikoihin myös  askendentti osuisi Leijonaan.

Jostain syystä Ollin nousu voisi mielestäni olla myös Rapu.

Aurinko on Härässä tarkassa yhtymässä  chiron.

Onkos kellään tietoa / kommentteja tästä sympaattisesta rokkarista?  :Smiley

« Viimeksi muokattu: 05.12.2010 21:17:41 kirjoittanut K-NRJ » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1 : 05.12.2010 22:27:58 »

Olli Herman on smitten , eli olen myös huomannut miehen karisman! Cheesy  askendentti leijona passaisi kyllä ko. herraan. Toisaalta tyyli- ja trenditietoinen  askendentti vaaka tulee myös, Ollihan vaikuttaa varsin diplomaattiselta tyypiltä, vaikka vauhtia piisaakin - tällöin MC:ksi tulisi tod.näk.  leijona , eli ura parrasvaloissa. Mielenkiintoista, kuka tietää enemmän?

Mites muut planeettasijainnit, en nyt itse jaksa kaivella karttoja esiin?
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #2 : 05.12.2010 23:36:35 »

Mä diggaan siitä Ollista kanssa, hänellä on jotenkin hyvät vibat. Tein meille yhteisen kartankin - synkkais!  Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6616


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 05.12.2010 23:56:54 »

mc82
onneks olkoon näin aluks, näky olevan kakku kynttilöineen tuolla tiedoissa..

En oo kattonu kuorosotaa kuin yhen jakson ,jossa tuo Olli poukkoili niitten nuorten kanssa leikkimielisesti leikkikentällä. Akrobatiaa, liikunnallista taitavuutta, :uranus:rx 7:jupiter:rx:7jousimies: yhtymä ja
leikkimielinen  :mars:2:kaksoset: harmonisesti noviilissa (astetta vaille)  :venus:11:rapu::uun.
Ja  mars aspect_squ kuu, on se nyt sitten Leijonan lopussa tai Neitsyen alussa.
Karismaa,  aurinko chiron harka on yodin kärkenä (ehkä suurempikin elämäntehtävä? )
sekstiilin tekevät  :pluto:rx 27 saturnus rx 29  vaaka aspect_sex :neptunus:rx 28  jousimies.
Miehellä on kaikki kosmiset planeetat peräytyviä, kuten useilla härillä on,
samoin sosiaaliset  saturnus ja  jupiter peräytyviä kuin myös  merkurius rx 17  harka.
Paljon "elämälle velkaa"?
Nousuleijona? Ehkä paremminkin  jousimies tai  kaksoset, spontaanimpaa?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4 : 06.12.2010 11:52:02 »

Hyviä kommentteja! Arvasin että muutkin tykkäävät tuosta tyypistä!

Tuo mc82:sen ehdotus  askendentti vaaka voisi muuten olla aika hyvä. Tyyli näyttäisi olevan Ollille tärkeää, ja juuri  askendentti vaaka sitä osaakin ilmentää. Jos syntymäaika menisi n. 16 aikoihin, niin  vaaka nousisi ja  venus osuisi 10-huoneeseen joka olisikin loistava asia esiintyvälle taiteilijalle.

Sitten  aurinko aspect_con chiron osuisi 9.huoneeseen, johon voisi liittyä tuo nikin mainitsema suurempi elämäntehtävä. Sehän voisi liittyä hyvinkin esim. nuorten auttamiseen musiikin keinoin. Koko Kuorosodan ideahan on kerätä rahaa hyväntekeväisyyteen, ja voittajakuoron kohde saa rahat. Vaikka nyt Ollin kuoro ei pottia saanutkaan, niin Olli itse keräsi kyllä hurjasti sympatiaa ja positiivista julkisuutta.

Minä myös uskon, että tuosta kaverista kuullaan vielä tavalla tai toisella. Kun katsoin karttaa progressioiden kanssa niin huomasin, että proge- aurinko saavuttaa kohta  kuunsolmu Kaksosissa, joten varsin pian voikin olla että Ollin elämäntehtävän aika koittaa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: