Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heräsin ja näin hassun Jeesuksen  (Luettu 2551 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« : 15.12.2010 20:24:28 »

Näin aika mielenkiintoisen unen: Olin äitini kanssa jossain julkisella paikalla, väentungoksessa. En muista missä olimme mutta todennäköisesti jossain kauppakeskuksessa tai torilla, jossa oli paljon ihmisiä joka puolella.

Kännykkäni soi ja siellä soitti asiakas jolla oli iso tilaus. Harmikseni kuitenkin kuuluvuus oli huono, joka puolella kuului ihmisten ääniä ja välillä pätki koko puhelu, juuri sillä hetkellä kun asiakas oli kyselemässä tärkeitä asioita koska aikoi tehdä todella ison tilauksen. No, minua harmitti kun en saanut tilauksesta mitään selvää ja totesin itsekin puhelun lopettua että menetetty asiakas ja menetetty tilaus.

Aloin harmitella äidilleni: "On se p..seestä tämä elämä! Heti kun jotain näyttäisi onnistuvan niin puhelin perhana vie kaikki mahdollisuudet. On tämä p...seestä!!"

Sitten jatkoin: "Eipä tässä kannata mitään yrittää, kun pieleen menee kuitenkin. P..seestä se on tämä elämä."

Johon äitini: "Mutta kuule: Jos elämä tökkii niin Jeesus auttaa! Aina kun on elämässä ongelmia niin ei muuta kuin Jeesukselta kysyt niin jo helpottaa... "

Sitten minä turhauduin ja aloitin: "Niimpä niin! No turha tässä on siis mitään tehdä kun Jeesus auttaa ja päättää ja JEESUS JEESUS JEESUS!!!!"  crazy2

Siihen heräsin. Avasin silmäni varovasti sillä luulin että edessäni on itse Jeesus. Näin kuitenkin ison ilmapallon, sellaisen vappupallon jossa oli heliumia ja joku nallen kuva. Olin silloin siis unen ja valveen rajamailla, juuri avannut silmäni mutta pelotti. Pikkuhiljaa ilmapallo hävisi ja näin vain seinän.

Onko kellään kokemuksia näistä asioista kun herää kesken unen ja avaa silmänsä jolloin eteen saattaa ilmestyä todellakin jotain tuollaista... ?

« Viimeksi muokattu: 15.12.2010 20:30:55 kirjoittanut K-NRJ » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 16.12.2010 13:52:59 »

Minulla oli teini-iässä paljon taipumusta tuollaiseen heräilyyn ja harhojen näkemiseen siinä sivussa. Milloin pussilakanoista muuttui ihmisiä, milloin nallet näyttivät pääkalloille ja milloin seinillä olleet julisteiden kuvat liikkuivat ja elivät.

Nyt vanhemmiten minulle on tullut välillä harhoja niin, että luulen olevani hereillä mutta nukun. Kuulen ympäristöstä äänet ja aistin valot, mutta en tiedä nukkuvani.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: