noita aspekteja en osaa tulkita...olisikin kiinnostavaa tarkistaa ne muutaman ihmissuhteen osalta. hmmm, mitenhän tuo onnistuisi.
Luulen että suuri osa tällä hetkellä elämässäni olevista ihmissuhteista on karmisia. Yleensä tunnistan nämä tyypit helposti (ilman karttoja...)
muutama mainitakseni:
työkaveritavattu moneen kertaan "sattumalta" aikaisemminkin; tulemme erittäin hyvin toimeen välillä, ja toisinaan taas karvat nousee pystyyn hänen sanoistaan. Käymme jatkuvaa tahtojen taistelua "kulisseissa", jota kukaan muu ei huomaa, kuin me itse. En osaa sanoa mitä karma koskee... luulen että vaikka työtoveruus joskus loppuisi, se karma ei ole ehkä selvillä tämän elämän aikana.Ollaan silti hyviä ystäviä.
"Tuttu"Ei tulla lainkaan toimeen...ainoa ihminen jonka kanssa kykenen kunnolla riitelemään. Törmätään aina uudelleen ja uudelleen,kuin emme pääsisi eroon toisistamme; muutetaan samalle paikkakunnalle, joudutaan samaan työpaikkaan,jne... hankalaa,hankalaa ja hankalaa. Olen aina ollut se "alistuva" osapuoli. Viimeisin konflikti päättyi ensimmäistä kertaa minun puoleltani "voittoon", uskalsin kävellä yli hänen vallastaan. Toivon että karmat on käsitelty. Raastavan hankala suhde tähän ihmiseen.
kaverivasta muutaman vuoden tunnettu. Ensi näkemällä kumpikin tuijotti toistaan: "siis missä me ollaan nähty? missä me ollaan puhuttu juuri tästä asiasta?" selvisi ettei täällä
Tiedostetaan molemmat ne hankalat paikat suhteessa...mutta tullaan älyttömän hyvin myös toimeen. Yksi parhaimmista ystävistä ikinä. Ja joskus rasittavin...
avopuoliskokarmaa on ja paljon. Samalla lailla "törmäilyä" usean vuoden ajan ennen varsinaista "tapaamista", ensimmäinen karmallinen asia tasattiin jo tavatessamme/suhteen alkumetreillä... erotessani ex-puolisosta (jonka kautta tämän ihmisen tapasin) ei silti mitään kolmio draamaa
parista eri lähteestä kanavoituna myös tietoa karmastamme; sitä edelleen käydään läpi, muutaman elämän ajalta
äitiollut todennäköisesti (kaksois)siskoni jossain menneessä (tämäkin tieto tullut myös "ulkopuolelta") tosin olin n.3vuotiaana jo kertonut äidille että sillon kun olit mun sisko...
veliollut veljeni jo aikaisemmin; tästä muistikuvia. myös lapsena ollaan puhuttu äidille aikaisemmasta elämästämme yhdessä. yksi vahvimmista siteistä tämän elämän aikana.
ex:ä 1karma selvitetty. henkistä väkivaltaa ym.. erittäin hankala suhde, mutta myös merkittävä muuten.
tulemme edelleen hyvin toimeen. molemmilla tunne yhteisestä menneisyydestä, mm. tapahtumia, joita todettu ettei ne tässä elämässä olleetkaan...
myös "tuoretta karmaa" jota selvitetty ja puntteja tasailtu ihan tämänkin elämän varrella...
toinen exedelleen selvittämätöntä...tavattu jo lapsena, ja sitten n.10vuoden välein sen jälkeen. Jopa ajoittain ahdistavan vahva side edelleen. Paljon selvitettävää menneistä ajoista...ei tämän elämän ajalta varmastikkaan.Edelleen välillä "pelkään" että selvitettäviä asioita tulee vielä tässä elämässä.
Ehkäpä se "karmallisin" suhde tässä elämässä..
siinäpä nuo nyt mieleen juolahtaneet... hassua että nuo karma jutut vaan tietää