Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: No entäs sitten Chironikko??  (Luettu 16897 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 13.07.2008 10:59:25 »

chiron on täällä   kalat  , 7. huoneessa. Tuo huonesijainti on ollut aika kuvaava, lähelle pyrkivät miehet tuppaavat aina edustamaan jollakin tapaa tuota terveydenhuolto-osastoa, mikä on aika mielenkiintoista, sillä en kuitenkaan yhtään pidä sen lajin miehistä  Tongue

Chiron tekee kartalla muutaman aspektin:

chiron  aspect_con DC   chiron  aspect_con  saturnus
 chiron  aspect_tri  neptunus  chiron  >   mars  chiron  aspect_opp  askendentti

...että pelastavat 'enkelit' tuppaavat seuraasi. Olet siis melkoinen saalis noitten miesten mielestä. Ei taida innostaa. Taidatkin  olla varsin vahva - sisäisesti.
Vai loukkaako avuntarjous sinua, kun toinen puoli kolikkoa kertoo: 'Hei sinä heikko nainen. Anna mun suojella sua!'  No, sellaisia ne machomiehet ovat! Tai sitten heillä on kääntäen verrannollisena ajatus, että toi sisarhentovalkoinen  kyllä hoivaa mua ja mun fantasioitanikin, jos mä tartten...

Tuli vaa mieleeni mun. Sellasia hero-ajatuksellisia he ovat.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 13.07.2008 14:14:12 »

Mulla  chiron 7. huoneessa tuntuu ainakin tuovan enemmän hoidettavia kuin hoitavia..... idiot2
Tai menneisyydessä ainakin näin...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 13.07.2008 14:26:33 »

Mä ainakin oon kiitollinen mun  chiron :ista, olkoot sitten mitä tapahtunut. Huomaan sillä olevan myös positiivisia vaikutuksia.  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 13.07.2008 15:32:30 »

Mun kartallani chiron on mukana kahdessa vai kolmessa mahdollisuuksien kolmiossa, vai mitä ne oli, vai miten se meni.. idiot2 Smiley tai kuka se oli.. 2funny

Joo hauskaa.  Tongue Me vaan töissä aina lääkkeisiin liittyvissä asioissa puhutaan että vai miten se oli, vai kuka se oli, tai mikä se oli tai miten se meni.. Ikään kuin lääkkeet sais mennä ihan sattuu... Niin jää päälle tuo juttu..
Ja onhan ne mainokset jo vanha juttu... Mutta kun en omista tv:tä niin en ole kyllästynyt.. Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 13.07.2008 18:37:56 »

Minulla  chiron  oinas 8.huoneessa

Sitten  chiron aspect_con  merkurius ja   uranus  aspect_opp chiron
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 14.09.2008 14:06:34 »

Miten tulkittaisiin  chiron aspect_con chiron 6 huoneessa?   Embarrassed smitten
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 28.09.2008 09:18:44 »

hih, mahtaakohan lääkärit olla samalla tajuudella kun ne kirjottaa reseptejä...

Hyvässä hoidossa me suomalaiset ollaan angel

Tuli tästä mieleen, että voiko haavoittamalla parantaa...itse kelasin että voi, joskus kun muistaa jotain suorasukaisia tölväisyjä tai heikkoonkohtaan totuuden torven töräyksiä joita ei kestänyt kuulla joltain läheiseltä kun ne tuli liian aikaisin ettei ollut valmis ottamaan vastaan, ja sitten koki hirveän prosessin sisäisesti...mutta jälkeen päin se kannatti, vaikka ekaks sattui.

Tuli mieleen eräs  rapu smitten sitten opin vähän pelkäämään rapua ja luulin että he löytää aina ne heikot kohdat ja osaa testata piikittämällä juuri sinne...mutta lopulta, se kasvatti...mitä enemmän niitä heikkoja kohtia tuo tietoisuuteen niin ne lakkaavat olemasta heikkoja...

mutta kyllä se sattui Undecided mutta ehkä sitten pidän kivusta... 2funny *oottaa jo ens vuoden tuska-festaria*

Näitä teemoja käyn parhaillaan läpi omissa co-operation- kuvioissani.

Hämmmmmmmästyttävin on ollut rapu-mies - osaa lukea jokaista kuin avointa kirjaa. Löytää itsekenenkin heikot ja vahvat pointit. Ei sinänsä ollenkaan paha juttu.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 25.02.2010 00:26:01 »

Hmm, itseäni kai voisi pitää chironikkona, listasin nämä aspektit vähän aikaa sitten kyllä jonnekin, mutta en muista enää.

chiron   aspect_kvi  askendentti
 chiron  aspect_sex  kuu
 chiron  aspect_sex  aurinko
 chiron  aspect_squ  merkurius
 chiron  aspect_squ  mars
 chiron  aspect_ssx  jupiter
 chiron aspect_opp uranus
 chiron aspect_opp neptunus
 chiron aspect_tri pluto

Itseltäni tosiaan löytyy tämä 7. huoneesta  rapu ja tämä on osana mystistä suorakaidetta, kirjekuorta ja suurta ristiä.

Itse alan olla vähän kyllästynyt siihe, että jatkuvasti ympärille kasautuu niitä "korjattavia" ja tuettavia ihmisiä. Ainakin tällä hetkellä oikeastaan monet ihmissuhteet ahdistavat, kun tuntuu, että pitäisi olla sellainen terapeutti ja tukija ja oikeastaan tiedänkin mitä pitäisi sanoa ja tehdä, mutta kun en jaksaisi. Lähinnä siinä on se, että harva on oikeasti valmis kuulemaan mitään mitä heidän pitäisi kuulla, mikä aina turhauttaa. Ei aina oikein jaksa sitä, että tuntuu, että itseltä otetaan kaikki energiat ja sitten lähinnä minua vain kadehditaan, katsotaan liikaa ylöspäin ja nostetaan jalustalle ja sitten taas toisaalta tuntuu, että harva pitää minusta minuna, lähinnä ehkä pidetään sellaisena "kanavana".

Ehkä hyvinä puolina tässä on se, että aika usein minun sanomiseni tuntuvat jäävän ihmisten alitajuntaan ja mieleen ja sitten kuulen jostain kiertoteitä, että he ovat puhuneet, että se in sitten sanoi niin hyvin ja jäin sitä miettimään. Omasta mielestäni en nyt edes puhele mitään hirveän erikoisia, katson vain elämää vähän eri vinkkelistä kuin monet tuttavani.

Toisaalta välillä tuntuu, että itselle ei jää kuin "käytetty" olo ihmissuhteista, kun minua ei enää tarvite, jään taka-alalle tai sitten jättäydyn taka-alalle. Ehkä vain en ole sitten tiedostanut tämän chironini valmiuksia, kun tämä aiheuttaa niin paljon ahdistusta. Toisaalta en tiedä onko minulla nyt sitten niin toimivat aspektitkaan.

Jotenkin vaikeaa ymmärtää itse mitä tämän asian kanssa pitäisi tehdä. ehkä olen sitten chironikko hukassa ^^
« Viimeksi muokattu: 25.02.2010 00:38:48 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 25.02.2010 00:41:57 »

Toisaalta taas tuli mieleeni niitä positiivisia asioita, kuten se, että mieheni sanoi vähän aikaa sitten, että on minun kauttani oppinut jättämään meinneisyyden taakseen. En siis tietoisesti itse ole mitenkään auttanut, mutta näköjään sitä itselläkin jotain vaikutusta on. =)

« Viimeksi muokattu: 25.02.2010 09:21:25 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 25.02.2010 12:58:11 »

In, ymmärrän täysin mistä puhut. En itse välttämättä koe olevani mitenkään eritysein Chironikko, mutta kieltämättä olen ihmissuhteissani hyvin usein se korjaava voima ja usein ihmiset sitten juuri ihastuvat minussa siihen, että saan heidät tuntemaan kerrankin itsensä kokonaisiksi ja minun todellinen persoonani jää vaille rakkautta. Olen kuitenkin pyrkinyt hyväksymään tämän puolen ja mikäli ystävissäni (varsinkin miespuoleisissa) alkaa ilmaantua tällaisia ihastumisen piirteitä, niin olen alusta asti selittänyt, että mistä voi olla kyse ja että en lähde seurustelemaan enää (*koputtaa puuta*) ihmisten kanssa jotka vaativat korjausta ja ihastuvat tähän korjaavaan voimaan minussa.

Mutta vaikeaa se on! Mutta nyt olenkin sitten päättänyt, että jos minulle tällainen lahja on annettu, niin parempi käyttää sitä hyväksi sitten ihan ammatillisellakin puolella ja kehittää sitä sitten.

Nimenomaan tuo osui todella syvälle, kun sanoit, että koet olevasi "kanava", koska sitä minäkin koen usein olevani. Usein myös sanat mitä sanon tai juuri ne oikeat liikkeet ja horjutukset tuntuvat tulevan muualta kuin minusta itsestäni - en minä osaisi ihmisiä joka asiassa neuvoa todellakaan, mutta välillä tuntuu, että suu puhuu ja se menee jonnekin syvälle siinä toisessa. Ihanaa se tietenkin tavallaan on myös, mutta...raskasta.

Minulla vaikuttavat aspektit taitavat olla nuo Pluton hyvin tukevat aspektit ja se, että se Pluto löytyy sieltä 7.huoneesta myöskin. Kuu rapu sitten tuo sitä hoivaamistarvetta itselle, minkä In on varmaan myös huomannut.

Chiron löytyy minulta 3.huoneesta ja tekee muutaman aspektin;
 venus aspect_tri chiron
 chiron aspect_sex jupiter
 chiron aspect_opp saturnus (tämä varmaan yksi suurimmista vaikuttajista kartallani)
 chiron aspect_opp uranus
« Viimeksi muokattu: 25.02.2010 13:01:42 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**

Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse

Profiili
« Vastaus #25 : 29.12.2010 13:14:44 »

Tuli ilmoitus että aiheeseen ei ole kirjoitettu 120 päivään. Laitan kuitenkin ajatuksiani tähän.

Kirjoitukset tässä hämmensivät ajatuksiani, olen kokenut samoja asioita kun aikaisemmat kirjoittajat. Olen vasta alkumetreillä astrologiassa. Usein on tullut tunne "hyväksikäytöstä" kun olen ilmaissut ihmisille sisimpiä ajatuksiani ja huomannut herättäneeni monissa uusia ajatuksia itsestään ja elämästään. Parhaat kiitokset olen saan läheisiltäni ja muutamalta tärkeältä ystävältäni, taidan kuitenkin liian usein sanoa mitä ajattelen, ennen kuin ajattelen mitä sanon.

Minulla  chiron 12. huoneessa  kauris

aspekteja

chiron aspect_con askendentti
 chiron sulkeutuva aspect_sex kuu
 chiron sulkeutuva aspect_squ merkurius
 chiron avautuva  aspect_squ venus
 chiron avautuva aspect_sex mars
 chiron avautuva aspect_squ saturnus
 uranus  aspect_opp chiron
 neptunus sulkeutuva aspect_squ chiron

tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: