Hmm, itseäni kai voisi pitää chironikkona, listasin nämä aspektit vähän aikaa sitten kyllä jonnekin, mutta en muista enää.
Itseltäni tosiaan löytyy tämä 7. huoneesta
ja tämä on osana mystistä suorakaidetta, kirjekuorta ja suurta ristiä.
Itse alan olla vähän kyllästynyt siihe, että jatkuvasti ympärille kasautuu niitä "korjattavia" ja tuettavia ihmisiä. Ainakin tällä hetkellä oikeastaan monet ihmissuhteet ahdistavat, kun tuntuu, että pitäisi olla sellainen terapeutti ja tukija ja oikeastaan tiedänkin mitä pitäisi sanoa ja tehdä, mutta kun en jaksaisi. Lähinnä siinä on se, että harva on oikeasti valmis kuulemaan mitään mitä heidän pitäisi kuulla, mikä aina turhauttaa. Ei aina oikein jaksa sitä, että tuntuu, että itseltä otetaan kaikki energiat ja sitten lähinnä minua vain kadehditaan, katsotaan liikaa ylöspäin ja nostetaan jalustalle ja sitten taas toisaalta tuntuu, että harva pitää minusta minuna, lähinnä ehkä pidetään sellaisena "kanavana".
Ehkä hyvinä puolina tässä on se, että aika usein minun sanomiseni tuntuvat jäävän ihmisten alitajuntaan ja mieleen ja sitten kuulen jostain kiertoteitä, että he ovat puhuneet, että se in sitten sanoi niin hyvin ja jäin sitä miettimään. Omasta mielestäni en nyt edes puhele mitään hirveän erikoisia, katson vain elämää vähän eri vinkkelistä kuin monet tuttavani.
Toisaalta välillä tuntuu, että itselle ei jää kuin "käytetty" olo ihmissuhteista, kun minua ei enää tarvite, jään taka-alalle tai sitten jättäydyn taka-alalle. Ehkä vain en ole sitten tiedostanut tämän chironini valmiuksia, kun tämä aiheuttaa niin paljon ahdistusta. Toisaalta en tiedä onko minulla nyt sitten niin toimivat aspektitkaan.
Jotenkin vaikeaa ymmärtää itse mitä tämän asian kanssa pitäisi tehdä. ehkä olen sitten chironikko hukassa ^^