Terra 3, kiitos kirjoituksestasi.
Tosiaan olen nyt käynyt jo toistamiseen täman reiki-hoitajan luona. Ihmeellinen asia on tapahtunut - alan rakastaa ja ymmärtämään itseäni käsitellessäni kipeitä lapsuuden muistoja.
Se, miten tapasin tämän reikihoitajan on mystistä. On aivan käsittämätöntä, että tällaisia ihmisiä on olemassa. Jotenkin se, että hän tekee työtä pyyteettä saa minut oivaltamaan sen, mikä minun vastuuni on: Ottamaan tämän tosissaan ja todella yrittää parhaani mukaan.
Olen kyllä onnekas. Toisaalta mietin tänään lenkkeillessä, että tämä hoitaja lähetettiin polulleni luultavasti siksi, että olen yrittänyt niin pitkään hakea apua väsymättä. Olen myös yrittänyt itse, yksin, mutta Lilli on oikeassa. Suomessa se on erittäin haastavaa. Suomi on mielestäni haastava (lue inhottava) maa asua.
Olen nyt tällä erää ollut viikon juomatta. Vaikeampaa on olla ilman tupakkaa. Olen aikeissa viettää uutta vuotta selvinpäin ja siitä eteenpäin katsotaan sitten taas hetki kerralla.
Minulle ainoa todellinen tapa muutta elämääni on omistautua henkiselle tielle ja opinnoille, jotka jo aloitin. Riittää, että hoidan itseni kuntoon. Enempää en aio itseltäni tällä hetkellä vaatia.
Jeps,
Palaan asiaan kun seuraavan kerran tulee taas mieleen.
Kiitoksia tsempeistä!
Ekeleitä;
Isda