Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leijonat  (Luettu 6049 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« : 14.04.2011 18:41:46 »

Mitä leijona kertoo?
 Viimeyönä unessa olin leijonien keskellä, niitä oli ainakin kolme ellei neljä. Upeita urosleijonia. Ne kuljeksivat ympärilläni, niin lähellä että olisin voinut koskea niiden turkkia, hipaisivat minua. Tiesin niiden olevan arvaamattomia, eikä saa tehdä äkkinäisiä liikkeitä. Mutta kauniita ne olivat! Heitin niille ruokaa ja ne haukkasivat ilmasta herkkupalat suuriin suihinsa. Jännitin kovasti mutten niinkään pelännyt. Mitä leijona unessa tarkoittaa?

No tänään kaupassa tarjosin kassalla kolikoita myyjälle. Huomasin kädessäni uuden näköisen kolikon jota luulin 20senttiseksi. Kolikko pisti silmääni, sen taustassa oli kolme leijonaa. Oli pakko laittaa taskuun ja myöhemmin tutkiessani sitä tajusin että sehän on virolainen raha joka on jäänyt viimesyksyn reissultani lompakkoon. Pakko säästää se!
Sitten istuin tossa iltapäivällä luennolla. Yhtäkkiä luennoitsija läväyttää piirtoheittimelle kuvan "punainen leijona". No se on punaisen ristin vanha symboli, mutta kummasti sai huomioni (muuten en jaksanut juuri kuunnella kyseistä luentoa..) Eli periaatteessa vuorokauden sisään kolmeen kertaan minulle tullut leijonia vastaan!


Koen että leijonalla yritetään viestittää nyt kovasti jotakin. Rakastan leijonia, pidän sitä voimaeläimenäni. Minulle leijona symboloi rohkeutta, voimaa, itsenäisyyttä, villiä ja vapaata luonnetta. Itsevarmuutta. Minulla on tatuointina myös leijona, koen että se tuo ja korostaa näitä ihailemiani ominaisuuksia minussa   Smiley. Tatuointi symboloi myös minussa asuvaa "leijonaemoa" (lastensuojelutyö kutsumuksena..). Minua viehättää myös astrologiselta kantilta katsottuna eniten leijonaihmiset. Olen itse  aurinko oinas ja  askendentti leijona. Elämäni vaikuttavimmat ihmiset ovat valta osa leijonia (avokki, isä, paras ystävä jne jne..)
.
Herääkö mitään ajatuksia teille? Onko tuo vaan hassua sattumaa?  :Smiley
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 14.04.2011 20:08:59 »

Tässä on oikein pitkä kuvaus leijonasta voimaeläimenä! Koska leijona ilmestyy sinulle myös päivätietoisuudessa minusta tämä täytyy tulkita voimaeläimen, ei unisymbolin, mukaan Smiley

www.controverscial.com/Lion.html

Jos englanti on vaikeaa sinulle tai jollekulle muulle, joka pohtii Leijonan olemusta, tässä suomennosta sivustolta www.poweranimalsunleashed.com

Kun kuljet, kulje kuin leijona. Ole ylpeä itsestäsi juuri sellaisen akuin olet. Pidä pääsi pystyssä ylväänä. Katso jokaista henkilö suoraan silmiin ja sano hiljaa itsellesi: "Minä olen leijona".
Leijona tuo sinulle rohkeutta, rohkeutta olla oma itsesi ja näyttää se maailmalle. Hän opettaa sinua karjaisemaan ulos voimasi, käyttämään lahjojasi ja ilmoittamaan läsnäolostasi. Hän muistuttaa sinua siitä, että olet koko ajan, joka ikinen hetki, missä ikinä oletkaan, juuri sitä mitä sinun täytyykin olla. Loppujen lopuksi sinähän olet leijona!
Leijona on voimaa, mutta voima on pidettävä kurissa. Hän opettaa sinulle hiljaista johtajuutta. Hän neuvoo kuinka voit kantaa mukanasi sellaista hiljaista voimaa, että pelkkä läsnäolosi tekee muihin vaikutuksen.
Itsevarmuutesi on synnyttävä hiljaisesta voimasta. Puhu rauhallisesti mutta voimakkaasti. Toimi omien totuuksiesi ja viisautesi mukaan. Viisaus kumpuaa niistä hiljaisista hetkistä, jolloin olet itse Itsesi kanssa ja tunnet syvän yhteyden kaikkeen olemassaolevaan.
Kävele ylväänä ja voimakkaana. Pidä pääsi korkealle. Ja päästä ilmoille mahtava karjahdus silloin tällöin. Loppujen lopuksi sinähän olet leijona!
 

tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #2 : 14.04.2011 20:43:49 »

Voi kiitos Athamaarit tuosta linkistä! Pidin erityisesti loppuosasta:

When Lion Spirit begins to make his presence known in your life (and you WILL know when he arrives), a new and brighter you will leap to the surface. Will-power, new strength, and a flurry of optimism will begin to flow. Intuition, creativity, and devotion will grow. You will begin to feel safe and secure in your own majestic powers, and opportunities will abound and be as self-evident as a bright sunbeam lighting your path. With Lion as your Totem, all of these things will help bring sunshine and bounty to your life!
 
Enpä enää ihmettele miksi tänään on ollut niin loistava draivi päällä  smitten Tanssitunnillakin olin ihan liekeissä  Grin
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: