Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaalea nuori mies  (Luettu 16185 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« : 10.01.2011 23:06:54 »

Niin siis. Kerran päivällä väsytti kovin ja päätin käydä nokosille. Juuri siinä unen ja valveen rajamailla näin mielessäni vaaleahiuksisen nuoren miehen joka sanoi mulle jotain.

Viime yönä tämä mies seikkaili jälleen unessani, oli muuntautuneena hevoseksi jossain vaiheessa, kättelimme ja hän sanoi ettei hänen tarvitse esittäytyä minulle sillä tunnen hänet (?) Cheesy . Ranteessa hänellä näkyi vaaleansininen L-kirjain.

En siis valve-elämässä tms tunne ketään kuka hän voisi olla. Voiko kyseessä olla kenties henkiopas tai joku vastaava?

Kiitos suuri jos joku osaa auttaa mua ymmärtämään tätä asiaa  Smiley smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1 : 11.01.2011 13:48:14 »

Mulle tulee mieleen että sielunperheestäsi joku. Entisestä elämästäsi ehkä, tai sielunveljesi jonka tulet tapaamaan tässäkin elämässä. Mutta vahviten mulle tulee intuitiolla että entisen elämän veli/lapsi/joku läheinen. Kokeile joskus meditoida, visualisoida esim. musiikin kanssa tai ilman, että meet johonkin paikkaan missä haluaisit tavata tään pojan ja katso tuleeko.. Tai illalla ennen nukkumaan menoa ajattele tapaavasi hänet ja mitä kysyt häneltä jo valmiiksi. Pitkin päivää jos tekisi tuota se voisi vielä helpommin tulla sitten uneen.. Smiley Joku ystävä hän on, opas ehkä juuri. smitten Selviää sulle varmasti aikanaan.

Hevosen ja koiran muodossa esiintyminen tuo mulle mieleen enenevästi sen, että hän on sulle apuna. Smiley Kuten eläimetkin ovat meille apuna ja opettamassa asioita..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2 : 11.01.2011 13:53:08 »

Kiitos Metsänkeiju  smitten Voisikohan tuo L-kirjain viitata tämän henkilön nimeen tms? Ja mitähän tuo vaaleansininen väri varmaan hmmm... Pitää miettiä Cheesy Eilen tosiaan illalla ennen nukkumaan menoa mietin tätä asiaa ja unessahan hän taas seikkaili Cheesy

Tajusin nyt vasta että miehet jotka olen koke nut kiinnostavaksi tässä viimeaikoina ovat olleet myös blondeja ? =D Ei siis mitään albiinoja mutta vaaleita, siniset/harmaat silmät. Yleensä on ne tummemmat miehet ollu enemmän mun makuun. Ehkä jotenkin alitajuisesti oon alkanut etsiä tuota ? Cheesy
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #3 : 11.01.2011 14:16:53 »

Ehkä jotenkin alitajuisesti oon alkanut etsiä tuota ? Cheesy

Kylmät väreet (tulee mul usein kun mua jokin koskettaa). smitten Ehkäpä. :Smiley
Joku yhteys on. L-kirjain on jotenkin merkityksellinen, mullakin tuli nimi mieleen.. tai joku vinkki.
Mulla tuli mieleen tosta se kun poikavauvoilla on vaalensiniset nimilaput ranteessa/jalassa. Siten myös se suku-yhteys. Saattaahan hän olla tuleva vauvasikin.. sielunperhettä kuitenkin. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #4 : 11.01.2011 14:30:36 »

 smitten Jos sitten joskus tänne ilmoittelen kun alkaa jotain tästä henkilöstä lisää kuulua Cheesy Cheesy
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #5 : 11.01.2011 15:41:29 »

Muuten, tuli vielä mieleen, että kun unessa sen 'hevosen' iäksi sanottiin 93 vuotta, joista viimeiset 50 vuotta se on huumattuna pidetty hengissä, niin mitenköhän tuo pitäisi tulkita ? Saattaisi antaa hieman lisävihjettä että kuka tämä mies on Cheesy
tallennettu
Serena`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #6 : 13.03.2011 15:48:45 »

Mulle tuli tosta heti ensimmäisenä mieleen diabetes, kun sitähän joutuu ihminen hoitamaan piikittämällä itseään eli "huumaamalla"? Cheesy Tai sitten joku muu sairaus johon tarvitsee lääkitystä, tai esim erityisruokavaliota tms?  Huh
tallennettu

"You want something. Go get it. Period." - Will Smith, The Pursuit Of Happyness
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #7 : 05.07.2011 22:27:21 »

Oon aika varma että oon löytänyt tän miehen :d Itseasiassa viime joulukuun alussa. Heti aluksi pidin häntä jollain tapaa kiinnostavana. Puhuttiin kaikenlaista ja hänellä on TÄYSIN samanlaiset mielenkiinnon kohteet kuin minulla Shocked

Myöskin samanlaiset suuret siniset ilmeikkäät silmät Cheesy

Ainiin, ja jätkän nimi on Mikael, ja pisti myös silmään se, että hänen isällään on sama nimi kuin oman isäni veljellä joka kuoli lapsena kun jäi kotipihassa rekan alle. Isä näki sen tapahtuman vierestä :/
  Ja tuo sama nimi on siis tän pojan toinen nimi, ja kolmas nimi alkaa samalla kun oma ensimmäinen ja kolmas nimeni ja siinäkin on L-kirjain. Myös sukunimestä löytyy L Cheesy

Lisäksi tutkin syntymäkarttojamme, ja molempien Junot tarkoissa yhtymissä toisten Aurinkoihin, sekä hänen Merkurius yhtymässä mun Jupiteriin (: Molemmilla kiinteää vesielementtiä kartoilla eniten.

Innostuin tutkimaan myös numerologisesti.
Meillä molemmilla on minuuden numero 8.
Pyrkimysen numerot: minä 11, jätkä 6.
Vaikutelman numerot: minä 6, jätkä 11.

Eli ehkä tää jätkä vaikuttaa juuri siltä mihin minä pyrin ja sama toisin päin?

Karman numerot: minä 3, jätkä 5.

Ja sitten kun laskee meiän karman numerot yhteen niin tulee taas tuo minuuden numero? Cheesy

Emme kuitenkaan ole montaa kertaa jätkän kanssa tavanneet. Haluaisin kyllä tutustua paremminkin häneen, mutta en ole varma että onko tää samaa mieltä Sad Mutta silti mulla on sellanen tunne että me kohdataa vielä ja selvitetää tää 'joku juttu' Smiley

En oikein tiiä että miten tähän jätkään pitäisi nyt oikee suhtautua, tuntuu että on mun parisielu tai ehkä enemmän just joku velisielu tai en tiedä, 'pari' kuulostaa parhaimmalta Cheesy Cheesy
« Viimeksi muokattu: 05.07.2011 22:34:38 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #8 : 05.07.2011 22:30:07 »

Muuten, tuli vielä mieleen, että kun unessa sen 'hevosen' iäksi sanottiin 93 vuotta, joista viimeiset 50 vuotta se on huumattuna pidetty hengissä, niin mitenköhän tuo pitäisi tulkita ? Saattaisi antaa hieman lisävihjettä että kuka tämä mies on Cheesy

No jopas on:

9+3= 12 = 3 = mun karman numero
5+0 = 5 = jätkän karman numero  Shocked

3+5, tulee taas se nro 8 joka kummallakin minuuden numero

!!!!! Shocked
« Viimeksi muokattu: 05.07.2011 22:32:39 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #9 : 10.07.2011 02:16:50 »

Tämä mies on sinun parisielu  smitten Unella oli tarkoitus näyttää/muistuttaa sinua elämän suunnasta ja tulevasta. Hyvin vahva intuutio nousi rakkauden saralle. Tulet tutustumaan häneen 100%:sti, koska se on niin tarkoitettu ja akasiien kirjoihin merkitty. Karmaherrat antavat teille menneiden elämien asiat hoidettavaksi loppuun, ja nyt pyydä henkioppaasi tuomaan hänet likemmäksi, koska tämä mies on kokenut saman kuin sinäkin ja yhtä ihmeissään Smiley Älä mieti mitä olette aiemmissa elämissä tehneet vaan elä tätä elämää nyt ja ole ikionnellinen, että olet saanut hänet jo tavata astraali/live tasolla  angel Nyt on sellainen aikakausi alkanut, että parisielut vetäytyvät hyvin voimakkaasti toisiinsa, eli kiihdytetään menneiden karmaa pois jotta uusi energia pääsee virtaamaan 2012 aikoihin, eli menemme vanhan loppua ja alkaa rakkauden täyteinen uusi aika kausi, jolloin parisielut/sisarsielut/perhesielut tuleevat olemaan rakkaudellisessa tunnelmissa sinä hetkenä. Tämä vuosi on karmallisesti kärsivien vaikeeta ja haastellista aikaa, kun siitä selvii, niin voin sanoa, että voitto on suurempi kuin mikään miljoonien lottopotti...Vitsi ihanaa smitten Itselläni samanlainen tilanne, olin naimisissa ja unessa näytettiin kokoajan, että meidän pitää erota, jotta se sieluni aito oikea valittu pääsee tulemaan, en halunnut uskoa siihen vaan yritin kitkuttaa suhdettani huonolla menestyksellä, joten karman herrat tekivät selväksi, että nyt se loppuu meidän kautta, jos itse et tajua. Sain sen verran kovan opetuksen, että huh  Embarrassed mies, jonka luulin tuntevan, niin näyttikin aivan toisen puolen, eli täytyy uskoa uniin ja ne yrittävät kertoa meille sen mitä meidän kuuluukin tietää. Nyt olen saanut virallisen eron ja huomattavasti suuri paine helpotti ja nyt olen kohdannut sellaisen joka tuntuu parisielulta, mutta en uskalla vielä liikoja, kun pettymyksiä tullut, mutta silti uskon, luotan ja rakastan elämää smitten
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #10 : 10.07.2011 19:56:15 »

Kiitos BlueRose viestistäsi  smitten Hienoa että sulla kaikki kääntynyt parhain päin (:

Hmm.. Minusta tuntuu että tällähetkellä en voi muuta kuin odottaa, että jälleen tapaan tämän henkilön. Todella varma olen siitä, että tapaamme vielä (: Inttiin lähtö tällä herralla koittaa tässä kuussa, joten ei varmaankaan mikään muu autakkaan kuin vain odottaa. Ehkä sen jälkeen on sitten aika?  smitten

Progekuu mulla lähestyy koko ajan radix-kartan junoa, johon tän jätkän aurinko on siis tarkassa yhtymässä (; Saa nähä että mitä yhtymäkohdalla sitten tapahtuu (: 5 astetta vielä mentävä :p

Huomasin myös tän pojan progekarttaa tutkiessa, että hänen progekuunsa on 5 asteen päästä yhtymässä noususolmuun Shocked Eli 5 kuukauden päästäkö alkaa sitten sattua ja tapahtua? Cheesy Cheesy
« Viimeksi muokattu: 10.07.2011 20:14:25 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: