Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erikoinen tilanne (osaisiko joku selittää?)  (Luettu 4812 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Upsila
Satunnainen astroilija
*

don't stop believing

Profiili WWW
« : 27.04.2011 13:05:03 »

Hei,

olen uusi foorumilla, mutta voisiko joku mahdollisesti kertoa minulle erään mieltäni askarruttavan asian? Se on jäänyt painamaan mieleen ja olen miettinyt eri vaihtoehtoja, mutta kaikista olen ollut epävarma.

Asiaani liittyy siis: olin siinä huhtikuun puolenvälin tienoilla kipeänä ja eräänä yönä pyysi enkeleiltä apua epätoivoisesti kipeääseen olooni. Suljettuani silmiäni, huomasin yhtäkkiä, että aivan kuin suljetun silmien tummuuteen läikähti noin kolme säteilevää valokehää ja pian tuntui kuin öinen tähtitaivas olisi avautunut eteeni. En nähnyt mitenkään kehoani tai mitään, mutta tuntui kuin olisi katsellut ilmassa tähtitaivasta, johon avautui jonkinlainen utuinen "pyörre". Aivan kuin jonkinlainen portti toiseen ulottuvuuteen, mutta se sulautui taivaan tummuutta vasten (vihreän ja violetin häivähdyksen väreistä huolimatta). Näin kauempana kuinka pyörreeseen meni leijaileva hahmo, mutta avasin siinä vaiheessa silmiäni ja kaikki oli ihan normaalisti. Jäi hieman ihmetyttämään tilanne jälkeen päin, koska kuvitelmalta se ei tuntunut ainakaan. Kiitos, jos joku osaisi selittää tilanteen tietämättömälle.  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 29.04.2011 06:06:39 »

Kolmannen silmän kautta voi nähdä ihmeellisiäkin asioita! Minulle tapahtuu tuollaisia silloin, kun meditoin Smiley Olen yleensä aina tietoisuudessani jossain muualla, mutta samaan aikaan tiedostan kehoni, sillä en ole irti ruumiistani (luojan kiitos, ne kokemukset ovat olleet minulle aina negatiivisia syystä x!)
tallennettu
Upsila
Satunnainen astroilija
*

don't stop believing

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 29.04.2011 11:25:23 »

Oi, kiitos kovasti molemmille vastauksistanne! Pohdin kokemuksen jälkeen, että onkohan mahdollista, että se on jonkinlainen astraalimatka, mutta olin kuitenkin epävarma siitä - ennen en ole nimittäin kokenut vastaavaa, joten tuntui aika eksyneeltä jälkeenpäin.

Nyt minulle selkeni kyllä paljon enemmän, kiitos vielä teille!  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 29.04.2011 14:33:52 »

Jep, taisit astraalimatkustaa tiedostamattomasti. Smiley Mahtava kokemus!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Upsila
Satunnainen astroilija
*

don't stop believing

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 30.04.2011 07:32:09 »

Ebenia, kiitos sinullekin vastauksestasi! Smiley Kieltämättä jännittävä kokemus, varsinkin, kun tiedoistamattani olin astraalimatkustanut ja ensimmäistä kertaa ilmeisesti.

Minua jäi silti mietityttämään, että siinä huomatessani leijuvani ilmassa (omaa kehoani näkemättä) tähtitaivaan alla, pystyin hetken aistimaan siinä alkuvaiheessa kuin kaksi enkeliä olisi pidellyt käsivarrestani kiinni ennen kuin tunne katosi. Onko se mahdollista, että enkelit olivat seurassani ja auttoivat minua ollessani astraalikehossa?
« Viimeksi muokattu: 30.04.2011 08:52:46 kirjoittanut Upsila » tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 30.04.2011 08:18:41 »

Mielestani tilanteesi oli juuri mita tilasit, eli pyysit apua kipeaan tilanteesi.
Avaruusmatkailuhan ja erikoisesti vihrea vari auttoi sinua saamaan voimia ja taas violettivari edustaa elamankierokulkua.
Mita turhaan mietit kokemustasi, muistathan kiittaa matkaikustasi ja olen varma, etta voit paremmin!
Yleensa kipea olo on merkki henkisesta stressista ja ilmeisesti enkelit auttoivat sinua rentoutumaan ihan kasikadessa.
Leijuva tila on ilman maan vetovoimaa ja sehan auttaa rentoutumaan.
Toivottavasti voit hyvin!
tallennettu
Upsila
Satunnainen astroilija
*

don't stop believing

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 03.05.2011 14:34:53 »

Kiitos sinulle kovasti vastauksestasi ja värien tulkitsemisestakin, diamond! Minä ajattelinkin, että sen rukoilun seurauksena enkelit kuulivat sen ja tulivat apuun. Voin tosiaan paljon parempi nyt, ihan terve olen, vaikka pienoinen flunssa vielä vaivaa jälkeenpäin. Astraalimatka jätti hyvän muiston minulle, sain kokea oikein ainutlaatuisen tilaisuuden, kiitos vielä! Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: