Hei,
olen uusi foorumilla, mutta voisiko joku mahdollisesti kertoa minulle erään mieltäni askarruttavan asian? Se on jäänyt painamaan mieleen ja olen miettinyt eri vaihtoehtoja, mutta kaikista olen ollut epävarma.
Asiaani liittyy siis: olin siinä huhtikuun puolenvälin tienoilla kipeänä ja eräänä yönä pyysi enkeleiltä apua epätoivoisesti kipeääseen olooni. Suljettuani silmiäni, huomasin yhtäkkiä, että aivan kuin suljetun silmien tummuuteen läikähti noin kolme säteilevää valokehää ja pian tuntui kuin öinen tähtitaivas olisi avautunut eteeni. En nähnyt mitenkään kehoani tai mitään, mutta tuntui kuin olisi katsellut ilmassa tähtitaivasta, johon avautui jonkinlainen utuinen "pyörre". Aivan kuin jonkinlainen portti toiseen ulottuvuuteen, mutta se sulautui taivaan tummuutta vasten (vihreän ja violetin häivähdyksen väreistä huolimatta). Näin kauempana kuinka pyörreeseen meni leijaileva hahmo, mutta avasin siinä vaiheessa silmiäni ja kaikki oli ihan normaalisti. Jäi hieman ihmetyttämään tilanne jälkeen päin, koska kuvitelmalta se ei tuntunut ainakaan. Kiitos, jos joku osaisi selittää tilanteen tietämättömälle.