Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuoksut  (Luettu 67961 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #105 : 17.12.2010 20:33:59 »

Minun tuoksuni on vanilja smitten
Poltan joka ilta makuuhuoneessa vaniljakynttilää ennen nukkumaan menoa,se rauhoittaa ja rentouttaa.
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #106 : 19.12.2010 23:04:41 »

Mä rakastan meren tuoksua.
tallennettu

.
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #107 : 05.01.2011 09:19:51 »

Ostin kesällä Lancomen Tresor In Love -tuoksun. Aivan ihana kukkaistuoksu, jota ovat erityisesti miehet kehuneet  Wink Käytin joskus Lancomen Tresoria, joka on raskaampi ja makeampi kuin tämä uusi tuoksu Tresor In Love. Kevyenä päivätuoksuna olen käyttänyt  Valentinon Rock 'n Rose Prêt à Porteria. Ruusu tuoksuu molemmissa ihanasti ja viettelevästi  Cheesy

Joo, tuo Tresor in Love on ihana. Ei ole liian raskas, eikä tule päänsärky. Sain sitä Joululahjaksi ja todellakin tykkään käyttää smitten Olen aika kevyiden tuoksujen ystävä. Tuotakin Tresor in Love riittää kevyt suihkaus.
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #108 : 05.01.2011 21:00:20 »

Ostin uuden suitsukkeen, Tulasin Refreshing  ja sehän tuoksuu osakseen saunalta, osakseen kesältä ja joltain viileältä. Tulipa sitten kunnon poru, ihan jostain syvältä asti- eli tätä lisää  smitten .
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
johannatuuli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #109 : 06.01.2011 20:55:37 »

Muutamien kuukausien ajan on jo hirmuisesti vetänyt puoleensa kaikki metsäiset ja puiset tuoksut. Seetripuu, kataja yms. Joskus sain ystävältäni Englannintuliaisina setrintuoksuista shampoota ja vaikka ensi alkuun tuoksu tuntui hyvin voimakkaalta ja melko miehiseltä, opin pitämään siitä paljonkin. Harmi vaan etten ole löytänyt vastaavanlaista Suomesta, en edes mitään lähimainkaan Sad
Eteerisinä öljyinä tietysti löytyisi vaikka mitä, mutta en ole vielä ryhtynyt sekoittelemaan omia shampoita. Ehkä seuraavaksi Smiley
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #110 : 09.01.2011 12:59:58 »

Miun täytyy sanoa noista suitsukkeista, että eivät ole miun juttu. Ihan vähän kerrallaan korkeintaa tai sitten minun kohdalle ei ole sattunut laadukkaita tuotteita. Eteeriset öljyt ovat enemmän meikäläiselle, ei tule päänsärkykään...
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #111 : 12.01.2011 12:39:34 »

Mä tykkään suitsuista, mutta en silloin kauheasti olla justiin siinä samassa huoneessa kun se tupruttaa savua.. Perinteinen Satyan Nag Champa on suosikki. En ole paljon erilaisia kokeillut kun aikoinaan tuohon rakastuin.. Grin Löysin muuten kivan kaupan: http://www.suitsukekauppa.fi/ Noita eteerisiä tuoksuja olen pitkään halunnut kokeilla.. pitää etsiä onko luonnon tuoksuja, koivu, kuusi/pihka, ym.. Aah! smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #112 : 01.02.2011 22:58:03 »

Mikä on valmistaja noilla ?

Itse olen tykänny valtavasti erilaisista ruusun tuoksuista, lempparini oli aikoinaan Body Shopin Villiruusu - sitten se muutettiin Suomessa nimelle Wild Rose ja haju oli selvästi miedompi ku siinä vanhassa Villiruusussa jota myytiin muovipullossa. Soitin Body Shoppiin maahantuojalle ja hän myönsi että tuoksua on laimennettu.
En tiedä myydäänkö Body Shopissa enää tota tuoksua mutta vuoskaudet myynnissä ollu Wild Rose ei todellakaan oo vuoskaudet ollu se voimakas intensiivinen villiruusu mikä se oli viel 80-luvun puolivälissä. Ja sillon se tuoksu oli sellanen todella aito, nyttemmin hiukan keinotekonen.

Muistaakseni myös Paco Rabannella on ollu ihana villiruusun tuoksunen hajuvesi.
tallennettu

.
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #113 : 13.02.2011 00:08:20 »

Kuulostaa hyvältä, täytyy tsekata kuhan pahin rahatilanne on selvinny, tosin saattaa olla liian mieto - valitettavasti mun nenä ei enää oikein haista mitään vähänkään hentoja hajuvesiä , lähinnä jos haluan jotain joka "toimii" sen pitää olla ökykallista rouvaskaista ranskalaista parfyymia, tosin yllätävän hyvä on toi markettien Gloria Vanderbilt.

Se Body Shopin tuoksu ei muuten ollu Wild Rose,vaan Tea Rose.
tallennettu

.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #114 : 07.05.2011 18:36:43 »

Kun olen nyt kerrankin löytänyt ruusun, niin tuota haluaisin, Body Shopin TeaRose'ia.

Minulla on Primaveran Ruusuvettä ja se on aivan ihanaa!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #115 : 10.05.2011 22:30:06 »

Luinpa tämän aiheen otsikon näin: "Tuksut".  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #116 : 11.05.2011 10:32:05 »

Syreenin tuoksu lämpöisessä alkukesän illassa smitten  Sekä olen nykyään höyrähtänyt tervan ja savun tuoksuun... Vaniljasta olen aina tykännyt.

Mulla on Stendersin vartalonkuorintasuola, joka sisältää ruusua. Ihan aitoja ruusun terälehtiä. Iho tuoksuu niin taivaalliselle aina ihonkuorinnan jälkeen, oikein täyteläiselle, aidolle ruusulle - lisäksi kaikki vaatteet, joita käytän, sekä koko kämppä Grin
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio