Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: claudia eve  (Luettu 20897 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jenjen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 13.12.2010 22:16:31 »

Tuosta maksun ottamisesta, mistä ylempänä keskusteltiin. Ite opiskelu aikoina tein tulkintoja sähköpostitse, ja maksu oli vapaaehtoinen, jos siltä tuntui, niin sai maksaa, ja jos taas ei varaa ollut, niin sai olla maksamatta. Oikeastaan ihan omaksi huvikseni/opikseni niitä tein silloin tällöin. Rikastumaan ei päässyt, mutta eräs todella lämmittävä tapaus on jäänyt mieleeni. Eräs nainen, jolle olin tulkinnut, palasi asiaan myöhemmin, ja kertoi innoissaan, että kaikki mitä olin kertonut oli osunut nappiin. Hän pyysi osoitteeni, ja lähetti minulle lahjan. Tuo lahja lämmitti suuresti mieltäni, enemmän kuin yksikään raha tililläni oli lämmittänyt. Oli vähän OT, mutta pakko oli kuitenkin kertoa  Smiley

tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #16 : 10.05.2011 13:03:14 »

Minun tekisi mieli käväistä tämän rouvan pakeilla, mutta enpä nyt ainakaan lähitulevaisuudessa pääse. Saas jäädä katsottavaksi, että milloin onnistaisi.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 10.05.2011 14:10:14 »

nauhotin ton käynnin mp3:lla ja kuuntelin sen tossa yksilta. se sano mulle varmaan 3 kertaa että mun pitäälähtee viemään omaa juttua eteenpäin sinne tänne , ja kysy varmaan sen 3 kertaa kans että oonko hoito/koulutus ym alalla. nyt oon antanu adhd haastatteluja 3:n lehteen, (lehtien pyynnöstä) viikon sisällä selviää lähenkö luennoitteen opettajille educomessuille ja lastensuojeluliiton lehteen pyydettiin juttu aperjantaina.. tää ainaki ny on lähteny kasvaan omaa vauhtiaan, mukana oon myös adhd saa kasvot-valokuvanäyttelyssä, josta tänään me naiset -lehti kiinnostu.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
hemo
Vieras
« Vastaus #18 : 15.05.2011 07:55:43 »

Eipä niille selvänäkijöille kannata mennä. Selvänäkijät yms on täyttä huuhaata. Itse näätte asianne parhaiten.
tallennettu
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 23.05.2011 08:39:28 »

Claudia oli ihan sympaattinen nainen puhelimessa, vaikka tykkään enemmän kontaktista naamatusten, tosin eivät kyllä ole vielä tapahtuneet, mitä ennusti. Tosin miesasiassa en sitten pystynyt toimimaan, kuten Claudia kehotti.
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: