Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Susi unessani  (Luettu 5334 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hanna.kontio
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 20.03.2011 21:20:09 »

Näen melko usein unta susista. Useimmiten olen taistellut niitä vastaan ja ne ovat olleet melko agressiivisia. Viimeinen uni oli kuitenkin erilainen. En muista läheskään koko unta, mutta mieleeni jäi miten kuljin lauman mukana ja se miten sitä ennen seisoin asunnossani (?) ja sen eteisessä seisoi kaunis naaras susi joka katsoi minua. Katse ei ollut hyökkäävä vaan niin viisas ja ymmärtävä, että vieläkin sitä muistellessani itkettää, onnesta vaikka en tiedä miksi. Se oli niin luokseen kutsuva että seurasin ja tunsin silkkaa rauhaa. Osaako kukaan tulkita tätä?

Olemme joutuneet jo pitkään elämään perheessäni vaikeita aikoja ja nyt viime aikoina on alkanut tapahtumaan isoja muutoksia, jotka lupailevat parempaa... Voisiko tämä uni liittyä tuohon? Myös astrologisella puolella on tullut esille elämässäni keväällä alkava suuri muutos parempaan elämään. Eräs ihana ihminen sanoikin minulle katsottuaan karttaani, että katkerat kyyneleet ovat nyt loppumassa ja että kaikella kärsimyksellä on ollut tarkoituksensa jotta voin kulkea kohti tulevaa...

Nyt meni tarinoinniksi, mutta jos joku siis osaa kertoa jotain tuosta unesta niin olisin kiitollinen... smitten
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 27.03.2011 18:57:52 »

Itse koen suden suojelijana, joka tulee muistuttamaan eri tilanteissa siitä, että huolimatta mistä tahansa elämän tapahtumista ja vaiheista, tulet aina olemaan suojeltu henkisesti, etkä koskaan ole ongelmiesi kanssa yksin.
Ehkä nyt, kun vaikeat elämäntilanteetkin ovat laantuneet, ovat uniesi sudetkin rauhoittuneet tai olet itse rauhoittunut huomatessasi, että selvisit niistä vaikeista ajoista?
En osaa oikein sanoa, halusin vain vastata jotain, sillä susi on minulle itselleni hirmuisen tärkeä eläin ja johon minulla on vahva yhteys ollut lapsesta asti! Olen kokenut suden aina suojelijana ja opettajana, joka kulkee rinnalla kaiken laisessa oppimisprosessissa ja henkisellä tiellä.
tallennettu
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 25.05.2011 07:48:29 »

Laitoinki tonne viestin susi-unestani, susi ei ole muistaakseni ennen uniini ilmaantunut,
karhut sitäkin useammin. Eräs selvännäkijä sanoi minulle ihan ensimmäisenä asiana, että pystyn kommunikoimaan eläinten kanssa ja sitä myöten alkanut entistä enemmän kiinnostamaan usein unissa esiintyvät eläimet. kissallani ja minulla on ainakin poikkeuksellisen herkkä kommunikointisuhde, mutta jonkinlainen noita taitaa se kissanikin olla, vaistoaa äärettömän herkästi mielialani ja aavistaa jo ennalta, jos pitää lähteä jonnekin... Shocked
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 25.05.2011 13:44:04 »

Sinullekkin tuossa viestiketjussa sudesta voimaeläimenä; http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=42056.0 ! smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: