Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelikortit ja enkelien kohtaaminen  (Luettu 5805 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
piisamii
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 07.02.2014 14:16:29 »

Hei! Minua kiinnostaisi tietää millaisia kokemuksia teillä on enkelikorttien käytöstä. Ovatko auttaneet, miten käytätte niitä? Onko käyttö jokapäiväistä vai pyydättekö apua erityisesti joissain hankalissa tilanteissa? Olisi myös kiva tietää, että onko jollain teistä enkelikokemuksia - siis onko joku esimerkiksi kohdannut enkelin tai jotain muuta vastaavaa?Smiley Vastailettehan pian, kiinnostaa todella Smiley angel
tallennettu
Arcana
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 16.02.2014 14:20:36 »

Ihan enkeleiden kohtaamiseen liittyen mulla on paljon kokemuksia. Yleensä pyydän ihan arkisiin juttuihin apua ja työpaikalla esim. konfliktitilanteisiin hieman ohjausta osassa oleville. Usein työpaikalla asiat sujuu paremmin kun olen pyytänyt vilpittömästi "tukea oikeisiin päätöksiin", kuten sen yleensä sanon.

Konkreettista apua sain juuri viemärin avaamiseen keittiön lavuaarin kanssa. Se on ollut jo viikon tukossa ja olen kokeillut kaikki konstit, kuten soodat, putkimiehet, rautalangat yms... Aina yhtä tukossa. Äskettäin kun tiskasin ja yritin jälleen pumppailla sitä lavuaarin pohjaa kämmenellä, pyysin omaa enkeliäni menemään sinne putkeen ja avaamaan sen (koska en kestä enää!!  Cheesy). En varsinaisesti odottanut mitään, mutta kun se imaisuääni kuului ja vesi valui sisään, mä tiesin. Mä tiesin. Ja olin niin äimällä lyöty. Olo on ihan todella onnellinen juuri nyt Smileysmitten
tallennettu

Aurinko-Neitsyt
Kuu-Neitsyt
Merkurius-Neitsyt
Venus-Vaaka
Mars-Kauris

Vahvuus ei ole sitä, ettei tunne mitään. Vahvuus on sitä, että uskaltaa tuntea!
monnid
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 16.02.2014 14:47:29 »

Oikeisiin käsinkosketeltaviin pahvisiin kortteihin olen ollut kosketuksessa tasan kerran enkelipiirissä, ja silloin kyllä toimivat, tai siis tuli juuri sellaista neuvoa mille oli tarvetta ja joka toimi. Piirin vetäjä siis kierrätti pakkaa ja jokainen nosti yhden kortin, piti sitä selkäpuoli ylöspäin ja muistaakseni keskitti siihen energiaa, kysyi ehkä jotain mielessään, ja sitten käänsi sen.
Itse käytin aiemmin netissä kortteja (löytyy esim. googlettamalla enkelin viesti yms), sitten latasin puhelimeen enkelisovelluksen (The Angel App, ainakin Lumialle saatavissa, ilmainen), jossa on paitsi yleistä tietoa enkeleistä, myös korttigeneraattori. Käytän sitä vähän leikillään, enimmäkseen kommunikoin enkeleiden kanssa intuitiivisesti, ympäristöä ja tiettyä, osin ennalta sovittua symbolikieltä tulkitsemalla. Olen miettinyt oikeisiin kortteihin sijoittamista, mutta hinnat vähän hirvittävät tällaista pihiä penninvenyttäjää.

Usein tulee pyydettyä myös helppiä, viimeksi viikko sitten sain enkeleiltä ihan mielettömän rohkeusryöpyn ja hitusen itsevarmuutta kaupan päälle, kun pyysin tukea erääseen henkisesti haastavaan tilanteeseen. Usein kyllä pääsee unohtumaan näiden siivekkäiden ystävien alituinen läsnäolo, un arkiset ajatukset jyräävät niiden ja muidenkin henkimaailman asioiden edelle, jättäen ne mielessä jotenkin etäisiksi. Enkelit ovat aivan ihana osa elämää, kun ne muistaa muistaa ja pitää niihin tietoisesti yhteyttä  smitten
tallennettu
piisamii
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 11.03.2014 20:18:47 »

Voi kiitoksia vastauksista! Smiley Oli kiva kuulla muiden kokemuksia, itsellä kun noita enkelikokemuksia ei juurikaan ole ollut =D Tilasin itselleni kortit ja ovat kyllä toimineet, hyviä neuvoja on tullut Smiley 
tallennettu
Boudicca
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 24.04.2014 11:01:21 »

Enkelikortteja en ole kokeillut, mutta olen kuullut ja nähnyt enkelin Smiley Lisäksi sain kerran työpaikan täysin odottamatta ja niin suurella tuurilla, että siinä täytyi olla jollakin sormet pelissä!

Ensimmäinen enkelikokemukseni tapahtui kun olin n. 2-3v. Olin kiero tärpästikkeli tyttönen ja kerran kun äiti lähti käymään vessassa sain idean kiivetä pitkin lasivitriiniä, jonka ylimmällä hyllyllä oli kaikkia mielenkiintoisia esineitä. Kun olin tarttumassa pikkuiseen tyhjään viinapulloon mitä myydään laivoilla, niin kuulin päässäni heleän, rakastavan mutta hätääntyneen varoituksen:"ei, älä ota sitä!" En tietystikkään kuunnellut, ja kun tartuin pulloon niin samalla hetkellä lasivitriini kaatui päälleni. Äiti ryntäsi vessasta kuullessaan rämähdyksen ja oli varma että olin kuollut. Mutta tähän tyttöön ei ollut tullu pienintäkään naarmua ja lasinsiruja oli joka paikassa. Olin onnistunut kiepsahtamaan ainoaan hyllynväliin jossa ei ollut juuri ollenkaan tavaraa.

Toinen tapahtui kun ajoin loskaisella tiellä pari kuukautta kortin saamisen jälkeen ja kaveri oli sytyttämässä mulle tupakkaa jota ajattelin polttaa ajaessa. Kun olin ottamassa tupakkaa käteen kuulin todella selvästi kauneimman naisen äänen mitä olen koskaan kuullut sanoen:"älä tee sitä". Samaan aikaan näin aivoissani, en siis konkreettisesti nähnyt, vaan päänsisältä, kirkkaan valon. En totellut, ja huomioni meni pois tiestä ja melkein ajoin ojaan 80km vauhdista. Ehdin korjata, mutta auto lähti käpälöistäni. Juuri kun luulin saaneeni auton hallintaan se syöksyi ojaan, katkaisten puisen valotolpan. Näin valotolpan vilahtavan vain 20-30cm vierestäni murskaten takakontin.. Selvisin kaverini kanssa säikähdyksellä ja parin päivän niskajomotuksella kun auto oli kierähtänyt katolleen. Tolppa meni katki kun osui autooni. Siinä oli melko varma kuolema senttien päässä.
Minulta kyseltiin tapahtumien kulkua ja mulle ihmeteltiin että noilla tapahtumilla auton ei pitäis olla tollasessa asennossa..

Kerran sain tosiaan työpaikan lähikaupasta uudelta paikkakunnalta, vaikka minulla ei ollut mitään kokemusta kassatyöskentelystä. Satuin vain ilmestymään ja kysymään työtä oikeaan aikaan oikeasta paikasta ja myymäläpäällikkö sattui tykästymään minuun.. Aloitin työt muutaman päivän päästä. Smiley
tallennettu

Aurinko Neityt
Nouseva Rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: