Enkelikortteja en ole kokeillut, mutta olen kuullut ja nähnyt enkelin
Lisäksi sain kerran työpaikan täysin odottamatta ja niin suurella tuurilla, että siinä täytyi olla jollakin sormet pelissä!
Ensimmäinen enkelikokemukseni tapahtui kun olin n. 2-3v. Olin kiero tärpästikkeli tyttönen ja kerran kun äiti lähti käymään vessassa sain idean kiivetä pitkin lasivitriiniä, jonka ylimmällä hyllyllä oli kaikkia mielenkiintoisia esineitä. Kun olin tarttumassa pikkuiseen tyhjään viinapulloon mitä myydään laivoilla, niin kuulin päässäni heleän, rakastavan mutta hätääntyneen varoituksen:"ei, älä ota sitä!" En tietystikkään kuunnellut, ja kun tartuin pulloon niin samalla hetkellä lasivitriini kaatui päälleni. Äiti ryntäsi vessasta kuullessaan rämähdyksen ja oli varma että olin kuollut. Mutta tähän tyttöön ei ollut tullu pienintäkään naarmua ja lasinsiruja oli joka paikassa. Olin onnistunut kiepsahtamaan ainoaan hyllynväliin jossa ei ollut juuri ollenkaan tavaraa.
Toinen tapahtui kun ajoin loskaisella tiellä pari kuukautta kortin saamisen jälkeen ja kaveri oli sytyttämässä mulle tupakkaa jota ajattelin polttaa ajaessa. Kun olin ottamassa tupakkaa käteen kuulin todella selvästi kauneimman naisen äänen mitä olen koskaan kuullut sanoen:"älä tee sitä". Samaan aikaan näin aivoissani, en siis konkreettisesti nähnyt, vaan päänsisältä, kirkkaan valon. En totellut, ja huomioni meni pois tiestä ja melkein ajoin ojaan 80km vauhdista. Ehdin korjata, mutta auto lähti käpälöistäni. Juuri kun luulin saaneeni auton hallintaan se syöksyi ojaan, katkaisten puisen valotolpan. Näin valotolpan vilahtavan vain 20-30cm vierestäni murskaten takakontin.. Selvisin kaverini kanssa säikähdyksellä ja parin päivän niskajomotuksella kun auto oli kierähtänyt katolleen. Tolppa meni katki kun osui autooni. Siinä oli melko varma kuolema senttien päässä.
Minulta kyseltiin tapahtumien kulkua ja mulle ihmeteltiin että noilla tapahtumilla auton ei pitäis olla tollasessa asennossa..
Kerran sain tosiaan työpaikan lähikaupasta uudelta paikkakunnalta, vaikka minulla ei ollut mitään kokemusta kassatyöskentelystä. Satuin vain ilmestymään ja kysymään työtä oikeaan aikaan oikeasta paikasta ja myymäläpäällikkö sattui tykästymään minuun.. Aloitin työt muutaman päivän päästä.