Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tapahtumien ennalta näkemisestä...tai jotain  (Luettu 17199 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 29.05.2011 20:46:18 »

Itse olen nähnyt hyvin paljon unia, jotka sitten tapahtuvat muutaman päivän tai viikkojen kuluessa. Muistan, kun istuin kerran saksan luokassa ja tuijotin silmät pyöreinä kun tajusin, että olin nähnyt siitä hetkestä unta aiemmin. Se kesti ihan useampia minuutteja, sillä yleensä unet, joita olen nähnyt, ovat tosielämässä vain lyhyitä hetkiä.
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 30.05.2011 09:21:42 »

Minulla on tullut nyt tämä taito elämään ihan kunnolla,saatan mennä lapsen taakse portaissa kun tiedän sen tippuvan muuten kohta, ja tiedän vaan asioita mitä tulee tapahtumaan kohta,siis 1-5h sisällä noin.
Sitten kanssa olen pari kertaa huomannut asian, että saatan ajatella esim:oven kahvaa että se menee kohta ihan väärään asentoon ja kohta ihmetellään että miten tuo kahva voi olla kääntynyt noin,kun ruuvit on paikoillaan...Minäkö sen teen ajatuksenvoimalla? idiot2
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 04.06.2011 20:51:34 »

Minä saatan hakea puhelinta silmilläni muutamaa sekunttia ennen kun se alkaa soimaan tai tulee viesti. Samoin tulee voimakas intuitio kun joku ystävä kertoo jostain asiasta. Tiedän miten siinä tulee käymään. Esim. viime viikonloppuna naapurille tuli ystävä kylään ja he puhuivat pihalla kanssani kovasti kaupungille lähdöstä. Hymyilin ja mietin, että ette te minnekkään mene, ystävälle tulee paha olo. Meni muutama tunti ja naapuri tuli soittamaan ovikelloa. Pyysi minua seurakseen kun ystävä oksentaa vessassa ja makaa siellä lattialla. Tämän "näyn" sain ennen kun olivat edes yhtä siideriä alas saanut. Samoin pahoja enteitä saatan saada kun kaikki on hyvin. Tulee puristava olo sydämmen kohdalle ja siitä tiedän että jotain ikävää on tulossa parin päivän päästä. Tulkaan kovasti kortteja harrastukseksi ja niistä tulikinnoista olen saanut hyvää palautetta. Lukenut korteista asioita vieraillekkin ihmisille tietämättä heidän taustojaan. Itselleni en näe mitään. En kertakaikkiaan mitään edes korteista.  Embarrassed
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 05.06.2011 02:15:11 »

Itselleni en näe mitään. En kertakaikkiaan mitään edes korteista.  Embarrassed

Sama vika täällä! Tämä tuntuu olevan selvänäköisille ihmisille hyvin tyypillistä. En osaa selittää sitä, että miksi. On mahdollista, että omalla kohdalla ego tunkee niin kovasti vastaan, että vastaukset vääristyvät. Tällainen vastausvääristymä/egon tunku voi ilmetä esimerkiksi tunnelatauksena - toivoo tietynlaista vastausta tai on niin omien tunteidensa armoilla, ettei osaa ammattimaisesti suhtautua energiatasolla korttien nostoon. Ulkopuolisen henkilön ollessa kyseessä sitä aistii vain sen ihmisen perusenergian sekä tilanteen tai kysymyksen perusenergian. Niiden kautta syntyy selkeä vastaus.

Olen huomannut saavani omalle kohdalle apua ja neuvoa kirjoista. Luen jotain, kenties avaan summassa omasta kirjahyllystä jonkin kirjan sivun, törmään kirjastossa kirjaan tai löydän kanavoinnin, joka puhuttelee. Toinen erittäin suuri apu on puhuminen ystävän kanssa, jolloin toinen toimii eräänlaisena energiatulkkina. Keskusteluissa tulee aina esille ystävän näkökanta, joka on ulkopuolisen kommentti omaan ongelmaan. Aikoinani minulla oli myös riimut ja silloin siihen aikaan ne toimivat minulle henkilökohtaisina oppaina erittäin loistavasti. Mutta kortit, ei. Niistä ei vaan irtoa mitään!

Nimimerkillä korttitulkintoja vuosikausia muille tehnyt ja itselle lyö tyhjää Grin
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 05.06.2011 09:15:36 »

Jotenkin noin olen sen itsekkin päätellyt. Olisihan se kiva jos saisi itsellekkin vahvistusta korteista,mutta kyllä niin sekavia pöytiä tulee. Mikään ei osu yhteen. Olen koittanut myös yhden kortin nostoa johonkin asiaan tai tälle päivälle. Jos kortti on positiivinen, niin päivä menee päinvastoin tai asiaan tulee positiivinen kortti niin mitään ei tapahdukkaan.  Huh.
tallennettu
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 10.06.2011 11:31:03 »

kyllähän näitä tapahtuu, unissa näkee asioita mitä tapahtuu jonkun ajan kuluttua.
Pääsykokeissa tällä viikolla istuin papereidenin kanssa ja yhtäkkiä tulo outo fiilis, että olen istunut tässä jo aiemmin (en ollut koskaan oikeasti käynyt koko paikassa) ja tuli tunne, että kohta kuulen jotain tärkeää puhelimen välityksellä. ei kylläkään tullut viestiä, mikä oli vielä kummallisempaa.
usein tosin aavistan, että joku soittaa tai viestittää. Shocked
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: