Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: musiikkia henkimaailmasta  (Luettu 2946 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« : 15.06.2011 18:47:00 »

Mun äiti koki sytostaattihoidon loppuvaiheessa jännän ilmiön. Nukkumaan mennessä kuului musiikkia, virsi jota kuoro lauloi. Jumalan ylistys vai mikä sen nimi nyt olikaan.
Sen jälkeen hän on kuullut hieman kevyempiä sävelmiä ja ollut tietenkin aivan ihmeissään et mitä ihmettä tämä on.
Selvensin hänelle mistä tod näk on kysymys.
Muutama kk sitten miesystäväni kuuli mun asunnossa kahdesta eri huoneesta kuuluvaa musiikkia kun olin itse kiitämässä ulkona ystäväni kanssa.
Ukko tietenkin täysin pihalla mistä se ääni kuuluu eikä kehdannut kertoa mulle kun vasta ajan kuluttua.
Toissa yönä lueskelin yömyöhään keittiönpöydän ääressä kynttilän valossa kun yllättäen aloin kuulla ääntä joka pikkuhiljaa voimistui ja muuttui selvästi erottuvaksi säveleksi. Iloinen, rytmikäs, kun eteläamerikkalainen soundi.
Fiilis  Shocked Shocked
Tarkastin koko asunnon ja kävin rappukäytävässäkin tutkimassa. Äänen lähdettä ei löytynyt. Tää "biisi" soi n. puoli tuntia ja sitten hiljeni vähitellen.
Mun tulkinnan mukaan kyse oli sieluista jotka tulivat kiittämään minuu ja näin sen ilmaisivat  smitten smitten smitten
Ystäväni oli nimittäin mun pienen "painostuksen" jälkeen menossa elämänsä ekaa kertaa meediolle. Kamu näki kuukaus kaupalla unia kahdesta kuolleesta läheisestään ja mietiskeli ummet lammet mitä se tarkoittaa joten annoin tutun meedion yhteystiedot ja hän lopulta päätti varata ajan.
Kokemus oli hänelle erittäin voimakas ja viestejä tuli kummaltakin unessa olleelta sekä viel kolmanneltakin lähi-immeiseltä joka jo aikaa ollut rajan toisel puolella.
Jännä kokemus tosiaan niin mamalla, ukollani ja nyt minullakin.
Hirveesti olen napissutvikissyt täällä paskahenkimaailma-juttuja mut tää oli magee ja viel kolme tyyppiä kokenut saman puolen vuoden sisällä  Smiley
Mama on tosi intuitiivinen, samoin ukkoni. Tätä on jotenki vaikee kirjoittaa kun ajatus liitää vieläkin siihen tilanteeseen, rytmiin, tunnelmaan. Henkimaailma oli vahvasti läsnä ja elämys todellakin mieleenpainuva.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 15.06.2011 21:29:47 »

Olimme justiin ostaneet talon ja sinne uuden jääkaapin ja silloin alkoi se musan kuuluminen. Siis Niinkun olis ollu radio kanava hiukan poissa kohdaltaan. Sitten oli naisen ääni, joka sanoi joskus "jotain", ja kutsui miestäni nimeltäkin.
Siinä talossa ( Niin kuin muissakin yhteisissä asunnoissamme exän kanssa) Tapahtui paljon kaikkea kummaa, muta se loppui kun ristiäisten yhteydessä tehtiin kodin siunaus.
Me emme kuitnekaan kokeneet tuota musiikkiakaan mitenkään ihanana...muttei se pelottanutkaan...ainakaan minua.
Koen, että kaikki tuo kummailu liittyi ex-mieheeni, sillä hänen mukanaan kaikki tuollainen jäi, ja kertomansa mukaan hänellä on kaikkea sattumusta vieläkin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: