Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rapuja ja sammakoita  (Luettu 2462 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nepparinen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 18.06.2011 18:55:23 »

Nyt pitää itsekin kysäistä, mitä ajatuksia teille tulee mieleen viimeöisestä unestani.

Olin pienehkön ojan rannalla etsimässä sammakoita. Minulla oli jalassa isän tohvelit, ja toinen tohveli kastui kun heinikko jalkani alla petti. Samalla ojan rannasta loikkasi veteen neljä sammakkoa, osa isompia ja ainakin yksi ihan pikkuinen sammakko. Kun ne olivat loikanneet veteen, ne muuttuivatkin ihmisvauvoiksi, mutta olivat silti ihan sammakon kokoisia, ja ne kelluivat vedessä kuin sikiöt, eli eivät uineet tai mitään. Erityisesti huomioni kiinnittyi unessa siihen pienimpään sammakkoon, joka muuttui ihan pikkuriikkiseksi sikiöksi.

No, ojan rannasta astuin sitten kauemmaksi harmitellen tohvelin kastumista, ja siinä oli betoninen kaivonkansi, jonka päällä valkoinen muoviämpäri. Kumarruin lähemmäs ämpäriä ja joku tarttui sieltä hiuksiini. Tajusin sitten, että ämpäri on täynnä eläviä rapuja ja yhden sakset olivat päässeet tarttumaan hiuksiini, kun muovikansi oli huonosti kiinni. Laitoin kannen paremmin kiinni. Ravut eivät olleet pelottavia, lähinnä vain totesin, että jaa, irrotas nyt siitä tukasta ja mene takaisin ämpäriin.

Itse en saa selkoa tästä sitten millään...  Shocked
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: