Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: todella epätoivoinen...  (Luettu 4337 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
epätoivoinen75
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 27.06.2011 12:30:52 »

apua...voiko joku auttaa..mieheni jätti minut ja meillä on 2v tyttö ja olen raskaana..haluan perheeni takaisin1
tallennettu
epätoivoinen75
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #1 : 27.06.2011 14:03:59 »

oisko täällä ketään kuka näkee asioita, tai katsoa taroteista..tai jotain millä saisi valastusta tilanteeseesn ja voimia jaksaa..
tallennettu
epätoivoinen75
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #2 : 27.06.2011 14:49:30 »

olen niiiin yksin ja surullinen..voimat loppuu  Cry
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #3 : 27.06.2011 16:35:19 »

Minä en näe nenääni pitemmälle, mutta voin kuunnella, jos semmoinen apu käy. Laita vaikka yksäriä jos mielit.
Terv. kolmen lapsen väsynyt ja onnellinen yh. mama.
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #4 : 28.06.2011 19:55:25 »

Rakas pieni, koita jaksaa surusi keskellä. Toivon, että seuraava teksti saa sinut näkemään asiat korkeammasta perspektiivistä. Vaikka sillä hetkellä, kun kaikki suru meidät valtaa, emme koskaan näe mitään, mitä meille aidosti tarjotaan, tiedän kokemuksesta kun koko muu perhe on kuollut ympäriltäni tähän ikään mennessä. Vaikeaa on aina, mutta tarkoituksellisesti meille annetaan jatkuvasti haasteita ja mahdollisuuksia, emmehän muuten koskaan kehittyisi eteenpäin elämässämme. Esimerkiksi, jos oma perheeni ei olisi kuollut, en hyvin suurella todennäköisyydellä olisi tällä henkisellä polulla, jota nyt käyn läpi. Jokainen tapahtuma on ajanut minut siihen pisteeseen, että olen löytänyt elämäni parhaimman ja tärkeimmän asian, sekä tunnen lopulta kuuluvani edes johonkin. Sikäli mikäli uskot johonkin korkeampaan voimaan joka ohjaa meitä, niin muista aina, se mitä toivot varsin ponnekkaasti annetaan sinulle (without a doubt), mutta ole hyvin varovainen mitä toivot, koska se toteutuu varmasti. Esimerkiksi jos toivot muutosta elämääsi, niin älä ihmettele jos ihmisiä ympäriltäsi häviää ja/tai kuolee. Jos toivot enemmän rakkautta, älä ihmettele jos lähimmäinen ihmisesi jättää sinut (koska, jos hän ei pysty enemmän kanavoimaan rakkautta elämääsi, silloin hänen on poistuttava jonkun uuden tieltä). JNE.

Voi kuulostaa rankalta, mutta me saamme juuri sitä mitä haluamme. Jumalan rakkaus on rajaton, hän ainoastaan haluaa, että opimme kuulemaan vain sen millä on aidosti meille merkitystä. Onneemme emme tarvitse mitään ulkopuolista tekijää, vain ja ainoastaan että olemme itsemme kanssa hyvin onnellisia ja tyytyväisiä. Tilanteessasi auttaa parhaiten rukoilu, jos et koskaan sitä ole tehnyt, älä pelkää niin tehdä. Se ei ole mitään uskovaisille tarkoitettua, en muuten sitä itsekään tekisi. Muista myös rukouksissasi, että se mitä toivot, sen varmasti saat. Ei ikinä sillä tavoin kuin itse haluamme, mutta siten miten Jumala näkee sen parhaimmaksi. Aloita jokin uusi harrastus, mene joogaan tms. älä jää paikoillesi suremaan, koska se mitä oli 2 sekuntia sitten, ei ole enää ikinä uudestaan samalla tavalla. Et voi saada mennyttä takaisin, koska siitä hetkestä ei ole enää mitään opittavaa. Saattoi hyvinkin olla, että tällä miehellä ei olisi ollut tarjota sinulle enää muuta, ja uskon että ansaitset jotain paljon parempaa, mikäli hän ei sitä itse tajua sinulle tarjota. Luultavasti satutat vain itseäsi enemmän, jos satut hänet takaisin elämääsi "saamaan".

Voimia kovasti, ja jaksamista, tiedän että ajat ovat rankat, koska suuren suuria muutoksia on tulossa, niin meitä testataan niin paljon kuin suinkin mahdollista, ja vain vahvat jatkavat.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: