Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalat ja kaulat  (Luettu 4443 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dusky whirlwinds
Vieras
« : 03.01.2011 17:55:03 »

Kysyisin kaloilta ja neptunikoilta, että koetteko jonkinlaista kauloja tai kaulaan liittyvää ahdistusta? Huh Meinaan, että olen törmännyt tähän ilmiöön jo pari kertaa. Mun äiti on  kalat, ja hän kokee poolot ja vaatteet, jotka vähänkin koskettavat kaulaa ahdistavina. hän on repinyt kaikista paidoista kaula-aukot löysiksi ja roikkuviksi. Eka ajattelin, että se on joku mutsin juttu. Sitten ilmeni, että hänellä on työkaveri, kans  kalat, joka myös vihaa "kireitä" kaula-aukkoja. Ja pari viikkoa sitten luin kanavoinnin, jossa nainen kysyi Metatronilta, että miksi kokee hirveää ahdistusta, jopa fobiaa, kauloja kohtaan. Vastaukseksi hänelle ilmoitettiin, että nainen oli ollut jossain inkarnaatiossaan Neptunuksella merenneitona. Sen ihmeellisemmin sitä kaulakammoa selittämättä. Huh Ihan tyydyttääkseni uteliaisuuteni, onko tässä kolme erityislaatuista tapausta? idiot2 Vai onko tämä laajempikin ilmiö? Elikkä, miten on, ahistaako?

tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 03.01.2011 19:19:05 »

Ahdistaa ja pahasti kaikki poolot, kaulakorut ja joskus jopa huivit, vaikka niitä nykyään pystynkin käyttämään. Äitini on kertonut, että jo ihan pienenä lapsena en suostunut pitämään villapuseroa missä oli joku löysä kaulus. Mulla on kuu kaloissa, ei muuta. Neptunut on kakkoshuoneessa, mutta tekee neliöitä ja oppositioita aika monelle planeetalle.

Myös isälläni on sama vaiva ja vielä pahempi kuin minulla. Hän ei esim suostu käyttämään kaulahuiveja eikä laittamaan takkia kunnolla kiinni edes näillä pakkasilla. Ahdistaa kuulemma niin pahasti, jos kaulaa aletaan tukkimaan. Hänellä ei ole kaloissa mitään, neptunus kolmos huoneessa.

Olen aina ajatellut, että minut on joskus hirtetty.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2 : 04.01.2011 16:09:19 »

Shocked No johan sattui. Minua ahdistaa tosi herkästi justiin kaulasta, kun makaan katsellen elokuvaa/käyn nukkumaan. Kaulaa ei saa tyyny/käsi ahdistaa. Minua on kuristettu, ja olen ajatellut sen johtuvan siitä.
Enkä tosiaan käytä kyllä pooloja, en ole ajatellut sen olevan tietoinen valinta. Pehmoiset, isot, villapaidan kaulukset on ok, ne ei kiristä. Minen kyllä revi tavan kaula-aukkoja.. Smiley
Pitääkin kysyä äiti -ja isä-kalalta, onko heillä tällaista. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 04.01.2011 16:22:06 »

Poolot on ok mutta ahtaat t-paidan kaulukset kamalia! Joskus tuli ostettua sellainen t-paita eikä sitä voi pitää. Yritin venyttää kaulusta laittamalla ison verkkokohon siihen muttei se venynyt. Angry  Kaulaliinan kanssa tarvii olla tarkkana ettei siihen tule mitään myttyjä kaulan kohdalle, muuten tuntuu koko ajan että kuristaa. Toisaalta mulla kaulaa palelee helposti eli kaulaliinaa tai useampaakin on tarpeen pitää. Myös kauluri (ruots. fuskpolo) on kätevä.
tallennettu
elyce
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 10.07.2011 19:36:35 »

Minussa ei taida olla ollenkaan Kaloja tai kalamaisuutta, mutta kurkkuani alkoi kuristaa hirveästi ja muutenkin ahdistaa kaulasta lukiessani tätä viestiketjua Undecided Samoin uidessa ahdistaa olla niin syvällä että vesi peittää kaulan, tuntuu kuin hengitys vaikeutuisi. Poolokauluksia ja kaulahuiveja voin käyttää, mutta liian kapea-kaula-aukkoiset paidat jotka eivät ole poolokauluksisia, alkavat ahdistaa ja ärsyttää enkä koskaan käytäkään sellaisia. Kireät korut eivät kuitenkaan ärsytä enkä muutenkaan ajattele että minulla on jokin "ongelma" kaulojen kanssa... Kalojen kanssa en ole paljon ollut tekemisissä, mutta kerran tiesin erään ja hänellä oli muistikuvani mukaan lähes aina leveitä kaula-aukkoja.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: