Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: valopallot eli orbit  (Luettu 9729 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 17.05.2011 21:03:33 »

Moi minua kiinnostaa onko joku nähnyt valopalloja? olen nähnyt kuvia joissa niitä esiintyy mutta epäilen nähneeni kahdessa eri tilanteessa valopallon? onko kenelläkään muulla kokemuksia  Shocked
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1 : 18.05.2011 14:14:06 »

esikoinen näkee, on nähnyt meidän 2 eri vintillä eri kokosia. toisella vaan yhden kirkkaan.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #2 : 19.05.2011 13:07:31 »

Näen  sekä valopalloja että väripatsaita päivittäin nykyään. Kirkkaita orbeja valokuvissa mutta värillisiä palleroita muuten "elävänä".
Meditoidessa (tai tänään hammaslääkärissa  Wink ) näkyy erivärisiä palloja riippuen kuka on henkisesti kanssani ja mikä on aiheena...
Henkioppaani seisoo usein violettina tai vaaleanpunaisena patsaana tuossa nurkalla...
Yhtenä päivänä turkoosi pallero oli vessan seinässä ja totesin sille vaan että voisin kyllä edes vessassa haluta yksin olla  Grin Grin
tallennettu
Ametisti82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #3 : 19.05.2011 13:59:49 »

Täällä näkyy myös valopalleroita  Smiley Joka päivä kanssani matkustelee sininen, violetti ja vaaleanpunainen pallo. Kävin reiki 2 kurssin äskettäin ja silloin ensimmäistä kertaa tuli vihreä ja keltainen pallo.  Smiley
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #4 : 29.05.2011 21:54:57 »

Nyt vasta olen alkanut pikkuhiljaa näkemään niitä! Häilyyvät aina hetken ihmisten lähistöllä, ja katoavat silmänräpäyksessä. Valokuvissa niitä on kulkenut jo iät ajat. Smiley
tallennettu
hemo
Vieras
« Vastaus #5 : 29.05.2011 23:09:02 »

Valokuvissa olevat valopallot on yleensä "kärpäsenpaskoja" kameran linssissä .. Ja jos niitä muuten näkee niin olisi hyvä tutkituttaa pään ja kaulan verisuonten tila..
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #6 : 30.05.2011 07:56:26 »

Valokuvissa olevat valopallot on yleensä "kärpäsenpaskoja" kameran linssissä .. Ja jos niitä muuten näkee niin olisi hyvä tutkituttaa pään ja kaulan verisuonten tila..

 Grin tila on ihan hyvä. ja kyllähän mä ne kärpäsenpaskat kameran linssissä tiiän. Valopallot ei kuitenkaan ole samanlaisia kun nää kärpäsenpaskat. Smiley
tallennettu
hemo
Vieras
« Vastaus #7 : 30.05.2011 19:59:12 »

Oikeasti kannattaa tutkia olisiko syy pallojen näkemiseen sairaudessa.. Olisin itse halvaantunut tai kuollut jos olisin uskonut niitä ihmisiä jotka yrittivät syöttää minulle henkimaailman juttuja ja muuta enkelipaskaa.. Näin niitä palloja ja syy niiden näkemiseen oli tukkeutumat kaulavaltimoissa..
tallennettu
hemo
Vieras
« Vastaus #8 : 31.05.2011 17:36:12 »

Jos pallot, pisteet, pienet kirkkaat sahalaidat yms liikkuu katseen mukana ne on vaarattomia samentumia silmien kalvoilla. Muunlaiset pallot eivät välttämättä ole ihan vaarattomia. Mitään "henkimaailman" juttuja ne ei kuitenkaan ole, sillä sellaisia ei ole olemassakaan, siitä olen aivan varma. mintsilla olet voinnut hyvinkin nähdä unta.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #9 : 05.06.2011 23:31:19 »

Valokuvissa olevat valopallot on yleensä "kärpäsenpaskoja" kameran linssissä .. Ja jos niitä muuten näkee niin olisi hyvä tutkituttaa pään ja kaulan verisuonten tila..


                         Huh
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #10 : 06.06.2011 17:57:00 »

Täältä löytyy aivan upeita "kärpäsenpaskoja"

http://www.dianacooper.com/orbs/orbs-gallery.php
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #11 : 13.07.2011 14:29:57 »

 Cheesy Kuvatessani 'nightshot' videota pimeässä  kuvaan ilmestyi muutama lentävä valopallo. Aivan kuin digikuvan ORBit mutta lentävinä  smitten Hieman kyllä hämmästyin kun katsoin tietsikalta videota ja huomasin ne siinä. Mutta kai ne ovat yhtä 'luonnollisia' kuin jo vuosia digikuviini ilmestyneet ORBit   laugh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #12 : 25.07.2011 21:08:19 »

Täältä löytyy aivan upeita "kärpäsenpaskoja"

http://www.dianacooper.com/orbs/orbs-gallery.php

No just joo Cheesy Suurin osa noista on auringon paisteessa kuvattuja silloin auringon säteet heijastuvat kameran linssiin erikulmissa jolloinka tulee teidän mainitsemia orbeja Cheesy  ja ku liikutat sitä kameraa niin toisessa kulmassa otettaessa kuvaa, ei näitä orbeja tuu, mut ku palaat samaan asentoon niin orbit tulee takas, jolloinka auringon säteet taas tulevat linssiin heijastumaan Cheesy sama tapahtuu sisätiloissa jos valo osuu tarpeeks hyvin linssiin Cheesy
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: