Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tiilitalo, ampuminen, syöminen, lumileopardi  (Luettu 2298 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
matahari63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 20.10.2011 13:32:43 »

Hei, olen nähnyt viikon aikana unta mm. siitä, että asun avomieheni kanssa keltaisessa tiilitalossa (todellisuudessa emme asu), jonka pihalla oli monta punaista pientä autoa. Autot olivat kirkkaan punaisia, muodoltaan ne olivat pyöreitä, vähän niinkuin uudet WW-kuplat ja niissä oli uudet rekisterikilvet. Itselläni on keltainen auto eikä ole aikomusta auton vaihtoon.
Seuraavaksi näin unta lumileopardista, joka käyskenteli ruohikossa. Vaikka olin läsnä ja sillä oli kolme pentua, joista pidin yhtä sylissäni silitellen sitä, leopardi ei ollut lainkaan vihainen tai uhkaava. Pennut olivat jännän muotoisia, sellaisia pitkulaisia.
Seuraavana yönä olin talossa, josta katselin ikkunasta ulos. Näin siellä useita ihmisiä, jotka kulkivat ampuma-aseiden kanssa. Minulla oli talossa pieniä lapsia ja hirveä hätä, että pitäisi saada lapset ja itseni turvaan. Emme tulleet ammutuksi. Ikkuna oli iso ja sen reunat olivat rosoiset, eli sisäikkuna oli rikki, mutta ulkoikkuna ei.
Viime yönä olin taas lasten kanssa. Söimme yhdessä pöydän ympärillä. Ruoka, jota söimme oli kalaa. Pöydässä oli useita ruokapurkkeja.
Mitä nämä unet merkitsevät vai merkitsevätkö ne mitään? Pieniä lapsia minulla ei ole, kaikki ovat jo aikuisia.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: