Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulevaisuus pelottaa.  (Luettu 3436 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Satyyri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« : 03.08.2011 18:03:58 »

Mua pelottaa. Mulle on tuotu nyt monelta suunnalta vinkkejä ja vihjeitä vauvoista. Erosin jokin aika sitten miehestä, jonka kanssa en kokenut minkääntasoista henkistä ymmärrystä. Ennen eroa pyysin ja toivoin, että minulle tuotaisiin edes yksi ihminen jonka kanssa puhua asioista joita suuri osa lähipiiristäni ei ymmärrä. Eron jälkeen kuvioihin sitten todellakin tuli ihminen, jonka nähdessäni suorastaan pystyn näkemään sen äänettömän, henkisen kommunikoinnin. - Ja kappas, kyseessä on vuosien takainen exä, suhteesta joka päättyi minun kannaltani todella kivuliaasti.

En ollut oikeastaan enää tuntenut häntä kohtaan mitään pitkään aikaan, mutta nyt kun hän ilmestyi elämääni, olen sanalla sanoen pyörällä päästäni. Tapasimme muutamia kertoja, ja viime lauantaista asti olemme nähneet useammin.. Ja asiat johtivat lopulta helliin hetkiin makuunuoneen puolella. Tämän jälkeen nämä vauva- asiat ovat tulleet mun tielleni. Radiossa soi eilen Vauvantekohomma- biisi, hyvä ystäväni kertoi sisarensa raskaudesta, ja aamulla sanoin että alan mielestäni olemaan henkisesti siinä tilassa että voisin olla lähivuosina valmis ottamaan vastaan lapsen. Eilen kysyin Tarotkorteilta, olenko raskaana. Tein sen viiden kortin puun, ja kuolleena oksana oli The Empress.. Olen suoraan sanottuna kauhuissani. Puhuin peloistani miehen kanssa, hän otti asian ihanan rauhallisesti, ja yritti lohduttaa ettei tällaisille asioille ole koskaan oikeaa aikaa ja paikkaa, jos haluaa ajatella järjellä. Tilanne on kuitenkin niin hurja! - Tapaamme monen vuoden tauon jälkeen, ja ihastumista voisi jotakuinkin leikata veitsellä ilmasta. Olemme puhuneet asian selväksi että nyt on edettävä rauhassa, päivä kerrallaan. Emme ole kertoneet viime päivien tapaamisistamme kenellekään ulkopuoliselle. Jos todella nyt jokin sielu päätti valita meidät vanhemmikseen, niin se olisi minulle kyllä aikamoinen järkytys. En saa tämän asian suhteen mielenrauhaa, tiedän että toreettisesti se olisi jopa mahdollista, mutta silti, minustako äiti? Nyt? Asiat suhisevat niin nopeasti nyt, että paniikki ei ole kaukana.

- Luin joskus täällä kuinka joku osasi kertoa suurinpiirtein ajankohdan lapsentulolle. En löydä sitä keskustelua, mutta toivon että joku voisi rauhoittaa mieltäni. Olenko oikealla tiellä? Pelkäänkö turhaan että 9kk päästä olen äiti?
tallennettu

Kaikkein pimeintä on juuri ennen auringonnousua.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 03.08.2011 19:09:34 »

Tästä tulee mieleeni tilanteeni lapsuuden ystävän kanssa. Emme ole tekemisissä, emmekä ole olleetkaan enää vuosikymmeneen, mutta äitini on lapsuuden ystävän äidin ystävä, joten viesti kulkee.

Hänellä tilanne oli se, että hän erosi nuorena poikaystävästään ja tapasi piakkoin uuden miehen. He olivat yhdessä 10 vuotta, osan ajasta kihloissa. Suunniteltiin jo häitäkin, kunnes mies ilmoitti, ettei hän ole halukas sitoutumaan perheeseen. He erosivat. Tämän jälkeen tämä entinen poikaystävä ilmaantui kuvioihin melkein heti (ja täysin odottamatta). Vuoden päästä he olivat kihloissa ja nykyään heillä on muutaman vuoden yhdessä olon jälkeen yksi vuotias lapsi ja yhteinen koti.

Jostain syystä X heidän elämäntiensä menivät vain näin. Siinä välissä piti kokea ja käydä läpi muuta karmaa ennen kuin he olivat valmiita toisilleen.

Elämä ei koskaan ole yksioikoista  coolsmiley
tallennettu
Satyyri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #2 : 04.08.2011 01:26:33 »

Helpottavaa kuulla että joku toinenkin kulkee sellaisia polkuja jotka ei mene kuten yhteiskunta ja normit toivoisivat ihmisten elämänsä elävän.

Eniten tässä tilanteessa ehkä kauhistuttaa juuri tämä vauhti. Haluaisin että asiat tapahtuisi rauhassa ja hitaasti, niin että niihin ehtisi valmistautumaan. Mutta nyt tuntuu siltä että juna menee liian lujaa enkä hallitse tilannetta yhtään. Mitä jos se juna menee väärään suuntaan?
tallennettu

Kaikkein pimeintä on juuri ennen auringonnousua.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: