Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten tulkita  (Luettu 6050 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tuulion
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 01.07.2011 23:11:21 »

Olen niin ymmälläni. Minun karttani sanoo, että minusta ei ole kenenkään auttajaksi vaan minun pitäisi tässä elämässä keskittyä vain huolehtimaan itsestäni. Mutta kun se suurin unelma olisi perustaa oma firma erilaisten hoitojen, joihin on jo koulutus ja viimeisestä valmistumassa, merkeissä. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että unelmani on tuhoon tuomittu?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 02.07.2011 01:36:13 »

Liittäisitkö mukaan syntymäkarttasi, niin asiaa olisi helpompi tutkailla astrologisin menetelmin Smiley

Muussa tapauksessa heitän tämän tuonne Selvänäkö-puolelle odottamaan tulkintaa selvänäkijöiltämme!

Sanoisin itse, että elämän tarkoitus on tehdä sitä, mikä tuottaa iloa, tyydytystä ja täyttymystä - toisin sanoen siis sitä, mistä tulee paras mieli. Jos kartta puhuu asiaa vastaan se ei tarkoita, että et voisi ryhtyä parantajaksi. Karttasi kertoo vain, että sinun on käytettävä parantajan voimaa ENSIN itseesi, parantaaksesi omat haavasi, ennen kuin voit ryhtyä parantamaan muita.

Kun jokin kartan oppiläksy on opittu, se menettää ns.voimansa. Kun opiskelet parantamaan ensin itse itsesi ja pääset sille tasolle, että voit ryhtyä parantamaan muita (olet saavuttanut sen, kun sinusta tuntuu sille, että voisit ryhtyä auttamaan muitakin). Tällöin otat kartassa näkyvän haasteen itsellesi voimavaraksi. On helpompaa auttaa muita parantajana kun itsellään on kokemusta paranemisprosessissata  coolsmiley

Parantaessasi muita älä ikinä unohda itseäsi. Tee parannustyötä sen mukaan mikä tuntuu hyvälle ja muista huolehtia omasta jaksamisestasi - sekin on osa itsensäparantamista, kyky ottaa lomaa ja ladata akut.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 02.07.2011 10:24:15 »

Minuakin kiinnostaisi millä perusteella sinusta ei ole auttajaksi... Onko kyse Solmuista vai mistä? Liitä jonkinlainen kartta tänne niin katsotaan...  Smiley
tallennettu

tuulion
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 02.07.2011 13:56:39 »

Kivaa, kokeillaas sainko kartan liitettyä? Pikatulkinnassa se oli T-risti joka hannailee vastaan, mokomakin. Kiitokset AthaMaarit, jotain tuontapaista olen ajatellut itsekin: sitä pitäisi tehdä mistä saa iloa itselleenkin.
« Viimeksi muokattu: 02.07.2011 14:01:01 kirjoittanut tuulion » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 02.07.2011 14:38:28 »

Ahaa.. siis kyse on ilmeisesti  aurinko  kuu  neptunus asetelmasta...? Tuota, se voi olla hankalahko, mutta pointti onkin siinä että osaatko delegoida asioita, vai teetkö kaiken itse, henkilökohtaisesti ja tunteella?

Kannattaa olla varovainen ettei polta itseään loppuun...  neptunus saa ihmisen usein unohtamaan itsensä ja asettamaan toiset etusijalle.. tämä ei ole ehkä kaikkein paras ajattelutapa yrittäjällekään.  Wink

Muuten en näe kartallasi mitään mikä varsinaisesti estäisi sinua olemasta palveluammatissa, itseasiassa monet karttasi tekijät mitä suurimmassa määrin viittaavatkin sinne suuntaan.. Se on aina eri asia mikä tuo palveluammatti on..

vaaka keskitaivas voi viitata yrittäjyyteen, omat rahat, oma ura, omat arvot, mutta myös esim. uraan esteettisillä tai kauneuteen, muotiin tms. liittyvillä aloilla. Tietynlainen nautinnollisuus näyttäisi nousevan esille muutenkin, kun on aurinko  leijona ja  kuu jupiter  harka ...

tallennettu

tuulion
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 02.07.2011 18:10:05 »

Niinpä, ehkäpä tuo tosiaan varoittelee siitä loppuun palamisesta. Ja tietyllä tapaa olen sitä ehkä varonutkin, koska aiemmin en ole tahtonut päätoimisesti hoitamaan pelätessäni, että hoitojen voimistava ja hoitava vaikutus loppuukin euroja tavoitellessa... Nyt kuitenkin iän myötä uskoisin pitäväni jalat maassa, ja jottei touhu ryhtyisi maistumaan puulle olen kouluttautunut lisää saadakseni homman vaihtelevaksi. Isoja päätöksiä syksyllä edessä ja siksipä piti käydä tähtiäkin tutkailemaan Smiley Opintovapaan aikana olen vieraantunut lopullisen tuntuisesti päätoimesta eikä paluu papereita pyörittämään kutsu lainkaan, paitsi taatun toimeentulon puolesta.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 02.07.2011 21:28:17 »

Käy myös kurkkaamassa minun kotisivuni, jospa löydät sieltä jotain sinulle..  Smiley
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 02.07.2011 23:30:10 »

Onhan sinulla hyvinkin vahva erilaisiin hoitomuotoihin viittaava kuvio kartallasi.
 chiron vesta kalat aspect_tri neptunus pallas juno skorpioni.
 chiron yhdistetään erilaisiin hoitomuotoihin, mm. homeopatiaan, kiviin, kasveihin,
käsillä parantamiseen (kirotesia, kiropraktiikka, kirurgia), energioihin.
 vesta on paitsi työasteroidina tunnettu, myös vahvaa keskittymistä, fokusoitumista, sydämellään tekemistä, yhen sortin vihkiytymistäkin. Nämä Kaloissa ja energia on intuitiomaista.
 neptunus antaa sen herkkyyden ja eettiset perusteet.
 pallas syntyi isänsä päästä ja kuvaa oivallusta. Yhdistetään psykofyysisiin hoitomuotoihin kuten hypnoosiin tai akupunktioon.
 juno kuvaa sitoutumista ja itse olen antanut sille tulkinnan roolina. Sinun roolisi tässä hoitotapahtumassa. Juno kuvaa myös samanhenkisiä ihmisiä ja voi olla myös yrityskumppanuutta.
Lisäksi Skorpioniin liitetään merkkinä parantava energia, ehkä siksi, että se on itse niin kestävä ja sitkeä,
ehkä siksi, että siihen yhdistetään muodonmuutos ja kolme olomuotoa skorpionina, käärmeenä ja kotkana. Ehkä myös siksi, että sen ja Jousimiehen tähtikuvion välissä on tuo 13. tähtimerkki eli Käärmeenkantaja, jonka vois mieltää yhen sortin lääkintämieheksi (vrt. apteekin käärmesauva).
Kolmiolla nämä energiat virtaavat kuin itsestään.

Sitten sulla on   merkurius uranus neitsyt yhtymä. Molemmat liitetään hermoratoihin.
Uranus on energian virtaamista taivaasta alas ja ylös,  merkurius taas liikkuu myös siellä manalan mailla, joka vois  kuvata sitä henkistä että fyysistä kuonaa, jota hoidoissa pintaan nousee ja jota poistetaan. Tiedostetaan ja käsitellään.
Neitsyt on aulis palvelemaan.

jupiter harka on siellä vanhastaan "orjuuden huoneeksi" nimitetyssä Neitsyen huoneessa,
ja tästä voi tulla sitä jupitermaista liikaa tekemistä? Toisaalta se voi korostaa sitä ns. maadoittamista maan merkissä ja toisaalta antaa pitkäjänteistä energiaa.

Muistutus itsestä huolehtimisesta on  mielestäni ceres jousimies 1 huoneessa.
 ceres huolehti maan tuottavuudesta ja vaipui masennukseen menetettyään tyttärensä manalan herralle.  ceres toisaalta huolehtii kotieläimistä ja kasveista. Onko se sitten Jousimiehessä "oppi huolehtimisesta"? Tarpeeksi liikettä nivelille?
 ceres aspect_opp venus kaksoset, omasta kehosta huolehtimista?
Tai viedään konkreettiselle tasolle  tuo opittu ?
 venus 7 huoneessa, naiset asiakkaina? Kanssasisaret?
Naisenergiat ja hoidat meidät uuteen jumalattaren aikaan.. Smiley

Sun kolmio- neptunus -unelma mihkää tuhoon tuomittu oo.. angel

tallennettu
tuulion
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 03.07.2011 21:14:14 »

Hienoa, kiitos ja kiitos - tästä taas mieli rohkaistuu Smiley Paljon löysin itseäni tuosta. Ja todellisuudessahan päätöksen teen minä itse omien tuntojeni pohjalta. Kaiken kaikkiaan koossa olisi suht valmis ja kuitenkin kehiteltävä paketti, mutta rohkeutta ja uskoa tarvitaan ja niitähän kerätään! Kaikkea kummaa te noista kartoista saatte irti, osaisinpa minäkin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: