Onhan sinulla hyvinkin vahva erilaisiin hoitomuotoihin viittaava kuvio kartallasi.
.
yhdistetään erilaisiin hoitomuotoihin, mm. homeopatiaan, kiviin, kasveihin,
käsillä parantamiseen (kirotesia, kiropraktiikka, kirurgia), energioihin.
on paitsi työasteroidina tunnettu, myös vahvaa keskittymistä, fokusoitumista, sydämellään tekemistä, yhen sortin vihkiytymistäkin. Nämä Kaloissa ja energia on intuitiomaista.
antaa sen herkkyyden ja eettiset perusteet.
syntyi isänsä päästä ja kuvaa oivallusta. Yhdistetään psykofyysisiin hoitomuotoihin kuten hypnoosiin tai akupunktioon.
kuvaa sitoutumista ja itse olen antanut sille tulkinnan roolina. Sinun roolisi tässä hoitotapahtumassa. Juno kuvaa myös samanhenkisiä ihmisiä ja voi olla myös yrityskumppanuutta.
Lisäksi Skorpioniin liitetään merkkinä parantava energia, ehkä siksi, että se on itse niin kestävä ja sitkeä,
ehkä siksi, että siihen yhdistetään muodonmuutos ja kolme olomuotoa skorpionina, käärmeenä ja kotkana. Ehkä myös siksi, että sen ja Jousimiehen tähtikuvion välissä on tuo 13. tähtimerkki eli Käärmeenkantaja, jonka vois mieltää yhen sortin lääkintämieheksi (vrt. apteekin käärmesauva).
Kolmiolla nämä energiat virtaavat kuin itsestään.
Sitten sulla on
yhtymä. Molemmat liitetään hermoratoihin.
Uranus on energian virtaamista taivaasta alas ja ylös,
taas liikkuu myös siellä manalan mailla, joka vois kuvata sitä henkistä että fyysistä kuonaa, jota hoidoissa pintaan nousee ja jota poistetaan. Tiedostetaan ja käsitellään.
Neitsyt on aulis palvelemaan.
on siellä vanhastaan "orjuuden huoneeksi" nimitetyssä Neitsyen huoneessa,
ja tästä voi tulla sitä jupitermaista liikaa tekemistä? Toisaalta se voi korostaa sitä ns. maadoittamista maan merkissä ja toisaalta antaa pitkäjänteistä energiaa.
Muistutus itsestä huolehtimisesta on mielestäni
1 huoneessa.
huolehti maan tuottavuudesta ja vaipui masennukseen menetettyään tyttärensä manalan herralle.
toisaalta huolehtii kotieläimistä ja kasveista. Onko se sitten Jousimiehessä "oppi huolehtimisesta"? Tarpeeksi liikettä nivelille?
, omasta kehosta huolehtimista?
Tai viedään konkreettiselle tasolle tuo opittu ?
7 huoneessa, naiset asiakkaina? Kanssasisaret?
Naisenergiat ja hoidat meidät uuteen jumalattaren aikaan..
Sun kolmio-
-unelma mihkää tuhoon tuomittu oo..