Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rapu nainen ja Härkä mies!  (Luettu 8005 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kirami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 18.07.2011 22:10:49 »

Miten sopii yhteen? Onko kokemuksia? Rakkautta meillä olisi niin paljon  smitten  mutta sitten niitä riitoja myöskin... Kumpa osaisin luottaa meiän rakkauteen. Ollaan tosi jääräpäitä molemmat ja väärinkäsityksiä syntyy vaikka toisaalta nopeasti niistä selvitään. Voiko härän kanssa luottamusta rakentaa vielä parin vuoden jälkeen? Ei mitään pettämistä tai muuta ole tapahtunut, mutta riidat on saanu aikaan sen että ollaan vähän varpasillaan. Toisaalta rakkaus on vain kasvanut. Huoh mikä tilanne!
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.07.2011 23:09:13 »

Aivan varmasti pystyy... mutta Rapu voi olla turhankin kärkäs sanomaan ja kiukuttelemaan.. ovatko Auringot siis neliössä toisiinsa?

Härkä voi olla vähän jo varuillaan jatkuvista riidoista,mutta jos hänen perusturvallisuutensa ja sinun ovat kohdillaan kaikki on hyvin. Neliö aiheuttaa jännitteitä ja intohimoakin, eli jos kartoilla on  muita tekijöitä jotka "janoavat " intohimoa kaikki on ihan jees..

Allekirjoittanut on kohta kaksi vuotta soutanut ja huovannut suhteessa Kaksosen kanssa (auringot myös neliössä) Cheesy
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 19.07.2011 15:03:41 »

Valitettavasti tuon kartan perusteella ei oikein näe tarkkaan tuota aspektia.. Katso astro.comissa additional tables ja onko  Aurinkojen  aurinko keskinäisessä ruudussa  aspect_squ . Silloin ovat neliössä..

Toisaalta sekä Rapu että Härkä ovat erittäin omistushaluisia merkkejä, joten pelkästään sekin voi aiheuttaa kitkaa välillenne.
tallennettu

kirami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3 : 20.07.2011 12:09:52 »

Okrait, kiitos vastauksesta! Ei oo neliössä auringot..
Parempi suunnata katse eteenpäin ja luottaa meiän rakkauteen ja uskoa että kaikki menee hyvin (myös riidoissa) ja antaa anteeksi kaikki menneet riidat. Sanokoon aspektit mitä sanoo, eiköhän nekin voi voittaa myös suhteessa molempien puolelle!
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 20.07.2011 13:42:52 »

Aivan varmasti!! Voin sanoa omakohtaisella kokemuksella... Nimimerkillä "Draamaa ja rakkautta myös kohta kaksi vuotta takana.. "
tallennettu

yksinäinen susi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #5 : 08.09.2011 10:26:10 »

Erosin aviomiehestäni joka oli härkä, itse olen rapu. Itse koin ongelmaksi mm. sen että hän ei ymmärtänyt ollenkaan miten tärkeää koti on minulle, hän eli työnantajalle. Ja sitten taas minä en koskaan ymmärtänyt sitä härän tarvetta "koreilla" esim. omistamalla hieno auto tms. En enää koske härkämieheen...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: