Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Fyysisesti tuntee unen  (Luettu 2541 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« : 08.10.2011 01:30:54 »

Mitä se tarkoittaa tai onko jollakin muulla kokemuksia kun fyysiseti tuntee unen eli siis selvästi tuntee jalkojensa alla unessa puulattian? Mulla ei ole puulattia. Tai yleensä kun tuntee ihan selvästi unen elementit. Niinkuin olisi niissä oikeasti, niinkuin esmes tuo puulattia tai vaikka lumi, tai mikä vaan. Pointti kuitenkin on että tuntee sen? Siis tuntee unen? Tuntoaisteillaan. Niinkun siis kävelisi oikeasti puulattialla oikeasti tuntee sen jaloissaan. Mulle uusi ilmiö. Tähän asti oon nähny unia ja joskus kuullu (känny soi, tulee tekstiviesti, muttei oikeesti) Tuntenu en oo ennen.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 08.10.2011 02:23:53 »

Mieli on ihmeellinen asia ja erittäin voimakas sellainen Smiley Se, mitä sille uskotellaan, se todentaa sen todeksi - tähänhän perustuu hypnoosi. Hypnotisoitu tuntee asioita, joita ei ole olemassa sillä hetkellä, kuten vaikka vesisateen ihollaan istuessaan sisätiloissa. Unet toimivat aivan samoin eli mieli hallitsee kehoa ja sen fyysisiä aistimuksia.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: