Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: sama numerosarja toistuu..  (Luettu 8752 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
LPS72
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 24.11.2011 16:02:57 »

moi!

näen lähes päivittäin nro. sarjan 435. esim. kellossa, ja olen herännyt yöllä, (viimeksi viime yönä) ja katsonut kelloa niin se oli 04.35

asia on alkanut vaivaamaan minua, että mitä tämä voisi tarkoittaa?

kiitos jo etukäteen jos joku toisi edes hieman selvyyttä asiaan.

tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #1 : 26.11.2011 18:08:16 »

Mulla on kaksi numerosarjaa jotka tulevat esiin elämän muutoskohdissa. Olen tajunnut, että numeron näkeminen rauhoittaa minut. Ja tulkinnut sen siten, että kysymykseni on kuultu ja siihen tullaan antamaan neuvoja tai apuja. Apu tulee omien oivallusten kautta. Konkreettisten esimerkkien, ihmisten sanojen kautta, jotka auttavat oivaltamaan, missä kohtaa olin menossa metsään.  Smiley
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 28.11.2011 22:49:31 »

Mulla on toistunut numero 22 jo vuosien ajan kellon lisäksi vaikka kuinka monissa yhteyksissä, välillä on hiljaisempaa ja välillä se "pomppii silmille" taas enemmän... Kunpa joku osais mullekin kertoa, et mitä oikeen tarkottaa...!!!
tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #3 : 29.11.2011 20:43:01 »

Mulla on toistunut numero 22 jo vuosien ajan kellon lisäksi vaikka kuinka monissa yhteyksissä, välillä on hiljaisempaa ja välillä se "pomppii silmille" taas enemmän... Kunpa joku osais mullekin kertoa, et mitä oikeen tarkottaa...!!!

Mulla on juurikin 22 sekä syntymäpäiväni nuo numerot. Tulkintani näet alla.  Smiley (tai yllä)
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 29.11.2011 20:52:16 »

Mulla on juurikin 22 sekä syntymäpäiväni nuo numerot. Tulkintani näet alla.  Smiley (tai yllä)

Joo mulla kans syntymäpäivä!!  Shocked
...ja moni muukin juttu....
tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #5 : 29.11.2011 21:27:03 »

Grin mitä nää kauhistelet sitten? Eiks siitä tuu aina hyvä olo kun näet ne numerot?  Wink
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 29.11.2011 21:38:20 »

Grin mitä nää kauhistelet sitten? Eiks siitä tuu aina hyvä olo kun näet ne numerot?  Wink

No en mä itse asiassa kauhistele, mutta oon jollain tapaa TODELLA kyllästynyt ja ärsyyntynyt tähän jatkuvaan 22 22 22 22 22........enkä mä nyt tiedä, tuleeko mulle siitä mikään muu olo ku ihmettelevä olo, kun se kello on taas sen 22.22 tai muuta vastaavaa...itse asiassa on aika raivostuttavaa, tätä on nyt jatkunu jotain 7 vuotta jo tän kellon kanssa, välillä hiljasempaa ja välillä taas kausi, että 22 22 22 ilmestyy oikeen urakalla...yhdellä tuntemallani ihmisellä tuo sama juttu ja meillä paljon yhteisiä kokemuksia, mistä löytyy tuo 22, mutta ei hänkään tiedä yhtään sen enempää tästä, että kuka yrittää sanoa ja mitä ja miksi...  Sad
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 02.12.2011 19:11:20 »

Aloittajalle. Tuskinpa tuo mitään meinaa, varsinkaan jos menet nukkumaan säännöllisesti samoihin aikoihin. Unirytmi vaan herättää tuossa kohden. Kellonajoissa on minulla itselläni muutamia, jotka aina huomaan ja niiden takana on historian tapahtumia. Esimerkiksi 08:15 Hiroshiman atomipommi räjähti tuohon aikaan ( tai 08:16 ). Luin joskus pienenä kirjastossa kirjan, jossa oli järkyttäviä piirroksia ja juttuja ja valokuvia pommin aiheuttamasta hävityksestä. Kirjassa taisi olla kuvassa kello, joka oli pysähtynyt 08:15. Jotain tällaista ehkä sinullakin.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 02.12.2011 20:46:13 »

Kiitos Essi59 smitten
Sain vastauksen mieltäni askarruttaneeseen kysymykseen Smiley
tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #9 : 02.12.2011 21:01:08 »

Mie oon tulkinnut oikein!!!!  smitten
tallennettu
Saxpi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 04.12.2011 01:26:35 »

22 on jonkinlainen seksikoodi. Varsinkin 22.11. Mulle tulee siitä negatiivinen vaikutelma. JFK murhattiin 22.11. Itselläni 22.11 oli alku ei ehkä niin hyvälle elämälle.
1,3,7 on vainonneet jo noin 20v sitten. 7 on sentään kiva luku.
Tarkemmin kun miettii niin ei ainakaan oloa rauhoita se että 365 + 366 = 731
666 + 66 = 732
317 = LIE (kun katsoo ylösalaisin)
Jeesus on saattanut elää 7 - 31 (panin vaan merkille ettei wikipediassa ollut ihan tarkkaa aikaa)
http://en.wikipedia.org/wiki/Jesus
Ei Jeesus paha tyyppi ollut mutta on siinä jotain negatiivista voinut olla, ehkä kuolemassa.
732 = 2 vuotta 2 päivää
Taannoisia muistoja:
"16.6.2011
16.6 6.16 AM heräsin, kuinkas muutenkaan..
Olikin päässyt unohtumaan että se on 616 myös pedon luku niin kuin myös se 666.
Sitäkään en ollut vielä hoksannut että Ilm.13 ja Ilm.17 kertoilevat pedon luvusta.
Siinä se 317 sitten taas on.."
"29.5.2011
Tänään tajusin että 365 + 366 = 731 eli normaali vuosi + karkausvuosi.
Kun numerot ryhmittää uudestaan tulee 353 666
366 - 353 = 13"
Itsekin huomannut että autojen rekisterikilvissä joskus ollut ikään kuin viestejä.
Uskon viestien tulevan humanoideilta.
Alkujaan en "virallisesti" uskonut ufoihin ja humanoideihin mutta nykyään tavallaan pakko kun alkaa olla näyttöä siihen suuntaan.
Eilen sain viimeisimmän kreisin ideani.
Tuntuu selvältä että toisinaan ihmisiä riivaa jokin.
Aloin miettiä että entäpä jos se "paha henki" onkin tekoäly?
Aivot on täynnä sähköä ja eroaako ihmisaivot lopultakaan niin paljon tietokoneesta?
Aivoissa voi olla jokin vielä löytymätön "wlan mekanismi" mikä altistaa tekoälyn orjaksi.
Nykytietämyksen mukaan telepatiaa on melko vaikea kiistää.
Aivot pystyy siis vastaanottamaan lähetyksiä.
Mitä tulee kirjoitettuun sanaan niin vaikuttaa siltä että useimmat sanat on jotenkin koodattuja ja niistä löytyy piilomerkityksiä.
Itselleni tulee sanapareja mutta myös yksittäisistä sanoista tulee mielenkiintoisia kun kirjaimet järjestää uudestaan.
Viimeisimpänä "Varo, kuristan".
Nauroin sille hillittömästi..
Tiedän että mulla on vihamiehiä mutta kaikki eivät taida tykätä roolistaan.  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: