"Kuu symboloi astrologiassa niitä pelkoja ja reaktioita, jotka tulevat mielemme syvistä syövereistä.
Se on evolution jäänne, jonka primitiivisen reaktion tasoista meidän tulisi kehittyä tietoisesti toimiviksi ja tunteviksi yksilöiksi. "
http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/planeetat/kuu.htmTästä näkökulmasta katsottuna se kertoo positiivisesta kehityksestä, jos et enää ilmennä kuumerkkisi negatiivisia piirteitä. Olet vapautunut näistä turhista peloista.
Mielenkiintoista kerrassaan! Samoin tuo myöhemmässä kommentissasi mainitsema Neptunus-juttu.
Kannattaa ehkä lähteä katselemaan missä Kuu liikkuu prog-kartalla...
Käytännöllinen Neitsyt ei ehkä ole enää yhtä käytännöllinen...
Itse Aurinko Neitsyenä (epäkäytännöllisenä) Kuu Ravussa, olen huomannut että oma RapuKuuni vaikuttaa minuun enemmän ja enemmän , mitä vanhemmaksi tulen..
Hmmm no mä luulen, että mulla Kuu on suuressa osassa anyway, olenhan Nouseva Rapu. "Neitsyysmäisyys" on kuitenkin väistynyt vitoshuoneen pursuavuuden tieltä, ainakin suurelta osin. Kun Kuu kerran symboloi lapsuudenkotia/äitiä, olenkohan nyt sitten vain päässyt tarpeeksi etäälle niiden neitsytmäisellä tavalla tukahduttavasta vaikutuksesta?
Katsoin myös Proge-karttaa. Kuu majailee 4.huoneessa, Vaa'an merkissä, kolmioi Aurinkoon ja Marsiin, sekstilöi Uranukseen ja neliöi Venuksen kanssa. En kyllä osaa mitään tulkintoja näistä...