Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minulle tärkeä uni, osaisiko joku tulkita :)  (Luettu 2322 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
susq
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 12.10.2011 14:05:07 »

Piti ihan rekisteröityä tänne astro.fi:hin, jos joku osaisi tulkita uneni. Näin tämän unen jo 9.9., mutta nyt löysin paperin, johon olin sen kirjoittanut ja taas alkoi kiinnostaa kyseinen uni. Samana yönä näin todella paljon muitakin unia, mutta tämä oli minulle todella merkittävä:

"Kävelen pojan kanssa, joka muistuttaa ulkonäöltään vähän yhtä työkaveriani, mutta ei kuitenkaan ole tämä työkaveri. Unessa tällä pojalla on kyky kommunikoida edellisten elämiensä kanssa. Yht'äkkiä pojan syliin hyppää kilpikonna, jonka poika tuntee jostain edellisestä elämästään. Kilpikonna myös häviää yhtä nopeasti, kun on ilmestynytkin. Jotenkin uneen liittyy myös kirja, jota luettiin viime keväänä kämppikseni kanssa, jossa puhutaan edellisistä elämistä, kirjan nimi oli: "Lahja tähdiltä". Kämppikseni suositteli minulle tällöin sitä kirjaa ja luin sitä, mutta en tiedä miksi, kirja tuntui minusta jotenkin pelottavalta, myös kämppistäni tämä ihmetytti. Uneen liittyi myös jotenkin rakkaus (sana). Jossain vaiheessa kävelen yksin. Koira, jolla on naurettava puku päällä, jossa on vaaleanpunaista ja valkoista seuraa mua (edellisenä päivänä olin nähnyt oikeasti todella ison koiran, joka oli mielestäni naurettavan näköinen). Koira jyrsii mua koko ajan kädestä. Pääsen rannalle ja menen mereen. Aluksi meressä on vaikka mitä roinaa ja tavaraa. Unessa pystyn kuitenkin jotenkin unelmoimaan, että vesi on täysin puhdasta. Jollain lailla pystyn unessa vaikuttamaan mereen, vähän niinkuin selkounessa (joita en ole kyllä koskaan nähnyt)."

Jos joku osaisi tulkita tätä, niin olisin kiitollinen Smiley
 
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: