Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vierailija makuuhuoneessa  (Luettu 2770 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maiskuli
Vieras
« : 28.10.2011 09:09:51 »

Olen saanut nyt useampana yönä peräkkäin vierailijan makuuhuoneeseen. Tässä viime öiset kokemukset: Juuri kun olin nukahtamaisillani ja minulla oli silmät kiinni näin valon välähdyksiä(näin on käynyt jo monet kerrat) jotka olivat pääväriltään vihreitä vaikka aiemmin ovat olleet kirkkaita. Sitten kyllä nukahdin tämän jälkeen. Flunssan takia kuitenkin uneni on ollut nyt katkonaista sillä herään yskimiseen mutta eipä sitä aina ole flunssalla näitä kokemuksia voinu selittää jos nytkään 

Jostain syystä heräsin unesta(on käynyt aiemminkin), avasin silmäni ja näin makuuhuoneen seinän vieressä jonkun läpinäkyvän hahmon ja siellä se liikkui, sitten katosi. Tämä kävi vähän ajan kuluttua uudelleen kun havahduin tällä kertaa unesta yskimiseeni ja huomasin saman läpinäkyvän hahmon mutta tällä kertaa eri kohdassa huonetta(seinän vieressä), sitten se taas katosi aivan yhtäkkiä. Sitten nukahdin uudelleen jonkin aikaa kunnes taas tunsin tarvetta avata silmäni ja no tällä kertaa tämä läpinäkyvä hahmo olikin sänkyni vieressä. Nyt kun hahmo oli jo niin lähellä niin sain siitä paremmin selvää miltä se näytti. Se oli aika lyhyt taikka sitten se oli siinä polvillaan mutta uskon enemmän että oli niinkun vaan pieni(ehkäpä lapsi)ja seisoi siinä.
Sillä oli pitkät hiukset ja sitten hän piti käsiä niin että ikään kuin olisi halunnut tarttua käteeni tai koskea minuun. Tätä sitten säikähdin, tyhmä minä! Minulla ei ollut rohkeutta antaa sen jatkaa  Sitten se taas katosi

Aina nukkumaan mennessäni pyydän suojausta ja teen maadoituksen.
Onkohan läpinäkyvä hahmo mikä? Mitä tämä voi tarkoittaa?
tallennettu
maiskuli
Vieras
« Vastaus #1 : 28.10.2011 12:30:09 »

lisään vielä että mitään kuumehourailua tää ei ollut koska mulla ei ole koko tän flunssan aikana ollut kuumetta niin tää mahdollisuus on suljettu pois ja sitten kun täähän ei ole  ainoa kokemus.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: