Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten näkyy itkuisuus transiiteissa?  (Luettu 3083 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« : 12.11.2011 13:26:56 »

Olen ollut kummallisen itkuinen koko viikon.  En yleensä oo mikään itkupilli, viimeksi oon itkeny kesällä (silloin niissä merkeissä meni kyllä koko päivä, ja silloin syy oli ihan selvä), sitä edellistä kertaa en edes muista.  Nyt on itkettäny milloin mikäkin asia, bb-talon asukkaiden ystävien käynneistä ihan vaan fyysisen väsymyksen tunteeseen.

Oon yrittäny kattoa transiiteista, että mikä saa tällaisen perustylsän maa-painotteisen ihmisen yhtäkkiä vetistelemään kaikelle hölynpölylle (näin siis yleensä ajattelen, että turha vetistely on hölynpölyä)?  Joku vesielementti varmaan liikuttaa jotain kohtaa, mutta mikä?  Ainakaan Neptunus ei mitään kovin tarkkaa kulmaa tee millekään persoonalliselle tekijälle syntymäkartalla, voisi kuvitella, että se olis sellainen planeetta mikä saa vetistelemään.

Kertokaahan ajatuksianne!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.11.2011 19:10:28 »

Omalta kohdaltani voin sanoa että Pluton ja Kuun väliset transiitit kyllä saattavat aiheuttaa itkuisuutta.. Pluto avaa vanhoja haavoja ja Kuu on tietenkin herkkä ja vastaanottavainen... Myös muut transiitit, joissa Kuu on toisena osapuolena voivat aiheuttaa tunnekuohuja.. myös Mars voi aiheuttaa itkuisuutta, mutta silloin voi olla kyse kivusta, kiukusta ja raivosta.. Uranuskin voi itkettää yllättäen.. Väsymys ja sen myötä uupuminen voivat aiheutua jos Nousumerkki tai sen hallitsija ovat pommituksen kohteena.. 1. Huone on elinvoiman Huone, joten katso sinne myös... Chiron ja tietyt transiitit sen kanssa voivat nostaa myös kipupisteitä esiin.

Voimia ja hymyjä..
« Viimeksi muokattu: 12.11.2011 21:04:09 kirjoittanut Emelia » tallennettu

meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #2 : 12.11.2011 20:33:21 »

Kiits Emelia!

Sehän tässä kummallista onkin, kun en ole mitenkään surullinen tai masentunut näin muuten, mutta ihan yllättävät tekijät ympäristössä saavat mut itkemään.  En ole muistellut menneitä kolhuja tai pettymyksiä, en ainakaan tietoisesti.  Kiitos silti tsempistä, se tekee aina hyvää.   Cheesy Katselin uusin silmin noita transiitteja, ja löytyihän sieltä ehkä vastauksiakin.

Onhan se nousumerkki ollut lievän pommituksen kohteena jo jonkin aikaa, kun  pluto keikkuu siinä, kerää vissiin voimia viimeiselle ohitukselle, toivottavasti viimeiselle.  Ainakin näytti ensi vuoden matkaavan koko vuoden etiäppäin, eikä enää peruuta.  Jostain muistan kuulleeni, että se viimeinen ohitus voikin olla se rankin.

Joo ja  chiron lähestyy myös täyttymystään tehden kohta täyden kierroksen.  Se onkin ajatuttanut mua monella lailla.

Kuulle näyttäis olevan aika tarkka Kvinkunssi Jupiterilta.  Voiko silloin itkeä onnesta, kun niinkin olen tehnyt?  Jotain niin hyvää ja ihanaa, ettei NousuKauris meinaa kestää?  Kuulle myös bQ (bikvinttiili?kö?) Neptunukselta, sekin on aika tarkka.  Sieltä ainakin löytyisi se vetinen planeetta, mutta tekeekö tuo kulma sen, vai onko kulmilla paljoakaan väliä?
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Serena`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 13.11.2011 02:28:09 »

meimi, minulla on ollut ihan samanlaista nyt pari viikkoa! Cheesy Itken ilman mitään järkevää syytä kaikelle mahdolliselle, tiedä mistä johtuu... Huh Grin
tallennettu

"You want something. Go get it. Period." - Will Smith, The Pursuit Of Happyness
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: