Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heilurin tekeminen itse?  (Luettu 5461 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuutamotuuli
Satunnainen astroilija
*

Hiukan hukassa.

Profiili
« : 11.12.2011 14:32:51 »

Voiko heilurin tehdä itse esim. puhdistetuista ja pyhitetyistä luonnonkivistä tai kivikorusta? Mikä tekee kaupasta ostetusta heilurista heilurin?
tallennettu

"Pimeys ei ole aina paha, eikä valokaan aina hyvä" - P. C. Cast

<http://kuutamotuuli.blogit.fi/>
Solnishko
Vieras
« Vastaus #1 : 11.12.2011 14:53:00 »

Totta kai voit tehdä itse, sillainhan sitä mieleisensä saa!  Smiley Mulla on heilurina Kalevala-korun semmonen meripihka-riipus, mikähän "maaemomuna" hopeaketjussa mahtoi viralliselta nimeltään ollakaan.. Kaulassa kannan, mukana aina. Putsailen ja "latailen" välillä.
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 11.12.2011 14:55:37 »

Kyllä voi! Smiley Periaatteessa heiluri voi olla yksinkertaisimmillaan vaikka oma avain langan päässä, mutta ihanaahan sitä on tehdä aivan omannäköinen heiluri. Smiley
tallennettu
Kuutamotuuli
Satunnainen astroilija
*

Hiukan hukassa.

Profiili
« Vastaus #3 : 11.12.2011 15:11:14 »

Kiitos vastauksista, minulla onkin sopiva kaulakoru, jonka kiven olen itse hionut Wink
tallennettu

"Pimeys ei ole aina paha, eikä valokaan aina hyvä" - P. C. Cast

<http://kuutamotuuli.blogit.fi/>
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 12.12.2011 09:34:50 »

Minulla oli ametistikoru, jota en halunnut pitää kaulassa (en tykkää kaulakoruista ylipäätään) ja joka oli liian painava korvakoruksi.

Otin vanhan kuluneen pätkän nahkahihnaa, sidoin korun siihen ja heilurini oli valmis.

Ei rituaaleja, ei metodeja ei mitään. Haluttu esine roikkumaan haluttuun narunpätkään ja se on siinä. Rituaaleja voi tehdä jos haluaa, jos siitä tulee vaikka kiva olo tms.

Heiluri on fokus, keino jolla kaivetaan tietoa omasta alitajunnasta ja eritoten kehoon liittyvää tietoa. Se ei ole mikään yhteydenottoväline yhtään mihinkään muuhun, kuin omaan kehoon ja/tai omaan alitajuntaan.

Näinollen on aivan sama mistä materiaaleista sen tekee ja miten sen tekee, kunhan se vain tuntuu itselle hyvältä.

Itse käytän heiluria erityisesti kehoon liittyvän tiedon kysymiseen, sillä keho on se joka siinä vastaa. (Täysin huomaamattomat ei-tahdonalaiset kehon liikkeet määräävät miten heiluri liikkuu.) Kysyn heilurilla ruuasta, lisäravinteista ja muusta terveyteen liittyvästä jos on tarvis. Henkisen puolen asioita sen sijaan kysyn futhark-riimuilla, sillä ne ovat siihen tarkoitukseen monipuolisemmat kuin heiluri.

Mutta kukin makunsa mukaan.

Me emme ole alamaisia tai maan matosia, me olemme luojajumalia. Jokainen meistä voi määrittää itse miten hänen mikäkin hengellinen juttunsa pitää tehdä ja hänelle itselleen se silloin pätee ja sitä kunnioitetaan. Jos taas tuntuu paremmalta käyttää jonkun toisen ihmisen käyttämiä menetelmiä sen sijaan että loisi omansa, niin se on myös ihan ok. Universumi ei ole näissä asioissa ollenkaan niin nirso, kuin esim. kaikki järjestäytyneet uskontokunnat haluaisivat meidän luulevan, jotta itse saisivat enemmän valtaa.  Wink
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: