Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kutsumus/elämäntehtävä  (Luettu 7172 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kaulakoru
Vieras
« : 24.07.2011 10:43:25 »

Jokos olet oivaltanut ja löytänyt kutsumuksesi?
Itse olen hieman etsinnän vaiheessa vielä kun tuntuu että moni asia on lähellä sydäntä. Pari olen jo tiedostanut, olla äiti ja kasvaa äitiyteen ja olen myös suojelevana osana osittain, sen olen oivaltanut.
Sisäisen soturin tulkinnan kautta olen myös saanut apua mutta en tiedä miten ne toteuttaisin, kenties vielä ei ole aika kypsä siihen.
Oliko vaikeaa löytää kutsumuksesi ja elämäntehtäväsi vain sujuiko se kivuitta ja helposti?
Kertokaahan ihmeessä tarinanne, kuulisin niistä mieluusti  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 24.07.2011 15:10:40 »

Vähän aihetta sivuten yhdestä lähteestä siteerausta.

Onko jokaisella sielulla elämäntehtävä?
Kyllä, jokaisella sielulla on tehtävänsä, jotakin sellaista jota hän haluaa oppia, saavuttaa tai opettaa muille. Tehtävä on usein hyvin yleisluonteinen. Neljä ihmistä saattaa inkarnoitua yhdessä ymmärtääkseen paremmin eläimiä ja käyttääkseen elämänsä niiden parissa työskentelemiseen. Joku heistä saattaa tutkia eri lajeja. Toinen saattaa hoitaa kenneliä tai eläintarhaa. Kolmas voi kirjoittaa kirjan eläimistä. Neljännellä voi olla omia lemmikkejä. Se miten jokainen täyttää oman tehtävänsä riippuu hänestä itsestään.

Miten minä voin löytää elämäntehtäväni?
Kysy itseltäsi, mikä saa sydämesi laulamaan onnesta? Oma vastauksesi antaa sinulle vihjeen elämäntehtäväsi löytymiselle.

Tunnen kulkevani väärää polkua. Miten löytäisin elämäntehtäväni?

Suojelusenkelilläsi on elämäntehtäväsi suunnitelma. Anna itsellesi aikaa ja tilaa, rentoudu ja kuuntele hänen opastustaan. Jos tunnet halua muuttaa elämääsi, seuraa sielusi kaipausta. Enkeli johdattaa sinua oikeaan suuntaan ja avaa sinulle mahdollisuuksien ovia. Muista pyytää apua ja tarkkaile opastavia merkkejä ympärilläsi.

Paljastaako numerologia tai astrologia elämäntehtäväni?

Pätevän ja herkän tulkitsijan kautta molemmat menetelmät auttavat sinua löytämään elämäntehtäväsi. Muista että elämäntehtävä on harvoin yksittäinen asia. Se on usein paljon laajempi kenttä.

Voisiko minun elämäntehtäväni olla vain masennuksen ja surun kokeminen?

Miten sellainen valinta voisi palvella sinun henkistä kasvua?
Se on erittäin epätodennäköistä. Vain hyvin väkevä sielu saattaisi ja vain harvoin ottaa sellaisen tehtävän hälventääkseen osan kollektiivisesta masennuksen ja surun pilvestä omien energioidensa kautta.

Elämäni on kuin taakka. Minusta tuntuu, että olen ottanut osakseni liikaa yhteen elämään. Onko se mahdollista?
Ei. Kun sieli valitsee elämän mestareiden ja enkeleiden opastukella, silloin on mahdollista ryhtyä vain  todellisten kykyjen mukaiseen tehtävään. Tekemäsu päätökset omassa elämässäsi ja omat asenteesi olosuhteita kohtaan ovat tehneet elämästäsi niin kamalan vaikean. Kun joku kulkee ehdoin tahdoin väärää polkua, elämä voi muodostua rasitteeksi. Mietiskele siis oikean suunnan löytymiseksi ja pyydä enkeleitä keventämään taakkaasi.

Minusta tuntuu, että olen polkenut paikallani koko ikäni, mutta nyt koen innostusta siitä, että elämäntehtäväni selviää minulle. Onko se mahdollista?
Monet sielut, erityisesti ne, jotka ovat edistyneempiä, käyttävät paljon aikaansa elämästään odottaen tai etsien kohtaloaan, joka valkenee heille vasta myöhemmällä iällä. Jokainen kulkemasi askel tarjoaa sinulle kuitenkin oppiläksyjä, jotka valmistavat sinua tulevaa tehtävääsi varten. Kulje siis jokainen askel viisaasti.

Elämäni on täysin hajalla. Tahdon tehdä ja saavuttaa niin monia asioita, että minusta tuntuu että vain temppuilen kaiken kanssa enkä pääse eteenpäin. Mitä ehdottaisitte avuksi?
Kyllä, teet aivan liian monia asioita kerralla. Tee ensin päätös, mitä todella haluat saavuttaa. Valitse kolme, nejä asiaa. Kirjoita nämä erityiset tavoitteet ylös ja lue ne itsellesi joka päivä. Anna muiden jäädä taustalle tässä vaiheessa.

Näen aina asioissa kaksi puolta, joten tunnen vetoa molempiin suuntiin - se on uuvuttavaa. Miten voisin suunnata energiani vain yhteen tavoitteeseen?
On hienoa nähdä asiat kokonaisuuksina. Sinun on kuitenkin päätettävä mitkä ovat tavoitteesi ja keskityttävä katsomaan vain sitä. Tällä hetkellä ajat vertauskuvallisesti vaunuja kahdella hevosella, joista molemmat vetävät eri suuntiin. Ajatuksesi antavat hevosille eri ohjeet, joten kaikki energiasi on sidottu hevosten hallitsemiseen. Päätä kumpaan suuntaan haluat kulkea.

-Diana Cooper: Enkelit vastaavat-
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 25.07.2011 10:04:00 »

Elämäntehtävä tai pikemminkin tehtävät ovat olleet jo melko pitkään selvillä. Osa tehtävistä on täysin henkilökohtaisia, mutta minulla on myös palvelutehtävä, joka on selvinnyt elämän murrosvaiheessa unessa 12 vuotta sitten. Olin tuolloin 32-vuotias.

Henkilökohtaisena tehtävinä voisivat olla esim. karmojen setviminen (rasittavaa, mutta en laista tästä) ja totuudenetsintä, itsensä kehittäminen ja viisastuminen. Mielestäni viisaaksi ei tulla kirjoja lukemalla, joten elämää on koettava melkoisen monipuolisesti ja avoimin mielin tämän tavoitteen saavuttamiseksi.

Palvelutehtävässäni olen eräänlainen tiennäyttäjä tai opas ja astrologiaharrastuskin liittyy paljolti tähän. Olen tarvinnut jonkin hyvin toimivan välineen tehtävän toteuttamiseen. Minuun on suhtauduttu n. 15 vuotta melkoisen mustavalkoisesti, mutta tälläkin on oma tehtävänsä. Olen siis kävelevä peili, josta ihmiset näkevät itsensä (vaikka kuvittelevat näkevänsä minut... Grin)

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Tähtikeiju
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 19.08.2011 23:00:23 »

Tehtäväni on tuoda rakkautta, parannusta ja iloa ihmisille. Olen löytänyt elämäntehtäväni. Olen parantajan polullani, säteilen rakkautta kanssaihmisille sekä iloa tuon tanssin kautta.

Voihan olla, että se vielä elämän aikana muuttuu ja muokkautuu, mutta tällä hetkellä tunnen ja uskon tekeväni sitä, mitä minut on lähetetty tänne tässä elämässä tekemään.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 20.08.2011 14:36:36 »

Epäselväähän se on.
Olen joistakin asioista varma, että ne ovat vieneet minua oikeaan suuntaan, kuten vaikka lasten saanti tai tänne nykyiselle paikkakunnalle muuttaminen. Äitiys ja ilmeisesti muiden sielujen tukeminen ja neuvominen, esimerkin näyttäminen, ovat varmasti yksi osa. Minulla on usein oikeat sanat ja oikeat neuvot, ja olen varma, miten joissain tilanteissa täytyy toimia, vaikkei minulla olekaan niistä aiempaa kokemusta.
Sitten on oman itseni löytäminen ja arvostaminen. Siihen käyn koulua koko ajan.
Ammatillisesti en suuntaani vielä tiedä, mutta aion lähteä koettamaan hommaa, jossa eläinten avulla autan ihmisiä smitten Jollei se ole sitä mitä minun pitäisi tehdä, niin matka on ainakin mielenkiintoinen, vaikka menisinkin väärään suuntaan, ja löydän varmasti itsestäni uusia puolia, vaikken muuta siitä saisikaan.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 18.12.2011 20:03:08 »

Kyllä. Vihdoinkin  smitten smitten
Nimen omaan ammatillisesti nyt  smitten
Liittyy parantamiseen hyvin likeisesti, ja myöskin kaikkeen siihen, mikä minulle on aina ollut sydäntä lähellä Smiley

Portti aukesi vasta, kun olin käynyt omat henkilökohtaiset raskaimmat läksyni käpi. Läksythän eivät koskaan lopu, mutta ehkä ne ovat tästä lähin vähän kevyempiä kokea  Undecided

Kaikki sujuu kuin itsetään, kaikki loksahtelee paikoilleen ja etenee helposti smitten
Toivottavasti saan vihdoinkin kokea olevani jossain oikeasti hyvä.

Muoks*
Nyt vasta huomasin, että olin itse kirjoittanut tuohon edelle Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.12.2011 20:05:22 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 18.12.2011 20:22:01 »

Mulla on menny niin lujaa tää vuos, että uskon että tää on mun juttu, tiedottaminen ja luennointi.
kaikki mitä tähän asti oon tehny, on tähän selkeesti valmistellu.
8 lehtijuttua, tv, ja nyt oma kirjottama (elämäni eka) artikkeli jo iltapäivälehdessäkin. tammikuussa alkaa luennot
 smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 18.12.2011 20:31:54 »

Oikeesti, olen sanonut ennenkin, mutta ironian nousukiitoa on niin ihana seurata Smiley
Että ihan oikeasti kaikkea tälläistä on ja tapahtuu joka puolella  smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 18.12.2011 20:46:38 »

tässä on kyllä ollu montaa monessa, alkuvuodesta tein aarrekartan jossa tammikuulle olin piirtäny itteni luennoimaan. huhtikuussa kuin rhonda byrnen the secret ja katoin tän luise hayn you can create you life  youtube pätkät -suosittelen kaikille) jota kautta muutin ajattelutapaani. muhun kyllä pätee lause, jonka luise hay sano siinä; mitä kiitollisempi elämälle olet, sitä enemmän kiitollisuuden aihetta se sinulle antaa. alleviivaan kyllä täysin. Se, mitä haluaa pitää haluta TUNTEA sydämessä. Kun tunnistin onnen tunteen, osasin sen tunnistaa uudelleen, jolloin osaan sen jo ½v harjottelun jälkeen kaivaa itsestäni jos meinaa harmittaa, vaikka tiätteks taivaalta satais paskaa ni oon oikeesti sitä mieltä että JES . ihana ilma.  En nouse sängystäkään ennen ku oon päättäny kuinka hieno päivä tulee. iltaisin visualisoin ne asiat joita haluan että elämässä on. oikea muoto olisi sanoa että mitä haluaisin että olisi. mutta jos haluaisit että joskus olisi, se jää aina tulevaisuuteen

Pitää nähdä ja TUNTEA jo nyt. elää kuin se olisi jo tapahtunut.

Ja kattokaas mihin se mut on tuonu Cheesy blogissa kävijöitä karvan alle 40 000. 7kk aikana.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: