Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heii  (Luettu 3351 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nuotti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 02.01.2012 18:29:57 »

Eli päätin rekisteröityä tänne foorumille puhtaasti siitä syystä, että henkiset asiat ovat aina kiinnostaneet minua. Lisäksi joskus aavistan asioita etukäteen, esimerkiksi kun eräs läheiseni joutui kolariin, minulla oli ollut koko päivän sellainen olo että nyt ei ole kaikki ihan kunnossa. Tälläiset olotilat vaihtelevat ihan sen perusteella, miten vakava asia on kyseessä. Kerran kun olin tulossa pyörällä kotiin, tuli ihan pieni epämukava aavistus. Ja matkalla kaaduinkin sitten, en tosin hirveän pahasti mutta vähän noloa se oli.

Suurin syy kuitenkin että rekisteröidyin oli se, että 22.12 koin vahvan ahdistuksen, itkin jopa pariin kertaan ilman kummempaa syytä, luulin aluksi että olen tulossa kipeäksi koska mitään syytä ahdistuksella ei löytynyt. Ja sitten selaillessani tätä foorumia, huomasin että monella muullakin on ollut tälläinen olo juuri 22.12.

Horoskooppimerkiltäni olen rapu. Harrastan teatteria ja "epävirallisesti" myös selkounia.
En usko että olen hirveän aktiivinen täällä, mutta käyn kyllä foorumilla varmasti päivittäin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: