Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auroja???  (Luettu 3115 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vampire
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« : 13.12.2013 08:19:25 »

Luulen, että pystyn näkemään auroja, ehkä. Näen ihmisen ympärillä sinivihreää valoa valkoista taustaa vasten, jos keskityn. Voin myös nähdä samaa sinivihreää valoa esineiden ympärillä valkoista taustaa vasten keskittyessäni,mutta valo on ihmisen ympärillä kirkkaampi. Keskittymisen jälkeen minulla on aina henkisesti uupunut olo.
Näenkö ojkeasti auroja? Jos näen miksi aurat ovat aina sinivihreitä? Enkö vain osaa katsoa oikein? Jos en miten voi harjoitella? Miksi minulla on aurojen katsomisen jälkeen niin uupunut olo? Kiitos jo etukäteen niille viisaille ja ihanille ihmisille jotka vastaavat! smitten
tallennettu
Sateenkaarikala
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #1 : 16.12.2013 19:43:53 »

Aluksi ihmisten aura on valkoinen, mutta kun kehittyy ja opettelee katsomaan vaikka oman käden auraa valkoista taustaa vasten, vaikka esim. 2 min päivässä noin muutaman kuukauden ajan niin värikirjo alkaa näkymään.Toisin sanoen "kolmas silmä" alkaa avautumaan. Se vaatii opettelua, kärsivällisyyttä, keskittymistä, ja uskoa. Riippuu toki ihmisistä. Toiset oppii nopeammin kuin toiset. Ja jotkut ei näe lainkaan, koska ei halua nähdä tai ei kiinnosta.

Vihreä on sydänchakran väri. Se on rakkauden, luonnon ja kasvun väri. Sininen on rauhallinen perusväri. Violettia näkee esim. ulkona puiden auroissa. Näen itse sitä joskus myös kasveissa. Äiti Maan väri on violetti. Tässä linkki chakroista ja väreistä.
http://www.ruusunnuppu.com/index.php?option=com_content&view=article&id=55&Itemid=63
Suosittelen myös lämpimästi kirjaa: Parantava sateenkaari, Helena Luukkonen.

Uupunut olo "henkisesti" on normaalia, alussa voi tulla myös fyysisesti päänsärkyä ja silmien kuivumista. Mutta kyllä se siitä kun harjoittelee.  Smiley Ihanaa että näet auroja!  smitten
Esineissä esim. ovenkahvoissa on paljon energiaa koska ihmiset koskevat niihin, myös matot hehkuvat ihanasti. Se on normaalia, ainakin meillä  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: