Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hämmentävä ihmissuhde  (Luettu 3328 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Quines
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« : 08.03.2012 20:12:47 »

Jokunen vuosi sitten kun tapasin tämän ihmisen, kaikki oli alusta asti "merkityksellistä". Olin odottanut tätä ihmistä ilmestyväksi ja kun sitten ilmestyi niin veti kaiken huomioni puoleensa siitä eteenpäin.  :Smiley

Mitä osaisitte sanoa karmallisuudesta tai niin, merkityksellisyydestä, näitten yhtäläisyyksien perusteella:

Ensinnäkin minun  aurinko   aspect_tri  hänen  aurinko. Asteen tarkasti. Ja tähän kuvioon liittyy myös minun Lilith, joka on  aspect_tri molempien aurinkoihin. Myös minun  kuunsolmu liittyy kuvioon olemalla  aspect_opp Lilithiin ollen täten meidän aurinkojen keskipisteessä tehden molempiin   aspect_sex. Itseasiassa, eikö tämä ole leija? Ainakin  aurinko:jen ja Lilithin välillä on kolmio maamerkeissä.

Toki kuut tekee myös aspekteja toisilleen.  kuu aspect_con kuu  skorpioni  n. puolen asteen orbilla. Tähän kuvioon sotkee näppinsä  aspect_con pluto. Minulla asteen orbilla ja hänellä hieman enemmän. (No onneksi edes hänellä ei niin tiukasti yhtymässä...)

Minun  mars on  aspect_opp  hänen  venus (joka on myös aspect_con mars). Minulla kuvio huoneissa 4-10 ja hänellä 10-4.. Kas, tuota en muuten ollutkaan huomannut ennen. Eli kummallakin kuvion "omat planeetat" 4.huoneessa ja toisen planeetat huoneessa 10. Minun  venus ei saa muita aspekteja osakseen, mutta hänen Sappho on  aspect_tri minun  venus:lleni. Ja samalla vähän löysemmällä orbilla hänen Amor tekee  aspect_squ venus.

Josta päästäänkin akseleihin. Minun  keskitaivas on hänen  aurinko-merkissään. Hänen  keskitaivas on minun  askendentti-merkissä. Minun  aurinko  on hänen  askendentti-merkissään... Minun  askendentti on löysästi  aspect_con hänen  keskitaivas  ja  aurinko:ni on myös löysästi  aspect_con hänen  askendentti (vaikkakin 1.huoneen puolella).

Eli ei siis osu sentään  askendentti-DC:t yhteen, mutta hänen  kuunsolmu on hyvin tarkassa  aspect_con DC:lleni.

Arbalialaisia pisteitäkin on tullut laskettua, eikä mitkään ystävyyspisteet kuitenkaan osu. Mutta näistä muista asteroideista ja pisteistä vielä huomasin tällaisen minun  vertex aspect_tri hänen Amor. Mutta eikös kolmiot ole pehmeinä aspekteina aika ystävällismielisiä? Ja vielä pieni hassu huomio. Minun huonon onnen arabialainen pisteeni näyttää osuvan hänen auringolleen. Ei, tätä en etsinyt mutta näyttipä olevan silti.

Hänen  aurinko on minulla 11.huoneessa.

 merkurius ei tee mitään. Siksi kai tässä kirjoittelenkin enkä keskustele asioista ihmisen itsensä kanssa.  Grin Olen kuitenkin  neitsyt kaksoset joten  merkurius on sinällään elintärkeän tuntuinen ja olen... hämmentynyt, paremman sanan puutteessa, tästä ihmisestä. Ja olen liian sisällä tässä tilanteessa itse, että voisin järkevästi katsoa nuita karttojen yhtäläisyyksiä. Siksi, kertokaapa ihmiset mitä te näkisitte nuista aspekteista? Aika paljon pehmeitä aspekteja, eikös?

Näitä yhtäläisyyksiä ois vaikka miten enemmän jos jaksais etsimällä etsiä. Yhden selvän jätin pois, koska se ei ole epäselvä minulle mutta paljastaa turhan liikaa enemmän juuri minusta. Jos joku on utelias tietämään vielä sen puuttuvan palan jotta kuva selkenee niin saa kysyä  angel
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 09.03.2012 09:41:08 »

Astrologisessa mielessä ainoa karmaan viittaava tekijä tässä synastriassa on  kuunsolmu aspect_con DC. Omissa ihmissuhteissani on useinkin tämä yhdistelmä, mutta en ole kokenut sitä lainkaan vaikeaksi. Hassusti nämä ihmiset näyttävät pompahtavan elämään pitkienkin taukojen jälkeen mitä ihmeellisimpiä reittejä pitkin.

Muuten teillä on vain erinomaisen hyvin yhteensopivat kartat.  Cheesy Aurinkojen kolmio, Kuiden yhtymä, Venus-Mars-kontaktit: löytyy sekä sielujen sympatiaa ja fyysistä vetovoimaa.

Hyvä synastria ei tietenkään takaa, että ihmissuhteesta tulisi automaattisesti onnistunut. Voihan tuon ajatella niinkin, että olette liian samanlaisia, joka voi ruveta ärsyttämään pitkässä juoksussa. Kummallakin on pitkälti samat heikkoudet, joita projisoitte toisiinne ja niistä saatte aikaiseksi muhkeita riitoja (tai mykkäkouluja). Toisaalta teillä voi olla samantapaisia elämänkokemuksia, jotka yhdistävät teitä vahvastikin (Kuu Skorpionissa yhtymä Pluto).

Minun mielestäni omissa nahoissaan pitää viihtyä aika hyvin, jotta samankaltaisen ihmisen kanssa saisi aikaiseksi hyvän parisuhteen.



tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 09.03.2012 11:36:24 »

Lillin kanssa samoilla linjoilla mietin tuota karttojen pehmeyttä toisiinsa nähden.. jos synastrisesti kartoilla ei ole jännitteitä, on usein vaarana että toinen nähdään "tylsänä" ja suhde (ystävyyssuhdekin) muuttuu intohimottomaksi ja sellaisena sillä ei ole toimintaa tai funktiota...

Synastrisesti muutoin kartoillanne on hyvin paljon sellaisia tekijöitä, jotka todennäköisesti selittävät miksi olette osa toistenne elämää.

tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: