Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnuksen merkitys synnytystransiiteissa  (Luettu 3544 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
linjalla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 24.11.2008 09:52:55 »

Hei!

Luin noita synnytystransiittiin liittyviä kommentteja ja minua ihmetyttää tosi paljon, että juuri kukaan ei maininnut saturnusta aktiivina transiittina synnytyksen aikaan. Itse olen huomannut monen uuden äidin kartassa  saturnus ohituksen Asc,  aurinko tai  kuu sekä tietenkin myös transitoiva saturnus 4. tai 5. huoneessa.  saturnus tuo mukanaan vastuuntuntoa ja vaikka lapsen syntymä toivottavasti aina onkin myös iloinen tapahtuma (  jupiter ), se myös tarkoittaa vastuun lisääntymistä.

Olisi kiva kuulla muiden kommentteja asiaan.

Hyvää viikon alkua!
Linjalla
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 24.11.2008 12:56:15 »

Jos sinulla on jonkinlainen aineisto, niin voisitko täydentää kyseistä synnytystransiittiketjua? Itse taannoin printtasin koko ketjun ja useimmin sieltä pulpahti esiin Jupiterin pääaspekti Marsille. Tämä saattaa pitää myös miesten kohdalla kutinsa, ainakin veljelläni oli jokaisen lapsen syntyessä joko Jupiter-Mars tai Mars-Jupiter -transiitti päällä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
linjalla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 24.11.2008 20:01:39 »

Hei Lilli!

Toki voin laittaa listan transiiteista, jotka oman tarkkailuni mukaan usein vaikuttavat synnytyksen aikaan äitien (ja missä minulla on tiedot sekä jotain mielenkiintoista transiiteista löytyy, voin listata myös isien transiitit) kartalla. Jos oikein ymmärsin, pyysit minua lisäämään tiedot tuohon vanhempaan "Synnyttystransitteja?"-ketjuu. Teen siis niin.

Terv.
Linjalla
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 09.02.2012 17:38:49 »

Jos sinulla on jonkinlainen aineisto, niin voisitko täydentää kyseistä synnytystransiittiketjua? Itse taannoin printtasin koko ketjun ja useimmin sieltä pulpahti esiin Jupiterin pääaspekti Marsille. Tämä saattaa pitää myös miesten kohdalla kutinsa, ainakin veljelläni oli jokaisen lapsen syntyessä joko Jupiter-Mars tai Mars-Jupiter -transiitti päällä.

Mielenkiintoinen kommentti tuo jupiter ja mars. siskollani käynnistettiin synnytys maanantaina... vieläkään ei ole syntynyt kun ei supistelu käynnistynyt ja nyt nostaa kuumetta. toivottavasti leikataan pian. No, tarkistin transiitit siskollani. Hänellä alkoi 6 päivä (ma)  jupiter aspect_sex mars!!!!

7 pvä (ti) alkoi  jupiter aspect_tri keskitaivas ja eilen  chiron aspect_sex merkurius ja tänään  mars aspect_con kuu.

Toivon todella että kaikki tämä on vain positiivista kun transiiteista löytyy myös  pluto aspect_squ jupiter  pluto aspect_sex mars  neptunus aspect_sex aurinko  pluto aspect_tri keskitaivas.....

Positiivista ajattelua!!!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: