Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ystävystymisen vaikeus  (Luettu 4023 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Coloria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« : 25.02.2006 20:22:17 »

Olen viime aikoina miettinyt miksi on niin vaikea ystävystyä. Menenpä minne tahansa hyvin aikein ajatellen että "täältä löytyy varmasti kavereita" niin yhtä yksin olen kuin ennenkin. En ole mielestäni suunnattoman ujokaan mutta varsinkin omanikäisiin on vaikea luoda kontaktia - tuntuu ettei ole oikein mitään yhteistä. Harrastin jopa vuoden liikuntaa urheiluseuran puitteissa mutta en sielläkään tavannut ihmisiä joiden kanssa olisi juttu luistanut niin että voisi enemmänkin viettää vapaa-aikaa yhdessä. Olenkohan luonnevikainen vai onko vain huonoa tuuria? Joskus jopa tuntuu että ihmiset pelkäävät minua vaikka olen ihan kiltti ihminen. Joskus tulee jopa tunne että olen ihmisten mielestä jotenkin "vaikea" tai etten kelpaa niille?

Kysymys kuuluu: mitkä kartan tekijät viittaavat siihen että ihminen joutuu tahtomattaan viettämään aikaa paljon yksin ja että pyrkimykset luoda edes jonkinlaisia ihmissuhteita ovat tuhoon tuomittuja?

En haluaisi uskoa että kun on aurinko kauriissa ja ac skorpionissa niin koko loppuelämä pitäisi itekseen mennä viilettää...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #1 : 25.02.2006 21:38:48 »

En usko että olet vaikea, en oikein tiedä mistä moinen johtuu. Itse olen myös aika huono ystävystymään. Tutustun kyllä mutta läheisiä ystävyyssyhteita en oikein osaa luoda uusiin ihmisiin. Läheisimmät ystävät olen saanut rinnalleni jo lapsuudessa ja heistä olen hyvin iloinen  Smiley
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #2 : 26.02.2006 09:56:48 »

Itsekin melko paljon aikaa saan yksin viettää, tosin onnistun kaverisuhteitakin luomaan, mutta niiden tosiystävien saanti onkin hieman pulmallisempaa. Nuo sinun merkit eivät kyllä ole sosiaalisimmasta päästä, mutta toisaalta pärjäät hyvin yksin. Itse aurinko-vaakana kerään mielelläni sitä porukkaa ympärille, ja uudella paikkakunnalla masentaa kun ei ole tuttuja vielä paljoa. Sad Mutta älä luovuta, oletko harkinnut seuran etsimistä netistä? En nyt siis puhu mistään deittiseurasta tai vastaavasta, vaan ihan kavereista? Netistä varmasti löytyy palstoja joista löytyy samanhenkistä seuraa, jos muuten ei nappaa. Wink
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #3 : 26.02.2006 14:49:36 »

Joskus saattaa tilanteeseen vaikuttaa omat aikaisemmat valinnat. Ne voi tulla ajatuksen tasoilla tai vaikka työssäkin.

Olen yksityisyrittäjänä ja se on aika yksinäistä puuhaa. Ainakin oma alani on sidottu asiakastapaamisiin. Se voi vähän "erakoittaa", kun ei halua nähdä ketään vapaa-ajalla. Nykyään yritän kerran päivässä soittaa tuttavapiirille.  :Smiley

Oma tilanne voi tuntua sietämättömältä. Olen pyytänyt apua "yläkerrasta". Ja sitten teettänyt Sepolla luonneanalyysin. Siinä sanottiin, että olen viilipytyn näköinen kosiomatkoillakin.  Grin Sillä lauseella selvisi, miksi minulla on ollut samoja tuntemuksia kuin Coloriallakin. Toivon että saat selvyyttä Coloria omaan juttuusi !
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: