Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minun ja poikani karminen suhde?  (Luettu 2972 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« : 28.02.2012 14:04:05 »

En osaa kunnolla/oikein tehdä synastria-karttaa. Laitoin tähän minun sekä esikoispoikani kartat, ja toivoisinkin apua viisaammilta nyt! angel (Ja äitini kartan.)

Poika on kalat kuten äitinsäkin, vanha sielu, sanonut on moni, näen sen itsekin (tai luulen niin). Hän joutui muuttamaan isällensä nyt, pian 6kk sitten, 5,5 vuotiaana. Vastoin kaikkea järkeä ja olosuhteita - näin oikeus määräsi. Narsisti (tai sairas äitini) siellä takana pisti sossuntädit ja oikeuslaitokset ihan omiin muotteihinsa... Mulla on Vahva olo, että pojan tarkoitus oli vaan mennä sinne. Varmaan kokemaan rankkuutta, kun isänsä oman rankan lapsuuden haavat pian aukenevat... ja uudesta pikkuveljestään pitämään huolta.. toteuttamaan sitä karmista, kosmista Suunnitelmaa, jonka jokainen ollaan itse valittu.

Miten tämä karmisuus näkyisi kartoillamme?

1. Karttaliite minun, 2. pojan, 3. äidin

Olisin SUPERkiitollinen jos joku auttaisi. Toinen mikä kiinnostaisi ihan älyttömästi, on äitini ja minun karminen suhde. Laitan äidinkin kartan tähän, jos joku jaksaisi olla niin ystävällinen ja vilkaista, mitä löytää. Se voisi auttaa tielläni täydelliseen anteeksiantoon ja ymmärrykseen.

Kiittäen ja apua pyytäen,
MK smitten

E: Äidillä on ainakin kuunsolmu radixina 7.huoneessa, siis sosiaalisissa suhteissa karmista oppimista sisäisten haasteiden kautta. ?
Se on vielä Leijonassa, eli sitä tahtoa ja tulta on, ja se vaikeuttaa entisestään tuota oppiläksyä eikös.
7. huoneessa on muutenkin uranus ja plutokin radixina, uranus leijonassa ja pluto skorpparissa. Nämäkin aika haastavia, pitkän ajan asioita, ihmissuhteiden kautta opittavia juttuja?

Mutta tääkin on Vain äidin kartasta, mitenhän asiat yhdistyisi omaan karttaani.... idiot2
« Viimeksi muokattu: 28.02.2012 14:22:41 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #1 : 28.02.2012 15:21:19 »

Katsoin pojan transiitteja, ja ällistyin. Hänellä  pluto aspect_opp kuu (toistuu 250 vuoden välein, punaisella)!
Ja juuri tuona ajanjaksona, poika meni isälleen ja tarkan aikaan on oikeus tehnyt päätöksen, kk sen jälkeen transiitti päättynyt.

Toinen punaisella,  uranus aspect_sex venus .. hyvä eikö? ikäänkuuluva (6v+)? ?

Seuraava iso transiitti on keväällä, 27.5 alkaen;  uranus aspect_squ kuu .. Mua pelottaa mun pienen poikani puolesta, kevät on uuden alkua.. Ja se vaatii useimmiten vanhan kuolemista/ensin esiintuloa.. puhun hänen isästään.. Mä kuitenkaan varjella poikaani enempää en voi. Kaikkeni oon tehnyt. Vai oonko. Ja lähdenkö muuttaessa maasta unelmani perään, vai unohdukseen? Hieman OT mutta purkaan vähän ja kaipaan näkemyksiä..


Ajatuksia, anyone?
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: