Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä merkki on jäänyt sinulle hämärän peittoon?  (Luettu 32609 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #60 : 14.11.2006 21:49:33 »

Olen itse Vesimies, mutten ole oikein koskaan ollut läheinen toisen Vesimiehen kanssa. Lähinnä kaukaa ihaillut kiinnostuneena tai ärsyyntyneenä tarkkaillut jatkuvaa itsensä esille tuomista ja erikoisuuden tavoittelua. Ja pata todellakin kattilaa soimaa! 
Mie olen huomannut omalla kohdalla, että jos aluksi joku ihminen ärsyttää ja vaikuttaaraasittavalta tyypiltä, niin ohhoh, hänhän onkin vesimies!
Olen sitten tuumaillut, että heissä on niitä samoja ärsyttäviä piirteitä, kuin itsessänikin (olen veskari) ja se panee jurppimaan.
Tosin sitten kun alkukankeus menee ohi, niin juttu luistaa aikasta hyvin.
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #61 : 15.11.2006 01:12:57 »

Olen ollut tekemisissä tai oikeastaan pitäisi sanoa, että ympäriltäni löytyy kaikkia eri merkkejä ihan lähipiiristä joten jonkinlainen kuva on kaikista.Ehkä erikoisin on Skorpioni, koska vaikka ovatkin mukavia, niin jotenkin heistä ei saa sellaista selvää kuvaa.Se mikä minusta on mukavinta on se, että kaikkien kanssa tulen hyvin toimeen.Parhaimmat ystävät tosin ovat Kaksoset, Vesimiehet, Vaa`at, Kauriit, Neitsyet ja Jousimiehet.Oinaissa osa on sellaisia, että tuttavuus on tasapainoilua, että ystävyys säilyy   Cheesy Cheesy  ja Ravuista ei kyllä "Erkkikään" aina ota selvää   Grin Grin
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  

Siirry: