Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka kukin on?  (Luettu 9228 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #15 : 07.06.2012 23:00:44 »

Kiitos teille rakkahaiset ystävät..kyl noissa kommenteissa on jotain perää.. Wink  Cheesy    smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 08.06.2012 06:42:47 »

Ollos hyvä Unelmassa  smitten
Mä skippaan Indiumin analysoinnin nyt kyllä, koettakaa joku muu Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 09.06.2012 18:05:09 »

Mä olisin sanonu Eileithyiasta että kiltti, ystävällinen ja jotenkin perusteellinen Smiley
Unelmassa on oman polkunsa kulkija, ystävällinen ja rauhallinen Smiley

Totta tämäkin. Samoin Ave sanoi myös oikeita asioita.  Smiley

Indiumista tulee mieleen joku rauhallinen lukutoukka, aika omissa oloissaan viihtyvä, herttainen ja kiltti persoona. Ehkä vähän höpsö myös.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #18 : 11.06.2012 08:45:54 »

Heh, tuskinpa täällä kukaan ihan itseensä ottaa jos hieman kuvailee vaikutelmiaan.  Smiley Eli rohkeasti vaan..  Wink

Indiumista mulla on jostain syystä kuva blondista naisesta.  Grin Mutta, sellainen sosiaalinen, ihmisporukoissa liikkuva, jonkinlaisessa elämänsä pohdinta/käännekohdassa elävä, miettii miten jatkaa ja mistä luopua, jollain tapaa silti varautunut ja itseään suojeleva, mutta kuitenkin rohkea, antaa eri ihmisille eri vaikutelman, esim pitkään hänet tunteneet voivat omata keskenään erilaisen kuvan hänestä
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #19 : 11.06.2012 15:04:42 »

No juu oikeilla linjoilla, mää viihdyn hyvin sekä omissa oloissani, että oikeanlaisissa porukoissa. Smiley Herttainen, kiltti ja höpsö ovat ominaisuuksia joita itsekin itsessäni tahdon löytää ja vallan mielelläni tuoda esiin. smitten Ja kyllä ainakin ajoittain on aika suurtakin lukutoukan vikaa minussa  Smiley
Aven analyysin tarkkuus ihan hämmästyttää, tossa kolahti kyllä kaikki paitsi tukan väri. Olen nääs brunetti luonnostaan, viimeksi aika kauan sitten mitään koko pään vaalennuksia tehnyt.  coolsmiley

Mutta hyvä on, koitanpa voittaa itseni tässä asiassa. Öööö.

Unelmassa on "erilainen kuin muut" ja ihan tyytyväinen niin. Tahtoo levittää hyvää ja auttaa toisia.
Ave on herkkä ja tunteellinen (kirjoitin tämän ja sitten vasta näin että joku toinenkin sanoi ihan samat sanat  :Smiley ), ottaa toiset huomioon ja miettii itseäänkin paljon.
Mariella on elämänkokemusta ja siitä tulevaa viisautta ja lempeyttä.  Smiley
Hopealohikäärme on energinen ja innokas, nuorekas nainen.
Eileithyia jotenkin tietää oman paikkansa, ja on itsevarma ja huolellinen, ja kohtelias.
Kuuhildasta muistan ensi näkemällä miettineeni että onpas ihana auttavainen ihminen  Cheesy
Lizzystä ei mulla oo selkeää kuvaa. Hän taitaa olla minua vanhempi. Menipäs tylsästi, pahoittelen.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 15:06:19 kirjoittanut Indium » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: