Aikanani olen antanut energiahoitoja, nähnyt auroja, käynyt ryhmämeditaatioissa ja vaikka mitä. Sitten vaan yhtäkkiä. Kaikki hävisi.
Alussa se ei oikeastaan edes häirinnyt. On tässä pieniä lapsia ja päivät menee aika lailla arkea pyöritellessä, mutta jotenkin on kokoajan sellainen olo että jotakin puuttuu. Ikäänkuin tunne sanoo että ei mitään olekkaan ja ole ikinä ollutkaan, mutta järki sanoo että pakkohan on olla kun olen tuon kaiken kokenut.
Olisiko niin, että sinulle tapahtui juuri se, mistä oli yhdessä Kryon-kanavoinnissa (anteeksi nyt muille lukijoille taas tämä Kryon, mutta kun nyt jäi mieleen tämäkin kuunneltu pätkä aika monta vuotta sitten, vaikka se ei koskenutkaan minua henkilökohtaisesti):
Moni valotyöläinen luulee, että kyvyt ovat hävinneet/otettu pois, koska nyt suurten energiamuutosten takia ne ikään kuin viritetään uudelleen. Tätä voi verrata radiokanavaan: Aiemmin sama ohjelma tuli yhdeltä radion taajuudelta, nyt se sama radio-ohjelma tulee ihan eri taajuudelta ja PALJON voimakkaammin, mutta se alkuperäinen taajuus on lakannut kokonaan lähettämästä kyseistä radio-ohjelmaa.
Eli jos valotyöläinen on edelleen virittyneenä vanhalle taajuudelle, niin kaikki onkin hävinnyt siltä taajuudelta, mutta itse asiassa kyvyt eivät ole hävinneet yhtään mihinkään, vaan ne ovat olemassa entistä voimaakkaampina sillä uudella taajuudella. Ei siis tarvita muuta, kuin että virittäytyy uudelleen sille uudelle taajuudelle, niin saa ne entiset kykynsä takaisin korkojen kanssa ja vielä ehkä uusiakin lisäksi, jos haluaa.
Sitä en millään muista, mitä ko. kanavoinnissa neuvottiin että pitäisi tehdä ja muistaakseni on niin että siinä välissä kuuluukin olla jonkin pituinen tauko ennen kuin siihen uudelle taajuudelle virittäytyy, mutta ei se tainnut vuosien pituinen tauko olla. Voisit ehkä siis kokeilla ikään kuin virittää itsesi uudelleen uudelle taajuudelle jotta saisit taas mahdollisuuden tehdä valotyötä. Voi olla, että riittää että hiljennyt, ja annat asialle vain luvan tapahtua? Eli mahdollisesti tulet kokemaan sitä ihan samaa, mutta vieläkin vahvempana, kun löydät sen uuden 'taajuuden.'
Kanavoinnissa kerrottiin myös juurikin tunteesta josta kirjoitit, eli monet valotyöläiset ovat olleet melko ymmällään ja hukassa, kun ovat pohtineet mistä on kyse ja miksi yhteys on katkennut. Mutta se on sitten vaan ollut - radio-analogiaa jatkaakseni - semmoinen ohjelmaketjun mittaustauko.
Tervetuloa tälle palstalle!
[Jo minä ehdinkin ihmetellä, miksi minulle jäi tuo kanavointi niin selvästi mieleen, vaikkei se koskenut minua. Se ehkä oli sitten ihan sinua ja Indiumia varten. ]