Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oma uusi etsintä  (Luettu 5077 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« : 02.04.2012 13:45:00 »

Hei!

Olen tässä pidenpään aina enemmän ja vähemmän säännöllisesti lueskellut tätä palstaa, mutta en ole itse mitään kirjoitellut.

Oma motivaationi tänne tulosta on oman henkisyyden ja uskon kadottaminen. Jostain syystä minulla on kolmisen vuotta ollut kaikki "korkeampaan" liittyvä todella hakusessa.
Aikanani olen antanut energiahoitoja, nähnyt auroja, käynyt ryhmämeditaatioissa ja vaikka mitä. Sitten vaan yhtäkkiä. Kaikki hävisi.
Alussa se ei oikeastaan edes häirinnyt. On tässä pieniä lapsia ja päivät menee aika lailla arkea pyöritellessä, mutta jotenkin on kokoajan sellainen olo että jotakin puuttuu. Ikäänkuin tunne sanoo että ei mitään olekkaan ja ole ikinä ollutkaan, mutta järki sanoo että pakkohan on olla kun olen tuon kaiken kokenut.

En usko että välttämättä tulen enään niin vahvana koskaan kokemaan mitään, eikä edes ole pakkokaan. Kaikella on aikansa, mutta toivoisin löytäväni pienen yhteyden taas siihen rauhaan ja sisinpään. Ettei kaikki ole vain fyysistä suorittamista ja tehtävien ratkomista. En ole koskaan ollut niin onnellinen ja varma itsestäni kuin silloin kun koin tuon yhteyden. Nyt tunnen olevani vähän hukassa. Ja aika lailla hermostunut. Paljon varmaan myös vaikuttaa kun uudella paikkakunnallani en tunne hetään joka olisi kiinnostunut näistä asioista. Ja kun ei ole ketään kenen kanssa niistä puhua alkaa koko asia jäädä aika lailla sivulle. Kun kertoi olevansa energiahoitajan alku sai enimmäkseen aika lailla hulluksi leimaavia katseita. Saatika joku korttien lukeminen tai aurat    :Smiley

Toivon siis että täällä seuraillessani ja ehkä välillä kirjoitellessani löytäisin taas palan tuota yhteyttä ja uskoa.

Itsestäni ei ole mitään ihmeempää kerrottavaa muuten. Kahdenkympin puolella oleva nainen kolmella lapsella ja taideopiskelija. Horoskoopilta härkä ja en nyt yhtään muista olinko nousevaa vai laskevaa mitä!!! PItääpä selvittää... Miten tuo on edes päässyt unohtumaan! En edes muista omaa maya horoskooppia! Tai mitään... Jossain kaapinpohjalla pitäisi olla kaikki tulkinat ylhäällä... Miten nuo ovat voineet edes hukkua mielestä.

Eipä muuta kuin lämpöisia ajatuksia kaikille!
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 02.04.2012 13:52:58 »

Tervetuloa!

Tarinassasi on varsin paljon samankaltaisuuksia omaani, suurimpana erona että mulla ei ole lapsia - mutta just että nuorempana kaikenlaista touhua, erilaista kuin sinulla mutta kuitenkin, sitten monta vuotta kaikki kateissa ja kummallinen "no häh mitäs se sitten oli" koputtelemassa mielen perukoilla, ja nyt kutkuttaa taas - mutta eri näkökulmasta kuin silloin aiemmin.  Smiley

Avoimin mielin eteenpäin. smitten
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 02.04.2012 14:02:18 »

Aikanani olen antanut energiahoitoja, nähnyt auroja, käynyt ryhmämeditaatioissa ja vaikka mitä. Sitten vaan yhtäkkiä. Kaikki hävisi.
Alussa se ei oikeastaan edes häirinnyt. On tässä pieniä lapsia ja päivät menee aika lailla arkea pyöritellessä, mutta jotenkin on kokoajan sellainen olo että jotakin puuttuu. Ikäänkuin tunne sanoo että ei mitään olekkaan ja ole ikinä ollutkaan, mutta järki sanoo että pakkohan on olla kun olen tuon kaiken kokenut.

Olisiko niin, että sinulle tapahtui juuri se, mistä oli yhdessä Kryon-kanavoinnissa (anteeksi nyt muille lukijoille taas tämä Kryon, mutta kun nyt jäi mieleen tämäkin kuunneltu pätkä aika monta vuotta sitten, vaikka se ei koskenutkaan minua henkilökohtaisesti):

Moni valotyöläinen luulee, että kyvyt ovat hävinneet/otettu pois, koska nyt suurten energiamuutosten takia ne ikään kuin viritetään uudelleen. Tätä voi verrata radiokanavaan: Aiemmin sama ohjelma tuli yhdeltä radion taajuudelta, nyt se sama radio-ohjelma tulee ihan eri taajuudelta ja PALJON voimakkaammin, mutta se alkuperäinen taajuus on lakannut kokonaan lähettämästä kyseistä radio-ohjelmaa.

Eli jos valotyöläinen on edelleen virittyneenä vanhalle taajuudelle, niin kaikki onkin hävinnyt siltä taajuudelta, mutta itse asiassa kyvyt eivät ole hävinneet yhtään mihinkään, vaan ne ovat olemassa entistä voimaakkaampina sillä uudella taajuudella. Ei siis tarvita muuta, kuin että virittäytyy uudelleen sille uudelle taajuudelle, niin saa ne entiset kykynsä takaisin korkojen kanssa ja vielä ehkä uusiakin lisäksi, jos haluaa.

Sitä en millään muista, mitä ko. kanavoinnissa neuvottiin että pitäisi tehdä ja muistaakseni on niin että siinä välissä kuuluukin olla jonkin pituinen tauko ennen kuin siihen uudelle taajuudelle virittäytyy, mutta ei se tainnut vuosien pituinen tauko olla. Voisit ehkä siis kokeilla ikään kuin virittää itsesi uudelleen uudelle taajuudelle jotta saisit taas mahdollisuuden tehdä valotyötä. Voi olla, että riittää että hiljennyt, ja annat asialle vain luvan tapahtua?  Eli mahdollisesti tulet kokemaan sitä ihan samaa, mutta vieläkin vahvempana, kun löydät sen uuden 'taajuuden.'

Kanavoinnissa kerrottiin myös juurikin tunteesta josta kirjoitit, eli  monet valotyöläiset ovat olleet melko ymmällään ja hukassa, kun ovat pohtineet mistä on kyse ja miksi yhteys on katkennut. Mutta se on sitten vaan ollut - radio-analogiaa jatkaakseni - semmoinen ohjelmaketjun mittaustauko.  Smiley

Tervetuloa tälle palstalle!  smitten

[Jo minä ehdinkin ihmetellä, miksi minulle jäi tuo kanavointi niin selvästi mieleen, vaikkei se koskenut minua. Se ehkä oli sitten ihan sinua ja Indiumia varten. ]
« Viimeksi muokattu: 02.04.2012 14:04:13 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Emosta_kiinni
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 03.04.2012 09:04:57 »

Vau.

No kylläpä kannattikin lähteä tänne etsimään kun heti löytyy jotakin Wink

Tämä oli kyllä todella selventävää. Ja taitaa tosissaan olla paljon kiinni mun omasta "asennoitumisesta" uudelle taajuudelle. Jollain tasolla kun vanha häviää niin uuden ottaminen tilanne on välillä vaikeaa ihan henkisenä kynnyksenä.

Viime kesänä hetkeksi löysin jotakin. Olin mieheni kanssa metsässä ja eksyttiin. En viitsinyt kertoa tätä miehelleni ettei hän menisi paniikkiin kun ei ole niin sinut metsässä kuin minä. Kerroin että pian ollaan aukealla. Eteen tuli haara polussa niin että se jakautui kahdeksi. Pysähdyin ja mielessäni pyysin apua luonnolta löytämään tuon yhden tietyn aukean mistä löydän takaisin. Jonkin merkin. Samantien lintu lähti puusta lentoon ja lensi vasemmalle tielle. Niinpä sinne mentiin ja parinsadan metrin päässä oli tuo aukea.
Ei siinä voinut muuta kun kiittää ja mennä takaisin mummulaan mustikkasaaliin kanssa.

Kortit toimivat ihan hyvin vielä, mutta harvoin tulee enään niitä käytettyä. Vain hätätapauksissa kun tuntee olevansa hukassa. Yksi ystävä välillä pyytää lukemaan, mutta olen kovin vastahakoinen. Pelkään epäonnistuvani.

Eilen kovin mietin tätä uutta taajuuntumista, mutta jokin sisällä laittaa vastaan. Mikäköhän ihme se on? Toinen puoli olisi innoissaan menossa ja toinen heittää täydet jarrut päälle.

Kryonin kanavoinnit ovat kyllä todella mielenkiintoisia. Aikanaan tuli niitä seurattua. Ehkä niistä löytyisi taas jotain jos vähän lukisi.
Mulla on muutenkin tulossa suuria muutoksia ja mielenkiintoisia haasteita tulevaisuudensuunitelmien suhteen. Jos saisi suuntaa mihin mennä.

Kiitos paljon  smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #4 : 03.04.2012 11:45:20 »

Voi hyvänen aika sentään... Onneksi palasin vielä vilkaisemaan tätä ketjua!

Kiitos.
 smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: