Ongelma on se, että vaikka suhteemme alussa kultani juoksi perässäni ja suunnilleen palvoi minua, niin nyt hän vetäytyy pois kaikesta läheisyydestä ja viettää miltei kaiken yhteisen aikamme tietokoneensa kanssa**
**Tarvinnee miettimisaikaa. Toimivatko astrokarttanne ollenkaan? Ekan ja vikan kanssa mulla oli voimakkaimmat suhteet mutta astromatchit ei niin hyvät kuin sen keskellä olleen kanssa, jonka filosofinen näkemys oli vähän liikaa. Mutta, hänkin kuljetti jännissä paikoissa kerran omalla paikkakunnallaan eikun äitinsä- ja isänsä!
Itse jarruttaisin kaikkia yhteenmuuttoaikeita, ellei olla vuosikausia tunnettu, ja sinäkin aikana ihminen voi muuttua. TOISAALTA eka mieheni ei koskaan oireillut noin, sitä tosiaan oltiin toinen toiseensa liimattuna (minkä hän nyt kuukaksosena ja avoimena jouskarina pystyi) ja asuttiin aina yhdessä kun vaan voitiin. Vasta sen jälkeen on alkanut haluta paljon tilaa ja ei välttämättä yhteenmuuttoa, joka saattaa muutenkin pilata kaiken!
Tuli muuten mieleen että tekiskö hän sun kanssa mitään hyvin romanttista? Tuntuu että exällä oli jotain ihme romanttisia kokemuksia exänsä kanssa jossain, mitä minun sitten piti kuulla EVVK.. joka tapauksessa, romanttisen alun lisäksi ja palvonnan, pitäisi mennä yhdessä johonkin jännittäviin paikkoihin, Suomenlinna tulee tästä maasta ekana mieleen tai Turun linna, Savonlinna, mennä jonnekin historialliseen kohteeseen sinetöimään suhdetta. Sitten ehkä se merkkais jotain jollekulle..?? Ainakin voisi mennä romantisoimaan.