Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: oon sekasin?  (Luettu 3579 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
inkkarilaps
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 27.11.2005 00:15:46 »

no en oikeen tie mistä tää johtuu mutta. ainakun nään unta en muista sitä mut sitten tosielämässä esim. kaveri sanoo mulle oot kiva ja istuu keinutuoliin ja kaatuu, niin tulee semmonen olo et hei onks näin enneki käynny :S sillon on pakko kysyy "et hei onks meille käynny näin ennenki" ja sit kaveri kattoo mua ku pimeetä ja sanoo no ei ole. :S tuntuu tyhmältä. :S oon varmaan sekoos :S  tickedoff  kauris
tallennettu
Elia_
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 27.11.2005 11:41:09 »

Asialla voi olla sellainen silitys, että toinen aivopuoliskosi ajttelee nopeammin kuin toinen ja tavallaan siis tajuat asian kahdesti. tai sitten olet mahdollisesti nähnyt unta tai kuvitellut sen joskus aikaisemmin. Ensimmäinen on melko normaalia (en nyt muista sen tieteellistä nimeä) Ja jälkimmäisetkin mahdollisia. Joten tuskin olet tulossa hulluksi.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 29.11.2005 12:35:44 »

Deja vú on aika arkipäiväinen ilmiö loppujen lopuksi  Wink Juuri eilen tein kirjekaverilleni joululahjaa liimailemalla erään mieskalenterin miehille puhekuplia. Liimattuani puhekuplan kannen mieskuvaan muistin, että olenkin nähnyt siitä unta joskus kuukausia sitten - deja vú

Itse työkokeilen Lahden kaupungintalolla. Lahti täytti 100v marraskuun alussa ja minä vastasin juhlavalokuvauksesta ja mediatiedotteista. Esimieheni soitti ja kyseli Hämeen prikaatin edustajan nimeä ja lupasin katsoa nimilistasta sen. Eipä vaan löytynyt mitään mainintaa Hämeen prikaatista ja olin aivan ihmeissäni. Pakastihan sen pitäisi siellä olla! Silloin muistin nähneeni unta myös tästä: unessa istuin työpöytäni ääressä selailemassa kolmen sivun pituista listaa. Samaan aikaan puhuin jonkun kanssa puhelimessa ja olin aivan puulla päähän lyöty, kun etsimääni asiaa ei löytynytkään listasta - deja vú
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: