Tervehdys kaikille ketkä viitsiydytte lukemaan esittelyni! : )
Olen parikymppinen ihminen Savosta. Olen aina rakastanut astrologiaa, olin jo pienenä varsin horoskooppitietoinen.
Tätä sivua olen tutkaillut satunnisesti jo pitkään, mutta vasta nyt tuntui tarve rekisteröityä.
Minä olen pelkistettynä tähtikartaltani
Olen ristiriitainen persoona, olen välillä ujo, syrjäänvetäytyvä ja masentunut, välillä kaikille ystävällinen, itsetietoinen ja iloinen.
Olen pitkälle meidän ystäväporukkamme se henkilö, jolle kaikki ilmoittaa asioista ja joka organisoi asiat eteenpäin. Olen vapaamielinen, idealisti, humoristi, itsenäinen ja tyttömäinen "hyvä jätkä".
Inhoan suvaitsemattomuutta, liikaa itsepäisyyttä, epävarmuutta ihmissuhteissa ja muun muuassa purkkihernekeittoa. Rakastan vuodenaikoja, ruokaa, nukkumista, eläimiä, huvipuistoja ja musiikkia.
Minun harrastuksiani ovat mm. musiikki, wnb liikunta ja kirjoittaminen, sekä tietysti astrologia :3
Astrologiassa minulla on tavoitteena ymmärtää enemmän itsestäni ja muista, haluaisin oppia mahdollisimman paljon lisää esim. aspektien ja keskipisteiden vaikutuksesta, ehkä liittyä tulevaisuudessa johonkin alan harrastekerhoon (kunhan muutan isommille kylille). Olisi hienoa oivaltaa tärkeitä asioita vaikkapa elämänsä suunnasta tämän harrastuksen, vai pitäisikö sanoa, tämän filosofian avulla. : )