Perääntyvä merkkari ja perääntyvä jupiter on varmasti hyviä enteitä, josko olet ollut tähän työhön yhteydessä jo aikaisemminkin (esim. etenevän vaiheen aikana). Nyt on sitten tarkoitus vielä miettiä - onko tämä se oikea?
Sopimusta vaan ei saisi kirjoittaa jos mahdollista ennen kuin merkurius lähtee eteen päin (eli 25.3.). Yllättäviä asioita (muitakin hyviä paikkoja?) voi tulla ilmi ennen tätä...
Jupiter 2:ssa pistää raha-asioita uuteen tasapainoon.
Mulla sama aspekti. Oon kyllä tainnut tuhlata enemmän kuin tienata, mutta "uuteen järjestykseen" raha asiat menee sittenkin
Aurinko huone 6 kertoo, että tämä voi olla hyvä työnhakemis kokemus. Ehkä eteneminen ei ole ylös vaan vaaka-suunnassa, koska huone 10 on enemmän "nousu uraa" ja huone 6 taitojen hiomista paremmaksi. Samaa säveltä sanoo huone 10 saturnus. Loistat hyvällä osaamisellasi tai sitten ei...
Mars on aika lailla neliössä tällähetkellä huone 9:stä huoneen 6 uranukseen eikö totta? Voi olla että jos tämä on tälläinen nopea impulssi - mä haluun jotain parempaa tyyliin, tempaus voi jäädä yksittäiseksi yritykseksi "kapinoida".
Toisaalta luulen että kun mars on kolmiossa AC:llesi se ei pysty tekemään mitään hallaakaan sinulle. Haitta/hyöty jää aika mielenkiintoiseksi...
En ole transiitti ekspertti, mutta laitoin silti. Oon tässä vaivannut itsekin muita omilla jutuillani ja meillä kun on joitain samoja teemoja kartoillamme, olen tutkaillu karttaa myös itsekin työteema ajatuksella.
Nyt on menossa vaihe, että maaliskuun lopussa on auringonpimennys oinaan huonessa. Se voi hyvinkin merkitä todella yllättävää uutta alkua jossain....
Miksi ei (jos huone 7) niin uuden työkumppanuuden merkeissä!